Elikkä siis minulla on hoitoponi jolla on piuhat ja en oikein tiedä miten ne laitetaan yleensä opettajat ovat antaneet viedä hevosen tunnille ilman piuhoja ja opettajat laittavan ne sitten ennen tunnin alkua mutta koska minä en ole koskaan mennyt pojilla niin en ole päässyt katsomaan miten ne laitetaan. Nykyään opettajat ovat vähän tuhraantuneita laittamaan niitä niin ne pitäisi laittaa itse ennen tunnin alkua. Kiltti auttakaa
Piuhat ????
Apuapiuhaongelma
2
173
Vastaukset
- dftguyhiko
Minkälaiset piuhat? Puhutko martingaaleista, vai jonkinlaisista apuohjista? Jollet tiedä nimeä, niin katsotko vaikka kuvan netistä ja linkkaat tänne? :)
- yasminhevoset
Jos tarkoitat martingaalia!? niin martingaali kiinnitetään suitsiin ja sitte laitetaan siitä isosta reiästä kaulalle ja sitten sellainen roikkuva "hihna" laitetaan satulavyöhön. En oikein osaa selittää asiaa. Mutta yleensä martingaali on suitsissa kiinni.☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372086Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91875
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71835Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.75791Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931753- 54671