oletko kovis tunteellinen empaattinen kylmä yms ja me muut voidaan sanoa minkä käsityksen olemme saaneet sinusta
millainen luonne tyyppi olet
52
51
Vastaukset
Tjaa...
Koen olevani empaattinen, romantikko, järkeilijä.
Se miten koen käyttäytymiseni ja luonteeni muille näkyvän on; järkeilijä, kylmä, laskelmoija, tunteeton.- vai.empaattinen
eihän empaattinen ja romanttinen voi olla jos on kylmä laskelmoiva ja tunteeton
Pete,, koska näen ihmisten ongelma kohdat helposti, niin annan vinkin, et jos naisen haluat saada, niin ota vähintään 15kg massaa kroppaan. Syö paljon ja käy punttisalilla. Päättelin tuosta kuvasta jotain.
CamelBoots kirjoitti:
Pete,, koska näen ihmisten ongelma kohdat helposti, niin annan vinkin, et jos naisen haluat saada, niin ota vähintään 15kg massaa kroppaan. Syö paljon ja käy punttisalilla. Päättelin tuosta kuvasta jotain.
:D Olen kyllä tietoinen että 15-20kg sais tulla painoa lisää.
pete_pjn kirjoitti:
Joo, muutoin vaikutat asialliselta kaverilta, joten sieltä se on kiinni ja kun tiedän kutakuinkin millaista miestä naiset hakee..Yksikin nainen ihan nauroi seläntakana mulle yhdestä miehestä, et se näyttää kuulemma ihan vanupuikolta...Naiset ovat julmia ja vaativia kun puhutaan miehen kropasta.
- saako.vastakaikuu
CamelBoots kirjoitti:
Joo, muutoin vaikutat asialliselta kaverilta, joten sieltä se on kiinni ja kun tiedän kutakuinkin millaista miestä naiset hakee..Yksikin nainen ihan nauroi seläntakana mulle yhdestä miehestä, et se näyttää kuulemma ihan vanupuikolta...Naiset ovat julmia ja vaativia kun puhutaan miehen kropasta.
oletko camelboots nainen vai mistä tiedät millaista miestä naiset hakee kun jokaisella naisella on oma makunsa niin tiedätkö paremmin kuin nainen katseletko miehiä ja yrititkö iskeä vai mitä tuo oli
saako.vastakaikuu kirjoitti:
oletko camelboots nainen vai mistä tiedät millaista miestä naiset hakee kun jokaisella naisella on oma makunsa niin tiedätkö paremmin kuin nainen katseletko miehiä ja yrititkö iskeä vai mitä tuo oli
Annoin ihan selkeen neuvon saada nainen ja päästä parisuhteeseen...Olen edelleenkin 100% hetero.
Hänet olisi jo isketty mikäli ongelmaa ei olisi.- ssstttttt
pete_pjn kirjoitti:
Höpö höpö! Olet palstan ihanin mies, ja hyvä juuri tuollaisena!
- tietäjä-
ssstttttt kirjoitti:
Saisko petestä joku hyvän miehen, vaikka joku sun naiskavereista?
- sssttttt
Taitaa tuo Pete saada seuraa muutenkin.. :) Mun naiskaverit ovat aika pitkälti kaikki varattuja.
- hypocrisy.women
ssstttttt kirjoitti:
Mutta et kuitenkaan itse halua peteä, eikä todellisuudessa kukaan muukaan.. :D
- sssstttttt
hypocrisy.women kirjoitti:
Mutta et kuitenkaan itse halua peteä, eikä todellisuudessa kukaan muukaan.. :D
Pete käsittääkseni haluaa lapsia, joita en voi itse saada. Pari ystävällistä sanaa mukavalle miehelle tällä palstalla -tuskin tein kovin suurta rikosta..
- mfsdk
pete_pjn kirjoitti:
Sen minkä Pete häviää voimassa, korvaa hän kestävyydellä.
Päijät-Hämeen kovin keppi, naiset sais semmosta kyytiä et jalat tärisee vielä seuraavana päivänäkin. Vanhan liiton sonni.
Mut joo ihmettelen miten toi kaveri voi olla sinkku... asiallinen kaveri.
- Piirakkaparoni - Valehtelija.olet
sssstttttt kirjoitti:
Pete käsittääkseni haluaa lapsia, joita en voi itse saada. Pari ystävällistä sanaa mukavalle miehelle tällä palstalla -tuskin tein kovin suurta rikosta..
Mutta sorruit juuri tuohon samaan mihin muutkin : kyllä joku vielä sinusta hyvän miehen saa.. Mutta minä en sinulle sopisi koska sitätätätuota.
Olet tekopyhä valehtelija ja siinä kaikki. mfsdk kirjoitti:
Sen minkä Pete häviää voimassa, korvaa hän kestävyydellä.
Päijät-Hämeen kovin keppi, naiset sais semmosta kyytiä et jalat tärisee vielä seuraavana päivänäkin. Vanhan liiton sonni.
Mut joo ihmettelen miten toi kaveri voi olla sinkku... asiallinen kaveri.
- Piirakkaparoni:D
Ei helevetti! Män aamukaffeet näppikselle.sssstttttt kirjoitti:
Kiitoksia kauniista sanoista. Oikein muistelet tuota lapsi asiaa.
"Taitaa tuo Pete saada seuraa muutenkin.. :)" Heh. Todellisuus taitaa tässäkin tapauksessa olla kuviteltua ihmeellisempää.
Se mitä tämä henkilö tuossa kommentoi on kaiketi se, että tuota "Kelpaat kyllä jollekin naiselle[...]"-lause käy aika nopeasti vanhaksi. Itse olen tuota kuullut jo hyvän tovin ja "päässyt" tuon harmittavuuden ohi. Nytten on ihnan mukava kuulla taas positiivisia kommentteja.Mikäli tuota alempana mainittua testiä haluaa käyttää, niin miulle tuli:
Tutkiva Asiantuntija.
Tutkiva Asiantuntija on tarkkanäköinen ja ajattelukeskeinen persoonallisuustyyppi. Viitoset ovat valppaita, oivaltavia ja uteliaita.
Uskollinen Kyseenalaistaja.
Uskollinen Kyseenalaistaja on sitoutunut ja turvallisuushakuinen persoonallisuustyyppi. Kuutoset ovat luotettavia, ahkeria ja vastuuntuntoisia.
Sopeutuva Rauhanrakentaja.
Sopeutuva Rauhanrakentaja on rento ja vaatimaton persoonallisuustyyppi. Ysit ovat hyväksyviä, luottavaisia ja vakaita.
Mikä aikahyvin kyllä mielestäni kuvailee millainen olen.- sssssttttttttt
pete_pjn kirjoitti:
Kiitoksia kauniista sanoista. Oikein muistelet tuota lapsi asiaa.
"Taitaa tuo Pete saada seuraa muutenkin.. :)" Heh. Todellisuus taitaa tässäkin tapauksessa olla kuviteltua ihmeellisempää.
Se mitä tämä henkilö tuossa kommentoi on kaiketi se, että tuota "Kelpaat kyllä jollekin naiselle[...]"-lause käy aika nopeasti vanhaksi. Itse olen tuota kuullut jo hyvän tovin ja "päässyt" tuon harmittavuuden ohi. Nytten on ihnan mukava kuulla taas positiivisia kommentteja.Hehe.. Sub taitaa muistella jotain ihan muuta.. :) Tosiaankin kelpaisit.
sssssttttttttt kirjoitti:
Hehe.. Sub taitaa muistella jotain ihan muuta.. :) Tosiaankin kelpaisit.
:D
Tuo "Sub" tuo kyllä pikkasen jotain muuta mieleen. khhhmm...- sssssstttttttt
Ou nou, mikä mairea hymy... :)
<3 sssttttt kirjoitti:
Taitaa tuo Pete saada seuraa muutenkin.. :) Mun naiskaverit ovat aika pitkälti kaikki varattuja.
Itse olet kuitenkin vapaalla jalalla?
Kiltti nyt ainakin
Nainen_28v kirjoitti:
Makkaranpaistaja.
Tuossa 1 paikka missä olen harrastanut makkaranpaistoa
http://aijaa.com/cwQWfEpujottelija kirjoitti:
Tuossa 1 paikka missä olen harrastanut makkaranpaistoa
http://aijaa.com/cwQWfEPelkäsin jo että mimmonen kuva sieltä levähtää auki xD:)
- Bi-nainen
Että millainenko olen... sosiaalinen. Tarvittaessa suora, tarvittaessa hyvinkin hienovarainen. Sekä kova että empaattinen, tilanteesta riippuen. Välillä voisin olla kovempikin. Romantiikkaa harrastan arjessa, en tykkää kukista tai kynttilöistä, mutta arvostan pieniä arkisia juttuja, käytännön huolenpitoa.
Tämä taitaa olla tietyille miehille vaikea paikka, koska "kurppa" tai "huora" eivät ole luonteenpiirteitä.
- Ikis__M
Kyllä ainakin "lutka" on semmoinen sana joka kertoo naisesta kaiken oleellisen. se voi kertoa itsestään kaikenlaista, kehua olevansa fiksu, koulutettu, sosiaalinen, hauska jne. mutta kun kuulet sen olevan lutka kaikki muu sanahelinä menettää merkityksensä.
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä ainakin "lutka" on semmoinen sana joka kertoo naisesta kaiken oleellisen. se voi kertoa itsestään kaikenlaista, kehua olevansa fiksu, koulutettu, sosiaalinen, hauska jne. mutta kun kuulet sen olevan lutka kaikki muu sanahelinä menettää merkityksensä.
Ikis kulkee huora-mittari naksuttaen ympäriinsä. "50% huora, sata isä meidän rukousta. 80% huora, 1000 isä meidän rukousta".
Samalla Ratikka sitten luettelee perisynniksi kaiken millä iän puolesta kasvaa karvat muuallakin kuin päänahassa...Se pikainen ja hatara mielikuva mikä miulle on syntynyt on, että olet seppoisa, mukautuvainen, lempeä joskin kärkäs puollustamaan omia näkemyksiä ja "vähäinen toleranssi" paskanjauhannalle.
Osaltaan räväkkä persoona joka kuitenkin pitää huolta läheisimmistä ja tärkeistä ystävistä.pete_pjn kirjoitti:
Se pikainen ja hatara mielikuva mikä miulle on syntynyt on, että olet seppoisa, mukautuvainen, lempeä joskin kärkäs puollustamaan omia näkemyksiä ja "vähäinen toleranssi" paskanjauhannalle.
Osaltaan räväkkä persoona joka kuitenkin pitää huolta läheisimmistä ja tärkeistä ystävistä.""vähäinen toleranssi" paskanjauhannalle"
Riippuu kuka jauhaa ja ketä. ;)
"Osaltaan räväkkä persoona"
Itseasiassa kaikkea muuta, jos miettii tosielämää. :)
Siitä luokan hiljaisesta lukutoukkatytöstä tosin on ehkä tullut muuta, enkä kuole nykyään esiintymistä vaativassa työssäni, mutta räväkkää musta ei saa tekemälläkään. :) varsinkin miesseurassa saatan olla hiljainen urpo. Onneksi en nykyään kovinkaan usein. :)
Testin mukaan (melko hyvin tunnistan itseni)
Avulias Huoltaja on välittävä, huolehtiva ja ihmiskeskeinen persoonallisuustyyppi. Kakkoset ovat empaattisia, vilpittömiä ja lämminsydämisiä.
Uskollinen Kyseenalaistaja on sitoutunut ja turvallisuushakuinen persoonallisuustyyppi. Kuutoset ovat luotettavia, ahkeria ja vastuuntuntoisia.
Sopeutuva Rauhanrakentaja on rento ja vaatimaton persoonallisuustyyppi. Ysit ovat hyväksyviä, luottavaisia ja vakaita. He ovat usein luovia, optimistisia ja kannustavia, mutta voivat myös mennä muiden mukana säilyttääkseen rauhan ja harmonian.- lghjkf
Onko linkkiä testiin?
mfsdk kirjoitti:
http://www.namaste.fi/fi/enneagrammi/testaa-mika-tyyppi-olet
T: Piirakkaparoni (tuosta yltä)Sopeutuva Rauhanrakentaja.
Sopeutuva Rauhanrakentaja on rento ja vaatimaton persoonallisuustyyppi. Ysit ovat hyväksyviä, luottavaisia ja vakaita. He ovat usein luovia, optimistisia ja kannustavia, mutta voivat myös mennä muiden mukana säilyttääkseen rauhan ja harmonian. He haluavat, että asiat sujuvat helposti ja ilman ristiriitoja, mutta saattavat olla myös omahyväisiä, ongelmia yksinkertaistavia ja ongelmia vähätteleviä. Yseillä on usein haasteita saamattomuuden ja itsepäisyyden kanssa. Parhaimmillaan Ysi on hyväksyvä ja lannistumaton rauhanrakentaja, joka osaa tuoda ihmiset yhteen ja ratkaista konfliktit.- Edwardo_parhaimmillaan
Testi antoi melkoisen totuudenmukaisen tuloksen:
"Idealistinen Uudistaja on periaatteellinen ja idealistinen persoonallisuustyyppi. Ykköset ovat tunnollisia ja eettisiä ihmisiä, joilla on selkeä käsitys oikeasta ja väärästä. He ovat opettajia, aktivisteja ja muutoksen puolestapuhujia. He pyrkivät aina parantamaan asioita, mutta pelkäävät virheiden tekemistä. He ovat järjestelmällisiä, tarkkoja ja pedantteja ihmisiä, jotka pyrkivät ylläpitämään korkeat standardit, mutta saattavat joskus olla myös kriittisiä ja perfektionistisia. Ykkösillä on tyypillisesti ongelmia kärsimättömyyden ja kiukkuisuuden tunteiden kanssa.
Parhaimmillaan Ykköset ovat viisaita, aidosti välittäviä, realistisia ja jaloja tai jopa moraalisesti sankarillisia."
- helmiä.sioille
No kiltti ja kunnollinen tietenkin!
- helmiä.sioille
Nainen_28v kirjoitti:
Niin varmaan ;)
No olen olen!
https://www.youtube.com/watch?v=dXlAgg3zXmk helmiä.sioille kirjoitti:
No olen olen!
https://www.youtube.com/watch?v=dXlAgg3zXmkAnnoit jo aika erilaisen kuvan omasta habituksestasi ;)
Ihan hirnee kovis, mur! >:-I
Eniten löytyi yhdeksää: Sopeutuva Rauhanrakentaja
sopuisa * hyväksyvä * rauhallinen * kärsivällinen * ymmärtäväinen * tasapainoinen
* diplomaattinen * avoin * tyyni * ystävällinen * sovinnollinen * leppoisa * mukautuva * hyväntahtoinen * vaatimaton * lempeä * kiltti * syrjäänvetäytyvä * itsensä unohtava * omasta rauhastaan nauttiva *
Seuraavaksi eniten kuutosta: Tutkiva Asiantuntija
älyllinen * perehtynyt * analyyttinen * asiantunteva * pitkäjännitteinen * huomiokykyinen
* oivaltava * yksityinen * tarkka * looginen * tietopankki * salaperäinen * pohdiskelija * keksijä * itseriittoinen * viisas * itseriittoinen * omalaatuinen * luova ajattelija * uraauurtava * etäinen * niukkasanainen * itsenäinen
Yhtä paljon kakkosta: Avulias Huoltaja
auttavainen * ystävällinen * sydämellinen * ihmisläheinen * empaattinen * kannustava * huolehtivainen * välittävä * palveleva * antelias * tunteikas * miellyttäjä * parantaja * hoivaava * rakastava * ymmärtäväinen * lämminhenkinen * tuttavallinen * neuvoja * tunnollinen * uhrautuvainen * toisia varten *
Pronssilla nelonen: Luova Individualisti
yksilöllinen * syvällinen * tunnerikas * intuitiivinen * ainutlaatuinen * ilmaisuvoimainen * vahva * herkkä * itseään ilmaiseva * syvällinen * aito * intensiivinen * oivaltava * pohdiskeleva * romantikko * intohimoinen * esteetikko * taiteellinen * omintakeinen * dramaattinen * vetäytyvä * tunteellinen *
Yllättävän tutulta kuulostaa.asteikolla 0-8
6 pistettä saivat
Idealistinen Uudistaja
Tehokas Suorittaja
Uskollinen Kyseenalaistaja
Sopeutuva Rauhanrakentaja
5 pistettä
Tutkiva Asiantuntija
4 pistettä
Vahva Vaikuttaja
2 pistettä
Avulias Huoltaja
1 piste
Innostuva Suunnittelija
0 pistettä
Luova Individualisti- atm_ytm
Multidimensionaalinen.
Herttaässiä.
Pataässiä.
&
Jokeri yllärinä. - mielenkiintoinentesti
Kaikkeahan sieltä löytyi, mutta eniten tätä: viitonen; tutkiva asiantuntija. Tutkiva Asiantuntija Tutkiva Asiantuntija eli Viitonen on itsenäinen ajattelija, joka ymmärtää asioita tarkkaälyisesti ja moniulotteisesti. Viitoset ovat ehkä kaikista tyypeistä älyllisimpiä ja nauttivat siitä, että saavat ajatella ja pohtia ongelmia päässään. He nauttivat yleensä lukemisesta, opiskelusta ja omiin mielenkiinnon kohteisiinsa syventymisestä. Viitonen haluaa ymmärtää asiat pintaa syvemmältä ja löytää asioiden monipuoliset merkitykset ja yhteydet. Tieto ja ymmärrys antavat Viitoselle turvallisuuden tunnetta ja hän kokee itsensä tärkeäksi ja tarpeelliseksi nimenomaan osaamisensa ja tietojensa avulla.
Vitoset haluavat yleensä paneutua asioihin itsenäisesti ja omassa rauhassaan. Viitoset arvostavat omaa yksityisyyttään ja kokevat liian tuttavalliset ja puheliaat ihmiset helposti hieman tungetteleviksi. Viitonen työstää asioita mielessään, hankkii paljon tietoa ja haluaa ymmärtää pohtimansa ongelmat perinpohjaisesti. Hän etsii mielellään uudenlaisia tapoja hahmottaa ja ymmärtää asioita. Kun Viitonen on syventynyt johonkin häntä kiinnostavaan asiaan tai projektiin, hän saattaa uppoutua siihen niin täydellisesti, että unohtaa helposti ulkopuolisen maailman, syömisen, nukkumisen ja jopa läheiset ihmiset.
Viitoset ovat hyvin usein oman alansa asiantuntijoita, joiden tietoja ja taitoja arvostetaan. Välillä Viitoset ovat kuitenkin melko niukkasanaisia oman osaamisensa suhteen ja saattavat pantata tietojaan, sillä he eivät koe olevansa tarpeeksi valmistautuneita jakamaan ajatuksiaan toisten kanssa. Viitonen kiinnostuu usein monimutkaisista ja jopa epätavallisista asioista ja pystyy käsittelemään myös vaikeita ja raskaitakin aiheita ilman suuria tunnereaktioita. Vitoset keskustelevat mielellään. He ovat taitavia keskustelijoita ja hyviä puolustamaan erilaisia näkökulmia, mutta saattavat joskus myös ärsyttää ja haastaa ihmisiä tahallaan silkasta väittelynhalusta tai älyllisestä ylemmyydentunnosta.
Parhaimmillaan Vitoset ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia, itsenäisiä ja vaatimattoman älykkäitä ihmisiä. He ovat mestareita näkemään asiat uusin ja oivaltavin silmin. Viitonen tarkkailee ympäristöään ja ilmiöitä erityisen huomiokykyisesti ja suurella mielenkiinnolla. Viitonen on kenties kaikista tyypeistä ajattelultaan valppain, uteliain ja pohdiskelevin. Viitonen innostuu tiedosta ja jaksaa syventyä kiinnostuksen kohteisiinsa perinpohjaisesti. Hän on innovatiivinen, kekseliäs ja tuottaa oivaltavia, uraauurtavia ja omaperäisiä töitä. Viitoset ovat myös erittäin huumorintajuisia ja kujeilevia omalla eleettömällä ja terävän oivaltavalla tyylillään.
Parhaimmillaan: perehtynyt, asiantunteva ja älykäs
Huonoimmillaan: vetäytyvä, salaperäinen ja ylimielinen
5-tyyppiä motivoi asioiden syvällinen ymmärtäminen ja uuden oppiminen
"Minua kiinnostaa se, että saan paneutua asioihin rauhassa ja perinpohjaisesti. Nautin asioiden pohdiskelusta ja mielenkiintoisista keskusteluista. Yksityisyyteni ja oma rauhani ovat minulle tärkeitä."
Jotain perää varmaankin. Tunnistan osin itseäni. - kakstahti
Runkkaava panomies
Pankkaava runomies
Nussiva hetero
Hessivä nutero - seksihullusexgalen
Empaattinen nussia
Epäluotettava aviomies
Raju Rakastaja - härde
riippuu siitä kuka tai mikä sinä olet...... ehkä ...täysin hetero
- härde
en tunne itseäni huonöksi vaikkas kuljen samaa sukupuolta olevan kanssa.......olis kiva käydä vaikka k;ssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995