Jorma Saarni

Skepsis24

Joko tämä UTELE-mies on saatu vastuuseen rahastuksestaan? Vaikea kuvitella, että jokainen juksattu sijoittaja suostuu häpeissään nuolemaan omat haavansa.

6

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietää_

      Yksikään sijoittaja ei kehtaa lähteä käräjöimään sen hullun kanssa. Siinä vain menettäisi oman maineensa.

    • Huuhaata_a_la_Jorma

      Sijoittajat joko häpeävät maineensa puolesta(eräs kunnallispoliitikko pyysi lehtijutussa toimittajalta, että älkää sotkeko minua Uteleen, omistukseni yhtiöstä on mitätön...)tai sitten ovat saman herätysliikkeen jäseniä(menee taivaspaikka, jos lähtee veljeä vastaan käräjöimään).

      • Miksikö_ei

        Sulkumerkkien viereen kuuluu jättää vähän tyhjää. Ovathan tuollaiset pötköt sekavan näköisiäkin.


    • Huuhaata_a_la_Jorma
    • Huuhaata_a_la_Jorma
      • Huuhaata_a_la_Jorma

        Linkki ei näemmä toimi klikkaamalla...

        Menee kuitenkin verottajan kysymys/vastaussivulle, jossa seuraavaa:



        Päivämäärä




        25.12.2015







        Asiakasryhmä




        Henkilöasiakas








        Asia




        Verotusta







        Aihe




        Osakeyhtiöiden ja osuuskuntien tuloverotus




















        Kysymys




        Minulla on vuonna 2006 ostettuna Utele-Instutiitin osakkeita. Niiden ostohinta oli silloin 3000 €. Voinko vähentää ne pääomaverotuksessani tappioina, koska käsittääkseni tämä firma on loppunut?








        Nimimerkki




        Valde




















        Vastaus




        Arvopaperin tai muun omaisuuden arvon aleneminen alle sen hankintahinnan ei sellaisenaan oikeuta tappiovähennykseen, ellei omaisuutta luovuteta. Luovutustappiona vähennetään kuitenkin sellainen arvopaperin arvonmenetys, jota voidaan pitää lopullisena konkurssin tai muun siihen verrattavan syyn vuoksi. Lopullinen arvonmenetys voi syntyä esimerkiksi silloin, kun osakeyhtiö menee konkurssiin ja pesänselvityksessä todetaan, että yhtiön varoista ei jää jako-osuutta osakkeenomistajille.



        Voit vähentää luovutustappioon verrattavana arvonmenetyksenä omistamiesi osakkeiden hankintamenon vain, jos lopullinen arvonmenetys on edellä esitetyn mukaisesti vahvistettu.



        Lisää tietoa arvonmenetyksestä löydät oheisesta linkistä; arvonmenetys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe