Naiset, kuinka usein teille ehdotetaan seksiä

Kyselijä-

Kuinka usein miehet ehdottelee teille seksiä, oliko mies tuntemasi vai tuntematon?

98

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivittäin. Tutut.

Tuntemattomille tykkään vain huonoa, jos suoraan tullaan ehdottelemaan.

• 13cm

Päivittäin? Kuinka moni?

• 13cm kirjoitti:

Päivittäin? Kuinka moni?

Riippuu tilanteesta. Välillä liian moni.

• 3564574574575

"Päivittäin. Tutut"
        Kyllä kai miehet ehdottelevat usein seksiä nätille ja fiksulle naiselle. Ei kai se mikään ihme ole.

• 13cm
        Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Välillä liian moni.

Entisiä panoja? Huono maine?

• 13cm kirjoitti:

Entisiä panoja? Huono maine?

Ei mulla mitään mainetta ole xD

Ei ole kaikki mitään seksituttuja. Joskus jollain treffeillä käynyt naamaa näyttämässä. Tottakai jonkun kanssa on historiaa.

• 12121212

Aika mielenkiintoiset kaveripiirit yh-äidillä jos tutut ehdottelevat seksiä päivittäin.

Kerroit jo toisessa ketjussa ulkoisista avuistasi, mutta kyllä tuohon vaaditaan jotain muutakin; kerutuskuvia sosiaalisessa mediassa, kavereina läjäpäin panoja, tms.

• 12121212 kirjoitti:

Aika mielenkiintoiset kaveripiirit yh-äidillä jos tutut ehdottelevat seksiä päivittäin.

Kerroit jo toisessa ketjussa ulkoisista avuistasi, mutta kyllä tuohon vaaditaan jotain muutakin; kerutuskuvia sosiaalisessa mediassa, kavereina läjäpäin panoja, tms.

"Herutuskuvat sosiaalisessa mediassa"

Millaisia ja missä?

En laske tuntemattomien miesten viestejä tuttujen seksiehdotuksiin. Ei ne ole tuttuja enkä ota niitä tosissaan. Jos joku tuttu mies, jonka kanssa on ollut jotain intiimiä ehdottelee jotain, sen saatan ottaakin oikeana ehdotuksena.

• 12121212

Tuli mieleeni tuttu yh. Kolmekymppinen...mutta piirteiltään todella kaunis, 25-vuotiaan näköinen ainakin viime kesänä kroppa kuin parikymppisellä fitnessmallilla. Erosi pari vuotta sitten YT-miehestään.

Hänelle ei ehdotella seksiä päivittäin tai edes viikottain. Tiedän koska asiasta oli puhetta kerran raflassa.

Jossain klikkaa, Nainen_28v.

• 34545465456454

"Kerroit jo toisessa ketjussa ulkoisista avuistasi, mutta kyllä tuohon vaaditaan jotain muutakin"
        No hän on myös fiksu ja osaa selvästi pitää puolensa keskusteluissa eli enemmän kuin tarpeeksi hyvä.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

"Herutuskuvat sosiaalisessa mediassa"

Millaisia ja missä?

En laske tuntemattomien miesten viestejä tuttujen seksiehdotuksiin. Ei ne ole tuttuja enkä ota niitä tosissaan. Jos joku tuttu mies, jonka kanssa on ollut jotain intiimiä ehdottelee jotain, sen saatan ottaakin oikeana ehdotuksena.

Ihan mielenkiinnosta, kuinkahan paljon niitä "joitain tuttuja miehiä joiden kanssa on saattanut olla jotain intiimiä joskus" onkaan siunaantunut sen jälkeen kun erosit miehestäsi?

• 12121212 kirjoitti:

Tuli mieleeni tuttu yh. Kolmekymppinen...mutta piirteiltään todella kaunis, 25-vuotiaan näköinen ainakin viime kesänä kroppa kuin parikymppisellä fitnessmallilla. Erosi pari vuotta sitten YT-miehestään.

Hänelle ei ehdotella seksiä päivittäin tai edes viikottain. Tiedän koska asiasta oli puhetta kerran raflassa.

Jossain klikkaa, Nainen_28v.

Siitähän minä en tiedä mitä hän tekee väärin tai oikein.

Kyllä aika tavalla seksitarjouksia tulee muillekin tutuille naisille, ei vain minulle.

Mä en ole edes parikymppisenä ollut kuin fitnessmalli joten siitä ei ainakaan ole kyse xD

• 12121212 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kuinkahan paljon niitä "joitain tuttuja miehiä joiden kanssa on saattanut olla jotain intiimiä joskus" onkaan siunaantunut sen jälkeen kun erosit miehestäsi?

Joitakin.

Kyllä siinä mielenkiintoa riittää, kun on samaa miestä painanut kymmenen vuotta. Mitäs sitä kieltämään.

Tosin olin vuoden yksin eron jälkeen ennen kuin rohkenin tekemään asialle mitään.

• 13cm
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei mulla mitään mainetta ole xD

Ei ole kaikki mitään seksituttuja. Joskus jollain treffeillä käynyt naamaa näyttämässä. Tottakai jonkun kanssa on historiaa.

Maine voi olla vaikka sitä ei itse tiedä.

• 13cm kirjoitti:

Maine voi olla vaikka sitä ei itse tiedä.

Ei sitä ole. Sen voin kertoa. Pidän omat asiani ominani. Se ketä panen ja panenko vai olenko vain kaveri ei kuulu kenellekään.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Siitähän minä en tiedä mitä hän tekee väärin tai oikein.

Kyllä aika tavalla seksitarjouksia tulee muillekin tutuille naisille, ei vain minulle.

Mä en ole edes parikymppisenä ollut kuin fitnessmalli joten siitä ei ainakaan ole kyse xD

Niin.

Voin kyllä etsiä suurin piirtein vastaavan kuvankin jos tarpeen, mutta sanotaanko että kyseessä on parhaan näköinen koskaan näkemäni 30v nainen. Jos laitan googleen hauksi "hot woman thirties", kyseinen nainen lyö ensimmäiset parikymmentä hakutulosta laudalta heittämällä.

Miksi tämä ytmin exä saa välillä asiallisia pyyntöjä lähtemisestä kahville, kun taas N28v vastaanottaa päivittäin seksin vonkausta?

Osaisitko heittää jonkun summittaisen arvauksen miksi näin on?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Joitakin.

Kyllä siinä mielenkiintoa riittää, kun on samaa miestä painanut kymmenen vuotta. Mitäs sitä kieltämään.

Tosin olin vuoden yksin eron jälkeen ennen kuin rohkenin tekemään asialle mitään.

Mitä naisten kielen sana "joitakin" on käännettynä numeroiksi?

• Yksinkertaista
        12121212 kirjoitti:

Niin.

Voin kyllä etsiä suurin piirtein vastaavan kuvankin jos tarpeen, mutta sanotaanko että kyseessä on parhaan näköinen koskaan näkemäni 30v nainen. Jos laitan googleen hauksi "hot woman thirties", kyseinen nainen lyö ensimmäiset parikymmentä hakutulosta laudalta heittämällä.

Miksi tämä ytmin exä saa välillä asiallisia pyyntöjä lähtemisestä kahville, kun taas N28v vastaanottaa päivittäin seksin vonkausta?

Jos Nainen_28v on parempi vaihtoehto.

• 532w5t
        12121212 kirjoitti:

Niin.

Liian kaunista naista ei uskalleta lähestyä. Sellanen pikkunätti (nainen_28v) on helpompi lähestyttävä koska ei jännitä niin paljon eikä oleta että on joku lätkänpelaaja nurkan takana teroittamassa nyrkkirautaansa.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei sitä ole. Sen voin kertoa. Pidän omat asiani ominani. Se ketä panen ja panenko vai olenko vain kaveri ei kuulu kenellekään.

Oletko ihan hölmö?

Jos muistan oikein, kirjoitit ettet ole Tinderissä etkä käy baareissa.

Oliko näin?

Mikä tarkoittaa että irtosuhteet/panosuhteet ovatkin...tadaa, tuttujasi. Luuletko tosissasi että panomiehet pitävät valloituksensa omana tietonaan? Eivät todellakaan pidä.

• 12121212 kirjoitti:

Niin.

Annat naisesta helvetin pelottavan kuvan ainakin.

Kyllä mäkin saan niitä kahvikutsujakin. Tässä kysyttiin seksikutsuista.

Ainakin mä olen helvetin mukava ja välitön. En kuole jos mulle puhuu tuhmia. Mitään liian pervojen seksiviestejä en kylläkään jaksa.

• 12121212 kirjoitti:

Oletko ihan hölmö?

Jos muistan oikein, kirjoitit ettet ole Tinderissä etkä käy baareissa.

Oliko näin?

Mikä tarkoittaa että irtosuhteet/panosuhteet ovatkin...tadaa, tuttujasi. Luuletko tosissasi että panomiehet pitävät valloituksensa omana tietonaan? Eivät todellakaan pidä.

En harrasta sellaisia. Se ei meinaa ettei sellaisia olisi ikinä ollut. En hae baarista seuraa, enkä koskaan paneksi kännissä tai lääpi ketään julkisesti. Se ketä olen pannut on miehen ja mun välinen asia. Ainoa kenen paneminen on julkista tietoa on lapseni isä.

• Ammatinvalintakysymys
        Nainen_28v kirjoitti:

En harrasta sellaisia. Se ei meinaa ettei sellaisia olisi ikinä ollut. En hae baarista seuraa, enkä koskaan paneksi kännissä tai lääpi ketään julkisesti. Se ketä olen pannut on miehen ja mun välinen asia. Ainoa kenen paneminen on julkista tietoa on lapseni isä.

Sinullahan oli viime vuonna yli kymmenen netistä hankittua seksikumppania lukemattomia deittikumppania.

Nämäkö ottavat yhteyttä?

• Ammatinvalintakysymys kirjoitti:

Sinullahan oli viime vuonna yli kymmenen netistä hankittua seksikumppania lukemattomia deittikumppania.

Nämäkö ottavat yhteyttä?

En muista kyllä montako mitäkin sorttia enkä jaksa miettiä. Nukku-Matti alkaa kutsua. :)

• Ammatinvalintakysymys
        Nainen_28v kirjoitti:

En muista kyllä montako mitäkin sorttia enkä jaksa miettiä. Nukku-Matti alkaa kutsua. :)

Linkitän kirjoituksesi tähän.

• Nnnaaiinennn
        12121212 kirjoitti:

Niin.

"Miksi tämä ytmin exä saa välillä asiallisia pyyntöjä lähtemisestä kahville, kun taas N28v vastaanottaa päivittäin seksin vonkausta?
        Osaisitko heittää jonkun summittaisen arvauksen miksi näin on?"
        Kuten tuossa alempana kirjotan
        Minulta seksiä vonkaa netissä
        -Tuntemattomat
        -Tutut jotka eivät ole saaneet pillua
        -Tutut jotka ovat saaneet pillua
        -Exät forever
        Ja
        -Tummaihoiset kadulla.
        Ehkä häneltä puuttuu nämä kontaktit. Olen siis absolutisti enkä ole baarissa käynyt ainakaan 10 vuoteen joten baarivonkaamista ei tapahdu koska en öisin liiku enkä ikinä juo.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Annat naisesta helvetin pelottavan kuvan ainakin.

Kyllä mäkin saan niitä kahvikutsujakin. Tässä kysyttiin seksikutsuista.

Ainakin mä olen helvetin mukava ja välitön. En kuole jos mulle puhuu tuhmia. Mitään liian pervojen seksiviestejä en kylläkään jaksa.

Ei se pelottava ole. Mukava, fiksu, sosiaalinen. Exä oli sen verran kovan luokan YTM että vaikka tietysti ulkonäkö oli ykkösasia, sen lisäksi oli varaa vaatia muutakin.

• taasmennäänmuttamiksi
        12121212 kirjoitti:

Ei se pelottava ole. Mukava, fiksu, sosiaalinen. Exä oli sen verran kovan luokan YTM että vaikka tietysti ulkonäkö oli ykkösasia, sen lisäksi oli varaa vaatia muutakin.

Nokka pystyssä kulkeva?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei nuo ole koskaan sinun ja miehen välisiä asioita.

Panomiehet kertovat aina panoistaan kavereilleen (mm. minulle). Joku luonteeseen liittyvä asia siinä on taustalla. Halu valloittaa, mikä sattumalta vetoaa naisiin kun mies on määrätietoinen ja seksuaalisesti avoimen himokas. Ja tietysti valloittaja haluaa että valloituksesta tiedetään.

Hassua sinänsä että nimettömänäkin kiertelit ja kaartelit "joistain panoista joskus", kun todellisuudessa ovella on rampannut hoitoa, säätöä ja fuckbuddyä sellainen määrä että kumppaneita on kertynyt vuodessa enemmän kuin keskivertonaisella koko elämän aikana :D

Siinä ennen nukkumaan menoa inspiroiva kuva joka linkitettiin johonkin ketjuun vastaukseksi kysymykseen "mikä on PAWG".

http://s3media.247sports.com/Uploads/Assets/178/253/1253178.jpg

• 12121212
        taasmennäänmuttamiksi kirjoitti:

Nokka pystyssä kulkeva?

Eih. Toki arvonsa tunteva, mutta erityisen kiltti vähän heikommassa asemassa oleville. Kerran raflassa oletettu ätmi harjoitteli flirttiä sen kanssa, ja fiksusti nainen tarjosi ätmille juttutuokion. Ätmi poistui paikalta säteillen kuin aurinko, tiesi kyllä saavansa pakit mutta yllättyi kun ei tullut hätistetyksi pois välittömästi :D

Erosi miehestään koska mies oli aika kylmä suorittaja, naisen itsensä mukaan. Tietysti vois kysyä miksi sitten meni naimisiin miehen kanssa...vastauksen tähän tiedämmmekin hyvin ;)

• 12121212 kirjoitti:

Ei nuo ole koskaan sinun ja miehen välisiä asioita.

Panomiehet kertovat aina panoistaan kavereilleen (mm. minulle). Joku luonteeseen liittyvä asia siinä on taustalla. Halu valloittaa, mikä sattumalta vetoaa naisiin kun mies on määrätietoinen ja seksuaalisesti avoimen himokas. Ja tietysti valloittaja haluaa että valloituksesta tiedetään.

Hassua sinänsä että nimettömänäkin kiertelit ja kaartelit "joistain panoista joskus", kun todellisuudessa ovella on rampannut hoitoa, säätöä ja fuckbuddyä sellainen määrä että kumppaneita on kertynyt vuodessa enemmän kuin keskivertonaisella koko elämän aikana :D

Siinä ennen nukkumaan menoa inspiroiva kuva joka linkitettiin johonkin ketjuun vastaukseksi kysymykseen "mikä on PAWG".

http://s3media.247sports.com/Uploads/Assets/178/253/1253178.jpg

Tuolla tytöllä on helvetin hieno perse, vaikka en henk.koht. naisista siinä mielessä välitäkään.

Kyllähän naisetkin noista puhuvat. "Tämä petti vaimoaan minun kanssani." "Tämä petti kihlattuaan minin kanssani." Tällaisia viestejä tulee kavereilta kuvien kanssa. Sen verran hienotunteinen olen itse, etten koskaan näytä kuvia tms. edes niiden sinkkujen kanssa kenen kanssa on ollut jotain, koska en omista heitä.

"Fuckbodyt, säädöt"

En koe tarvetta määritellä noin, koska ne miehet on mulle ihmisiä, kavereita yms. Ei mitään lihanpaloja. Se miten he ovat kokeneet mut on heidän asiansa.

Mitään tunteetonta kännipanoa tai minuuttimunaa en ole koskaan harrastanut.

• 12121212 kirjoitti:

Eih. Toki arvonsa tunteva, mutta erityisen kiltti vähän heikommassa asemassa oleville. Kerran raflassa oletettu ätmi harjoitteli flirttiä sen kanssa, ja fiksusti nainen tarjosi ätmille juttutuokion. Ätmi poistui paikalta säteillen kuin aurinko, tiesi kyllä saavansa pakit mutta yllättyi kun ei tullut hätistetyksi pois välittömästi :D

Erosi miehestään koska mies oli aika kylmä suorittaja, naisen itsensä mukaan. Tietysti vois kysyä miksi sitten meni naimisiin miehen kanssa...vastauksen tähän tiedämmmekin hyvin ;)

Oletko hetero, kun arvostelet naisia aina lintuperspektiivistä? Puuttuu täysin se oma kokemus. Minä voisin kirjoittaa samalla tavalla toisesta naisesta ilman mitään seksuaalista latausta. Ja tuo ei ole henkilöhyökkäys, ihmettelen vaan.

Jos nainen kokee olevansa kiltti heikompia kohtaan normaalissa sosiaalisessa kanssa käymisessä, niin hänhän on nimenomaan ylimielinen. (Myös se että nainen / ihninen on hyvin ulkonäkökeskeinen on usein merkki kovuudesta. Tämä toisen naisen näkökulmasta. Pätee niin naisiin kuin miehiin.)

Eihän siinä ole mitään erikoista, jos kohdataan toinen ihminen ihmisenä, eikä huudeta heti raiskausta kun mies ei kiinnosta. Noinhan normaalinainen käyttäytyy.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Oletko hetero, kun arvostelet naisia aina lintuperspektiivistä? Puuttuu täysin se oma kokemus. Minä voisin kirjoittaa samalla tavalla toisesta naisesta ilman mitään seksuaalista latausta. Ja tuo ei ole henkilöhyökkäys, ihmettelen vaan.

Jos nainen kokee olevansa kiltti heikompia kohtaan normaalissa sosiaalisessa kanssa käymisessä, niin hänhän on nimenomaan ylimielinen. (Myös se että nainen / ihninen on hyvin ulkonäkökeskeinen on usein merkki kovuudesta. Tämä toisen naisen näkökulmasta. Pätee niin naisiin kuin miehiin.)

Eihän siinä ole mitään erikoista, jos kohdataan toinen ihminen ihmisenä, eikä huudeta heti raiskausta kun mies ei kiinnosta. Noinhan normaalinainen käyttäytyy.

"Oletko hetero, kun arvostelet naisia aina lintuperspektiivistä? Puuttuu täysin se oma kokemus."

Aivan kuten sinä arvostelet miehiä lintuperspektiivistä, koska et ole mies etkä voi mennä miehen pään sisälle.

"Minä voisin kirjoittaa samalla tavalla toisesta naisesta ilman mitään seksuaalista latausta. Ja tuo ei ole henkilöhyökkäys, ihmettelen vaan."

Onhan se henkilöhyökkäys, homokortti vedetään esiin. Ja aika outo näkemys ettei mies voisi kirjoittaa yhdestäkään naisesta ilman seksuaalista latausta.

"Jos nainen kokee olevansa kiltti heikompia kohtaan normaalissa sosiaalisessa kanssa käymisessä, niin hänhän on nimenomaan ylimielinen."

Riippuu vähän miten nainen itse asian ajattelee. En sanonut että nainen itse kokee olevansa kiltti heikompia kohtaan, puhumattakaan että kokisi olevansa muiden yläpuolella. Ajattelutapahan voi olla että tuo on varmasti hyvä mies jollekin naiselle, mutta juuri minua ei vain sytytä :D Koska heppu vaikuttaa ujolta, rohkaisenpa häntä hieman. Tms.

"(Myös se että nainen / ihninen on hyvin ulkonäkökeskeinen on usein merkki kovuudesta. Tämä toisen naisen näkökulmasta. Pätee niin naisiin kuin miehiin.)"

Millä perusteella sinä olet valinnut miehesi ja säätösi? Onkohan joukossa paljonkin ei-komeita miehiä? Etkö itsekin ole noudattanut orjallisesti MAT:ta valkatessasi leveäharteisia, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä miehiä?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Tuolla tytöllä on helvetin hieno perse, vaikka en henk.koht. naisista siinä mielessä välitäkään.

Kyllähän naisetkin noista puhuvat. "Tämä petti vaimoaan minun kanssani." "Tämä petti kihlattuaan minin kanssani." Tällaisia viestejä tulee kavereilta kuvien kanssa. Sen verran hienotunteinen olen itse, etten koskaan näytä kuvia tms. edes niiden sinkkujen kanssa kenen kanssa on ollut jotain, koska en omista heitä.

"Fuckbodyt, säädöt"

En koe tarvetta määritellä noin, koska ne miehet on mulle ihmisiä, kavereita yms. Ei mitään lihanpaloja. Se miten he ovat kokeneet mut on heidän asiansa.

Mitään tunteetonta kännipanoa tai minuuttimunaa en ole koskaan harrastanut.

Kieltämättä tytöllä on käynyt tuuri geenien kanssa kun ylimääräiset kilot kasaantuvat oikeisiin paikkoihin. Näin sanoisin ihan lintuperspektiivistä.

"Mitään tunteetonta kännipanoa tai minuuttimunaa en ole koskaan harrastanut."

Juju onkin siinä ettei sinun kriteeriesi mukaan mikään seksi ole tunteetonta, myös kännipanoissa on tunne mukana koska onhan niissä ainakin himoa. Ajattelutapa on melkein sama kuin toisella playerikavereistani, jonka mielestä kaikki seksi on rakkautta ja niinpä hänhän on rakastanut kaikkia 100 kumppaneistaan. Toki vain sen yhden illan ajan :D Useimmat ihmiset käsittävät "tunteen" eri tavalla.

Minuuttimunalla viitannet siihen että pyrit rajaamaan valintasi kokeneisiin ja suorituskykyisiin panomiehiin jotka antavat taatun tyydytyksen heti ekalla kerralla?

• 12121212 kirjoitti:

"Oletko hetero, kun arvostelet naisia aina lintuperspektiivistä? Puuttuu täysin se oma kokemus."

Aivan kuten sinä arvostelet miehiä lintuperspektiivistä, koska et ole mies etkä voi mennä miehen pään sisälle.

"Minä voisin kirjoittaa samalla tavalla toisesta naisesta ilman mitään seksuaalista latausta. Ja tuo ei ole henkilöhyökkäys, ihmettelen vaan."

Onhan se henkilöhyökkäys, homokortti vedetään esiin. Ja aika outo näkemys ettei mies voisi kirjoittaa yhdestäkään naisesta ilman seksuaalista latausta.

"Jos nainen kokee olevansa kiltti heikompia kohtaan normaalissa sosiaalisessa kanssa käymisessä, niin hänhän on nimenomaan ylimielinen."

Riippuu vähän miten nainen itse asian ajattelee. En sanonut että nainen itse kokee olevansa kiltti heikompia kohtaan, puhumattakaan että kokisi olevansa muiden yläpuolella. Ajattelutapahan voi olla että tuo on varmasti hyvä mies jollekin naiselle, mutta juuri minua ei vain sytytä :D Koska heppu vaikuttaa ujolta, rohkaisenpa häntä hieman. Tms.

"(Myös se että nainen / ihninen on hyvin ulkonäkökeskeinen on usein merkki kovuudesta. Tämä toisen naisen näkökulmasta. Pätee niin naisiin kuin miehiin.)"

Millä perusteella sinä olet valinnut miehesi ja säätösi? Onkohan joukossa paljonkin ei-komeita miehiä? Etkö itsekin ole noudattanut orjallisesti MAT:ta valkatessasi leveäharteisia, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä miehiä?

Lintupersperktiivi on sitä että kirjoittaa itsensä tilanteen ulkopuolelle. Arvioi muita, ei itseään. Harva mun kirjoitus täällä on lintuperspektiivistä. Täällähän saa jatkuvasti rustata itsestään minihenkilötarinaa.

"Ja aika outo näkemys ettei mies voisi kirjoittaa yhdestäkään naisesta ilman seksuaalista latausta."

Kyseenalaistan sen, voitko kirjoittaa edes yhdestä. Niin että annat jotain itsestäsi.

Joko nainen on kylmäkiskoinen tai kertoja eli sinä teet hänestä kylmäkiskoisen.

Olenko käynyt ulkona muiden kuin komeiden miesten kanssa? Kyllä. Edes poikani isä ei ole hyvännäköinen.

"leveäharteisia, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä miehiä?"

Tykkään hoikista urheilullisista pojista. Harvoinpa he ovat tuollaisia.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Kieltämättä tytöllä on käynyt tuuri geenien kanssa kun ylimääräiset kilot kasaantuvat oikeisiin paikkoihin. Näin sanoisin ihan lintuperspektiivistä.

"Mitään tunteetonta kännipanoa tai minuuttimunaa en ole koskaan harrastanut."

Juju onkin siinä ettei sinun kriteeriesi mukaan mikään seksi ole tunteetonta, myös kännipanoissa on tunne mukana koska onhan niissä ainakin himoa. Ajattelutapa on melkein sama kuin toisella playerikavereistani, jonka mielestä kaikki seksi on rakkautta ja niinpä hänhän on rakastanut kaikkia 100 kumppaneistaan. Toki vain sen yhden illan ajan :D Useimmat ihmiset käsittävät "tunteen" eri tavalla.

Minuuttimunalla viitannet siihen että pyrit rajaamaan valintasi kokeneisiin ja suorituskykyisiin panomiehiin jotka antavat taatun tyydytyksen heti ekalla kerralla?

Olet todella asiaton, mahdatko edes ymmärtää? Nainen_28v:n ei todellakaan tarvitse sulle selittää seksielämäänsä. Uskon hyvinkin, että mukavalla naisella riittää kysyntää vähintäänkin noin paljon. Katos, kun sun MA-teoriasi ei oikeasti toimi käytännössä.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Olet todella asiaton, mahdatko edes ymmärtää? Nainen_28v:n ei todellakaan tarvitse sulle selittää seksielämäänsä. Uskon hyvinkin, että mukavalla naisella riittää kysyntää vähintäänkin noin paljon. Katos, kun sun MA-teoriasi ei oikeasti toimi käytännössä.

Ei kukaan ole sitä vaatinutkaan. Minä kysyin, N28v vastasi.

Ja tuohan menee ihan MAT:n mukaisesti. N28v on ilmaissut olevansa seksikäs, ja kuten MAT sanoo, naisen seksiMA > suhde MA. Jos miehet saavat "jostain" sellaisen käsityksen että on mahdollisuus saada seksiä ilman sitoumuksia, en ollenkaan epäile tuota kysynnän määrää.

Olennaista keskustelussa oli tuo viimeinen lause, yritimme tässä N28v:n kanssa yhteistuumin selvittää miksi seksitarjouksia tulee niin paljon.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Lintupersperktiivi on sitä että kirjoittaa itsensä tilanteen ulkopuolelle. Arvioi muita, ei itseään. Harva mun kirjoitus täällä on lintuperspektiivistä. Täällähän saa jatkuvasti rustata itsestään minihenkilötarinaa.

"Ja aika outo näkemys ettei mies voisi kirjoittaa yhdestäkään naisesta ilman seksuaalista latausta."

Kyseenalaistan sen, voitko kirjoittaa edes yhdestä. Niin että annat jotain itsestäsi.

Olenko käynyt ulkona muiden kuin komeiden miesten kanssa? Kyllä. Edes poikani isä ei ole hyvännäköinen.

"Lintupersperktiivi on sitä että kirjoittaa itsensä tilanteen ulkopuolelle. Arvioi muita, ei itseään. Harva mun kirjoitus täällä on lintuperspektiivistä. Täällähän saa jatkuvasti rustata itsestään minihenkilötarinaa."

No minähän olin tuon tilanteen "ulkopuolella", eli miten muuten voi kirjoittaa kuin lintuperspektiivistä? Olen kirjoittanut itsestäni paljonkin ja arvioinut itseäni useaan otteeseen. Olen kertonut ammattini, kaupunginosan missä asun, kämppäni neliömäärän ja huonejaon, olleeni nuorena nörtti ja kokematon 25-vuotiaaksi, olen kirjoittanut seksimieltymyksistäni ja yksityiskohtia yhdestä harvoista seksikerroistani, olen antanut melko tarkan kuvauksen ulkonäöstäni, jne. Eikö tällä pääse alkuun?

"Kyseenalaistan sen, voitko kirjoittaa edes yhdestä. Niin että annat jotain itsestäsi."

Kirjoitin yhdessä aikaisemmassa ketjussa, katson löytyykö se haulla.

"Joko nainen on kylmäkiskoinen tai kertoja eli sinä teet hänestä kylmäkiskoisen."

Ei se ole, mutta koska kyse on tutusta eikä edes lähimmästä ystävästä, varmaankin siksi voi kuulostaa siltä.

"Olenko käynyt ulkona muiden kuin komeiden miesten kanssa? Kyllä. Edes poikani isä ei ole hyvännäköinen."

Linkkaa kuva häntä vastaavasta miehestä pituus/paino...kiitos :)

• Mnkl
        atännä kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi jos vaikka 12121212 runkkaisi samalla kun kirjoittaa. Omituinen jankuttaja muutenkin.

• 12121212 kirjoitti:

"Lintupersperktiivi on sitä että kirjoittaa itsensä tilanteen ulkopuolelle. Arvioi muita, ei itseään. Harva mun kirjoitus täällä on lintuperspektiivistä. Täällähän saa jatkuvasti rustata itsestään minihenkilötarinaa."

No minähän olin tuon tilanteen "ulkopuolella", eli miten muuten voi kirjoittaa kuin lintuperspektiivistä? Olen kirjoittanut itsestäni paljonkin ja arvioinut itseäni useaan otteeseen. Olen kertonut ammattini, kaupunginosan missä asun, kämppäni neliömäärän ja huonejaon, olleeni nuorena nörtti ja kokematon 25-vuotiaaksi, olen kirjoittanut seksimieltymyksistäni ja yksityiskohtia yhdestä harvoista seksikerroistani, olen antanut melko tarkan kuvauksen ulkonäöstäni, jne. Eikö tällä pääse alkuun?

"Kyseenalaistan sen, voitko kirjoittaa edes yhdestä. Niin että annat jotain itsestäsi."

Kirjoitin yhdessä aikaisemmassa ketjussa, katson löytyykö se haulla.

"Joko nainen on kylmäkiskoinen tai kertoja eli sinä teet hänestä kylmäkiskoisen."

Ei se ole, mutta koska kyse on tutusta eikä edes lähimmästä ystävästä, varmaankin siksi voi kuulostaa siltä.

"Olenko käynyt ulkona muiden kuin komeiden miesten kanssa? Kyllä. Edes poikani isä ei ole hyvännäköinen."

Linkkaa kuva häntä vastaavasta miehestä pituus/paino...kiitos :)

Eksäni on 180cm pitkä ja pyöreä. Sinisilmäinen. Varmaan aika tavallisen suomalaisen miehen näköinen, mutta isompi kokoinen. En muista enää, mistä hänen ulkonäössään tykkäsin kuin silmistä, koska hän ei enää sillä tavalla tai millään muullakaan tavalla viehätä minua.

Miksi sinulla on vain harvoja seksikertoja?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Eksäni on 180cm pitkä ja pyöreä. Sinisilmäinen. Varmaan aika tavallisen suomalaisen miehen näköinen, mutta isompi kokoinen. En muista enää, mistä hänen ulkonäössään tykkäsin kuin silmistä, koska hän ei enää sillä tavalla tai millään muullakaan tavalla viehätä minua.

Miksi sinulla on vain harvoja seksikertoja?

Tavoitteenani ei ole kerätä panoja enkä ole pelimies joka metsästää tunteetonta seksiä. Parempi kysymys on, miksi ei ollut tyttöystävää alle 25-vuotiaana?

Ja vastaus:
        - olen lyhyt
        - olen hintelä
        - en ole jykeväleukainen tai matalaääninen
        - olin nörtti
        - en ollut rento, itsevarma ja määrätietoinen seksiä kohti pyrkivä iskijä
        - minulla ei tuolloin ollut ollenkaan rahaa eikä statusta kompensoimassa puutteita

180cm "nallekarhu" on suosittu miestyyppi, etenkin jos piirteet kuitenkin maskuliiniset.

• 12121212 kirjoitti:

Tavoitteenani ei ole kerätä panoja enkä ole pelimies joka metsästää tunteetonta seksiä. Parempi kysymys on, miksi ei ollut tyttöystävää alle 25-vuotiaana?

Ja vastaus:
        - olen lyhyt
        - olen hintelä
        - en ole jykeväleukainen tai matalaääninen
        - olin nörtti
        - en ollut rento, itsevarma ja määrätietoinen seksiä kohti pyrkivä iskijä
        - minulla ei tuolloin ollut ollenkaan rahaa eikä statusta kompensoimassa puutteita

180cm "nallekarhu" on suosittu miestyyppi, etenkin jos piirteet kuitenkin maskuliiniset.

En osaa sanoa onko nalle karhu, en ainakaan näe häntä sellaisena.

En minäkään ole tunteeton pelinainen, joka metsästää pelkkää seksiä. Enemmänkin ongelmani on juuri päinvastainen!

En kyllä näe että noista syistä mikään muu kuin oma epävarmuus olisi seksintappaja. :)

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

En osaa sanoa onko nalle karhu, en ainakaan näe häntä sellaisena.

En minäkään ole tunteeton pelinainen, joka metsästää pelkkää seksiä. Enemmänkin ongelmani on juuri päinvastainen!

En kyllä näe että noista syistä mikään muu kuin oma epävarmuus olisi seksintappaja. :)

Noh.

Kuinka moni kuvaukseen sopiva mies on vieraillut sinun sängyssäsi?

Teini-iän poikkiksia ei lasketa.

• 12121212 kirjoitti:

Noh.

Kuinka moni kuvaukseen sopiva mies on vieraillut sinun sängyssäsi?

Teini-iän poikkiksia ei lasketa.

Nörtti on vaikea asia. Hoikka ja lyhyt, kyllä. En tiedä mitä miehen pitää tehdä ollakseen nörtti.

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Nörtti on vaikea asia. Hoikka ja lyhyt, kyllä. En tiedä mitä miehen pitää tehdä ollakseen nörtti.

Hetkinen, hetkinen.

Lyhyt...siis oletettavasti alle 170cm?

Se että korvasit hintelän hoikalla kertoo ettei N28v:n sängyssä ole hintelä mies vieraillut.

• 12121212 kirjoitti:

Hetkinen, hetkinen.

Lyhyt...siis oletettavasti alle 170cm?

Se että korvasit hintelän hoikalla kertoo ettei N28v:n sängyssä ole hintelä mies vieraillut.

Väittäisin kyllä että on. Pituutta en kyllä enää muista. Siitä on jo reilu 10v. aikaa.

Erottuani on kyllä ollut esim. Sellainen 172/65 herra. Kuinka hintelästä tässä nyt puhutaan

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Väittäisin kyllä että on. Pituutta en kyllä enää muista. Siitä on jo reilu 10v. aikaa.

Erottuani on kyllä ollut esim. Sellainen 172/65 herra. Kuinka hintelästä tässä nyt puhutaan

No ei tuo ainakaan painon perusteella mikään hintelä ole, eikä 172cm ole kovin paljon alle keskipituuden.

• 12121212

"Kuinka hintelästä tässä nyt puhutaan"

Tuosta 10kg pois niin ollaan BMI:n perusteella vielä normaalipainoisia. Tietysti_lyhyt_ ja _hintelä_ tarkoittaa erottuvan lyhyttä ja hintelää, ei mitään urheilijakroppaista miestä joka on hieman alle keskipituinen ja suositusmitoissa.

• 12121212 kirjoitti:

"Kuinka hintelästä tässä nyt puhutaan"

Tuosta 10kg pois niin ollaan BMI:n perusteella vielä normaalipainoisia. Tietysti_lyhyt_ ja _hintelä_ tarkoittaa erottuvan lyhyttä ja hintelää, ei mitään urheilijakroppaista miestä joka on hieman alle keskipituinen ja suositusmitoissa.

Hmmmm. Kyllähän aika suuri osa miehistä jotain itselleen tekee, siis siinä mielessä, että on jokseenkin urheilullisia.

Eikun hei olihan se yks, joka oli tosi pikkuinen joskus viime talvena. En nyt mittanauhaa ja puntaria tuonu deitille kuitenkaan. Siinä ei kyllä ollut luonteen eikä fysiikan puolesta mitään sellaista, joka olis muhun vedonnut.

Mitä muuten luulet, jos mä olen 170cm, lanteikas ja rinnakas, kuinka moni lyhyempi ja kovin hintelä mies mua iskee. Jos kuitenkin fakta on se, että useampi aloite tulee miehiltä. Useampikin karvan verran yli 170cm mies on kysynyt multa treffeillä, että "kuinkas pitkä sä olitkaan".

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Hmmmm. Kyllähän aika suuri osa miehistä jotain itselleen tekee, siis siinä mielessä, että on jokseenkin urheilullisia.

Eikun hei olihan se yks, joka oli tosi pikkuinen joskus viime talvena. En nyt mittanauhaa ja puntaria tuonu deitille kuitenkaan. Siinä ei kyllä ollut luonteen eikä fysiikan puolesta mitään sellaista, joka olis muhun vedonnut.

Mitä muuten luulet, jos mä olen 170cm, lanteikas ja rinnakas, kuinka moni lyhyempi ja kovin hintelä mies mua iskee. Jos kuitenkin fakta on se, että useampi aloite tulee miehiltä. Useampikin karvan verran yli 170cm mies on kysynyt multa treffeillä, että "kuinkas pitkä sä olitkaan".

No ei 170cm vielä mikään jättiläinen ole.

Tunnen kaksi tosi pitkää naista jotka pyörii aina baarissa korkkareissa. Ne alkaa jo pelottamaan miehiä pois vaikka molemmat onkin hyvän näköisiä, mutta nämä huitelee korkkarien kanssa jossain 190cm tienoilla.

Kuulostaa enemmän tasokysymykseltä. Naisella on hyvät tissit ja peppu sen miesmaku on sama kuin muidenkin = lyhyet ja hintelät ei kiitos.

• 12121212 kirjoitti:

No ei 170cm vielä mikään jättiläinen ole.

Tunnen kaksi tosi pitkää naista jotka pyörii aina baarissa korkkareissa. Ne alkaa jo pelottamaan miehiä pois vaikka molemmat onkin hyvän näköisiä, mutta nämä huitelee korkkarien kanssa jossain 190cm tienoilla.

Kuulostaa enemmän tasokysymykseltä. Naisella on hyvät tissit ja peppu sen miesmaku on sama kuin muidenkin = lyhyet ja hintelät ei kiitos.

Mikä on sun mielestä lyhyt mies?

Mikä on hintelä?

Jos puhutaan vaikka numeroissa.

Siis esim. Cm/kg.

Mä en käytä korkkareita, ne tekee pahaa jaloille plus en halua olla pidempi kuin olen. Pari senttiä riittää vallan mainiosti.

• Anonyymi
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei mato matalan ruohonjuuri taso matalan näkymät ole välttämättä kovin huonoja koska kesäisin monet naiset ei käytä lainkaan pikku housuja

• vihatipunen

2 kertaa viidessä vuodessa? Tuntemattomia.

• Rumatar2016

Ei ikinä.

• Miten olisi seksi?

• bnnmm

Ei ole kukaan koskaan ehdottanut

• Nnainennn

Joka päivä. Netissä joo ja jos erehdyt ulos niin täällä riittää tummaihosta seksiehdottelijaa vaikka muille jakaa.

• Pk seudulla kyllä! Bussipysäkillä, kaupassa, baarissa. Mustamakkaraa tarjolla.

• lahest.a
        Nainen_28v kirjoitti:

Pk seudulla kyllä! Bussipysäkillä, kaupassa, baarissa. Mustamakkaraa tarjolla.

Hassua kun Lahdessakin menee yökerhoon niin siellä on neljännes miehistä mamuja. Alkaa olla tytöille makkaraa tarjolla ehkä vähän liikaakin.

• Nnnaainennnn
        Nainen_28v kirjoitti:

Pk seudulla kyllä! Bussipysäkillä, kaupassa, baarissa. Mustamakkaraa tarjolla.

Yks huvittavimpia oli ku kävelin keskellä päivää kesähelteellä pitkää suoraa kävelytietä ruokakassia kantaen ja tummaihonen kävelee vastaan sitä samaa pitkää suoraa kävelytietä ja törmätään siinä keskivaiheella niin tummaihonen kääntyykin ja lähtee kävelee samaan suuntaan ku mä. :D
        Tietysti se sanoo nää perus how are you, you are sexy you are beautiful what is your phonenumber....mennäänkö kahville jne. Noi samat oon kuullu ehkä sata kertaa.
        Pitää olla jo tosi kongo et ekas lausees panemas jo...sellaseen oon törmänny vaan kerran (jos lääppijät jätetään laskuista, ne ei kysele). Nehän alottaa small talkilla ja koittavat edetä kohti pillua. Työttöminä maahanmuuttajien hauskin harrastus lienee jahdata suomineitoja julkisilla paikoilla.

• 35355353
        Nnnaainennnn kirjoitti:

Yks huvittavimpia oli ku kävelin keskellä päivää kesähelteellä pitkää suoraa kävelytietä ruokakassia kantaen ja tummaihonen kävelee vastaan sitä samaa pitkää suoraa kävelytietä ja törmätään siinä keskivaiheella niin tummaihonen kääntyykin ja lähtee kävelee samaan suuntaan ku mä. :D
        Tietysti se sanoo nää perus how are you, you are sexy you are beautiful what is your phonenumber....mennäänkö kahville jne. Noi samat oon kuullu ehkä sata kertaa.
        Pitää olla jo tosi kongo et ekas lausees panemas jo...sellaseen oon törmänny vaan kerran (jos lääppijät jätetään laskuista, ne ei kysele). Nehän alottaa small talkilla ja koittavat edetä kohti pillua. Työttöminä maahanmuuttajien hauskin harrastus lienee jahdata suomineitoja julkisilla paikoilla.

Oletko vielä langennut houkutukseen vai pidätkö lähestymistyyliä liian primitiivisenä? Mitä parannusehdotuksia antaisit pojille?

• Nnaaiinennnnn
        35355353 kirjoitti:

Oletko vielä langennut houkutukseen vai pidätkö lähestymistyyliä liian primitiivisenä? Mitä parannusehdotuksia antaisit pojille?

Hahahaha...en oo kajonnu mustaan makkaraan ja voisin lahjoittaa tai ehdottaa heitä hankkimaan lentoliput bact to Africa.

• lahest.a kirjoitti:

Hassua kun Lahdessakin menee yökerhoon niin siellä on neljännes miehistä mamuja. Alkaa olla tytöille makkaraa tarjolla ehkä vähän liikaakin.

Sama hki:ssä. Toki riippuu minne menee.

• Nnnaainennnn kirjoitti:

Siis huvittavin oli kauppareissulla mies joka tenttasi parin minuutin juttelun jälkeen koko seurusteluhistoriaani. Onko ollut mustia miehiä? Voisitko olla mustan miehen kanssa? Kauan olet ollut sinkku?

Ei niin kivat ovat ne jotka tarraavat heti esim. Ranteeseen, että tässä nyt ollaan ja jutellaan.

• Nnnainennnnn
        Nainen_28v kirjoitti:

Siis huvittavin oli kauppareissulla mies joka tenttasi parin minuutin juttelun jälkeen koko seurusteluhistoriaani. Onko ollut mustia miehiä? Voisitko olla mustan miehen kanssa? Kauan olet ollut sinkku?

Ei niin kivat ovat ne jotka tarraavat heti esim. Ranteeseen, että tässä nyt ollaan ja jutellaan.

Hhahahaha. .paha :D

• Eräkettu
        Nnnaainennnn kirjoitti:

Se nyt johtuu siitä että noilla puhelahjoilla yleensä saa suomihorolta pillua..

• Nnnaaiinennnn
        Eräkettu kirjoitti:

Se nyt johtuu siitä että noilla puhelahjoilla yleensä saa suomihorolta pillua..

Jos suomalainen lirkuttelis yhtä rennosti ilman huolen häivää, se saattas saadaki. Ite oon ulkomaalaisrasisti niin muhun ei tehoo mitkään sanat mitä arabit ja afrikkalaiset suustaan päästää.

• Eräkettu
        Nnnaaiinennnn kirjoitti:

Jos suomalainen lirkuttelis yhtä rennosti ilman huolen häivää, se saattas saadaki. Ite oon ulkomaalaisrasisti niin muhun ei tehoo mitkään sanat mitä arabit ja afrikkalaiset suustaan päästää.

Sina kaunis...

Sina seksikas..
        Anna puhelin..

Tuolleenko?

• Eräkettu kirjoitti:

Sina kaunis...

Sina seksikas..
        Anna puhelin..

Tuolleenko?

=DDD

• tarralenkkari666

Tuntemattomia ne lähes tulkoon aina ovat, jos omaa kumppania ei lasketa peliin. Tutut voivat olla kiinnostuneita mutta osaavat osoittaa sen tyylikkäämmin. Ei sillä, että seksin ehdottelussa useinkaan olisi kyse kiinnostuksesta. Se on enimmäkseen vain häirinnänmuoto.

• :D

Tällaista kurppaakin kysellään vielä päivittäin, usein tarinan kanssa.. Söpöä <3 (Ei ole synonyymi saamiselle)

• atännä

Ei ehdotella. Muutaman kerran tän vuoden puolella ex ja ukkomies ovat halunneet tarjota kahvit tai ruuat, tai tulla itse kahville. Ei ole mulle kahvi maistunut. Joskus aikoinaan yksi työkaveri lähetteli tekstiviestejä, joissa ehdotteli suuseksiä ja intimihierontaa.

• Kiva "työkaveri" xD

Lievästi ahdistavaa... Hyiiiii.

• Luonnollisesti usein tutun miehen toimesta, mutta ei onneksi vieraiden. :)

En muista, että olisi sinkkunakaan kovinkaan usein tullut vastaan sellaisia ehdotteluja. Muutamat kerrat, joku ventovieras ja muutama tuttu. Ei imartele mua, joten helppo heivata ehdottelut sivuun.

• Ei paljookaan...joskus voi joku vitsin heittää...vaikka jokuvtuntematon ohikulkija kännissään

• Anonyymi

Olen +30v nainen, sellaiset 2-3viikossa tulee ehdotuksia. Nuoret miehet noin 20v useimmiten ehdottelee suoraan, muutamaan olen tarttunutkin kun sinkkuna nyt elelen. Sen verran tullut kumppaneita että saisi vaikka joka päivä mutta ei enää jaksa tällä iällä. Niin, tulee ehdotuksia myös naisilta harvakseltaa, kerran on hiprakassa kokeiltukin mutta en oikein osannut peliä;).

• Anonyymi

About 40v nainen, ei kovin usein, joskus ravintola illassa saattaa joku mies kysäistä että mikä tilanne. Itseasiassa on tullut viimeisen 5vuoden aikana useampi nainen joka ehdotellut seksiä, on kuulema apuvälineitä ja vaikka mitä jolla saa naisen tyydytettyä. Ei oikein naiset iske vaikka voisihan sitä kokeilla ihan mielenkiinnosta. Saako siinä samaa läheisyyttä kuin miehen kanssa, miehen kanssa kun ollaan kirjaimellisesti ihan sisäkkäin niin siinä on helppo antautua täysin toisen käyttöön.

• Anonyymi

six-six-six = sex-sex-sex, paholiawn numweo

• No eipä ole ehdoteltu enää vuosiin.

• Anonyymi

No minä olen sellainen yleinen ehdottelija flirttailen ja vihjailen kaikille vastaantuleville jokseenkin mielyttäville naisille. 16 -60 v ... ihan vaan suuresta mielenkiinnosta että koskahan joku innostuu myönteisesti. Saan suurta henkistä tyydystä kun saan jonkun nuoren kaupan kassaneidin punastumaan korviiaan myöten kun avomaan kurkku muuttuu neidin mielessä jätti kaluksi pienellä verpaalisella johdatuksella...

• Anonyymi

Hyi ällötys... 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi ällötys... 🤮

Näin se vaan toimii.. reakointi oli negatiivista tai posetiivista on se tärkein juttu josta saa hyviä kiksejä .

• Anonyymi

Mä en ole koskaan ollut sen tyyppinen nainen, jolle ehdoteltaisiin. Suoraa ehdotusta en ole kuullut koskaan keneltäkään muulta kuin kumppanilta parisuhteessa. Vihjailuja on joskut tullut tuntemattomiltakin, mutta ne ovat olleet hyvin verhottuja ehdotteluja. Tämä on äärimmäisen positiivista. Miehet ovat aina olleet erinomaisen hyvin kykeneviä kunnioittamaan mun rajojani, vaikka halukkaita on aina riittänyt. 👍

• Ei tulla suoraan ehdottelemaan. Jos kävisin baareissa enemmän, niin sitten varmaan tultais. Tinderissä ehdoteltiin useita kertoja viikossa kuka milloinkin.

• Anonyymi

Jep, tuo vaikuttaa paljon. Mä kirjoittelin tuossa yllä, että minulle ei ole suorin sanoin ehdotettu kertaakaan elämässäni ja siihen on pitkälti syynä juuri tuo, että mä en pyöri humalaisten ihmisten seurassa, enkä Tindereissä ja vastaavissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, tuo vaikuttaa paljon. Mä kirjoittelin tuossa yllä, että minulle ei ole suorin sanoin ehdotettu kertaakaan elämässäni ja siihen on pitkälti syynä juuri tuo, että mä en pyöri humalaisten ihmisten seurassa, enkä Tindereissä ja vastaavissa.

Näin se on. Harva missään perus julkisella paikalla alkaa mitään ehdottaa. Jotkut ulkomaalaiset miehet huikkineet jotain siihen sävyyn joskus. Baarissa ehdotettais varmaan joka kerta jonkun toimesta, jos pyörisin niissä usein. Yksi syy, miksi en enää Tinderissä ole, on se seksin ehdottelu. En jaksa kuunnella sitä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Näin se on. Harva missään perus julkisella paikalla alkaa mitään ehdottaa. Jotkut ulkomaalaiset miehet huikkineet jotain siihen sävyyn joskus. Baarissa ehdotettais varmaan joka kerta jonkun toimesta, jos pyörisin niissä usein. Yksi syy, miksi en enää Tinderissä ole, on se seksin ehdottelu. En jaksa kuunnella sitä.

Mä olen itse suorastaan yllättynyt, että olen välttynyt jopa ulkomlaisten kohdalla suorilta ehdotteluilta. Vihjailuja tietenkin aina välillä tulee, mutta mä en tosiaan ole koskaan joutunut tuollaiseen ehdottelutilanteeseen, eden yksinäni ulkomailla liikkuessani. Siihenhän vaikuttaa todella paljon se miten itse käyttäytyy ja mikä se oma persoona on. Mä nyt en vain ole edes teininä ollut sellainen "vietävissä olevan oloinen" (ei tarkoitettu loukkaamaan ketään, vaan selventämään mistä puhun), vaan pidän kyllä puoleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen itse suorastaan yllättynyt, että olen välttynyt jopa ulkomlaisten kohdalla suorilta ehdotteluilta. Vihjailuja tietenkin aina välillä tulee, mutta mä en tosiaan ole koskaan joutunut tuollaiseen ehdottelutilanteeseen, eden yksinäni ulkomailla liikkuessani. Siihenhän vaikuttaa todella paljon se miten itse käyttäytyy ja mikä se oma persoona on. Mä nyt en vain ole edes teininä ollut sellainen "vietävissä olevan oloinen" (ei tarkoitettu loukkaamaan ketään, vaan selventämään mistä puhun), vaan pidän kyllä puoleni.

Itse asiassa olen niin epäseksikäs ollut aina etten ole elämäni aikana saanut ainuttakaan ehdotusta, ruma nainen kun olen niin on selvää ettei myöskään ehdotuksia saatika tarjouksia ole tullut. , ei laivaristelyillä eikä muuallakaan

Ja hyvä niin , koen asian pelkästään positiivisena. Niin kännissä ei ole kukaan mieskään ollut ja toisaalta näytän siis epänaiselliselta ja epäseksikkäältä en ole siis houkuttelevan ja " pantavan näköinen" . Onneksi.
        Olisi raskasta ja rasittavaa kuunnella jonkun tuntemattoman tai tutunkaan suusta tuollaisista.
        Se ei tarkoita sitä että olisin neitsyt...ja kokematon ja ettenkö olisi seurustellut, elänyt asuhteessa miehen kanssa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa olen niin epäseksikäs ollut aina etten ole elämäni aikana saanut ainuttakaan ehdotusta, ruma nainen kun olen niin on selvää ettei myöskään ehdotuksia saatika tarjouksia ole tullut. , ei laivaristelyillä eikä muuallakaan

Ja hyvä niin , koen asian pelkästään positiivisena. Niin kännissä ei ole kukaan mieskään ollut ja toisaalta näytän siis epänaiselliselta ja epäseksikkäältä en ole siis houkuttelevan ja " pantavan näköinen" . Onneksi.
        Olisi raskasta ja rasittavaa kuunnella jonkun tuntemattoman tai tutunkaan suusta tuollaisista.
        Se ei tarkoita sitä että olisin neitsyt...ja kokematon ja ettenkö olisi seurustellut, elänyt asuhteessa miehen kanssa...

Ja tämä oli siis erillinen vastaus edel.kommentointiin eikä samaltakirjoittajalta. Mutta komppaan ede.kirjoittajaa, en minäkään edes ulkomaalaisilta ole saanut mitään ehdotuksia..
        Mulla ilmeisesti tuo on liittynyt minulla ulkonäköön.. toki myös käyttäytymiseenkin eli en ole ehkä sillä tavalla miehiin vetoava..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas ei ole ulkonäössä mitään vikaa ja siksikin varmaan olen aina niin yllättynyt, kun osa kokee saavansa jatkuvasti epämiellyttäviä ehdotteluja. Mulla se liittyy tosiaan omaan käytökseeni ja siihen, että mä en anna (edes epäsuorasti ja epähuomiossa) sellaisia signaaleja, että ehdottelu voisi kannattaa. En vain yksinkertaisesti ole sen luontoinen. Jos mua kiinnostaa, niin sanon kyllä itse ensimmäisenä ja jos en sano, niin turha yrittää. Jostain syystä tuo vain tulee käytöksestäni selvästi ilmi, vaikka en ole sitä koskaan tietoisesti opetellut tmv.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Virpoohan pupukin sinua...

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän kyllä puoleni myös näissä asioissa. Häiriinnyn aina suorasta ehdottelusta ja en pidä siitä yhtään. Joko en ota minkäänlaista kontaktia, tai sitten sanon napakasti vastaan. Sekä julkisesti, että ihan täällä palstallakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Virpoohan pupukin sinua...

Se on sellaista leikittelyä täällä palstalla. Enkä menisi mukaan niihin juttuihin, jos se ei olisi mielestäni kivaa ja hauskaa. Eli hänestä en ole häiriintynyt yhtään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas ei ole ulkonäössä mitään vikaa ja siksikin varmaan olen aina niin yllättynyt, kun osa kokee saavansa jatkuvasti epämiellyttäviä ehdotteluja. Mulla se liittyy tosiaan omaan käytökseeni ja siihen, että mä en anna (edes epäsuorasti ja epähuomiossa) sellaisia signaaleja, että ehdottelu voisi kannattaa. En vain yksinkertaisesti ole sen luontoinen. Jos mua kiinnostaa, niin sanon kyllä itse ensimmäisenä ja jos en sano, niin turha yrittää. Jostain syystä tuo vain tulee käytöksestäni selvästi ilmi, vaikka en ole sitä koskaan tietoisesti opetellut tmv.

Jotkut miehet tosiaan häiritsevät ja ahdistelevat naisia, vaikka nainen ei käytöksellään osoittaisi mitään kiinnostusta siihen suuntaan. Jopa saavat siitä kicksejä, kun nainen on vastahakoinen. Ja tällainen mies on vaarallinen.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se on sellaista leikittelyä täällä palstalla. Enkä menisi mukaan niihin juttuihin, jos se ei olisi mielestäni kivaa ja hauskaa. Eli hänestä en ole häiriintynyt yhtään.

Seksiähän se haluaa.

• Anonyymi

Täytyy vain ihmetellä kuinka kahden ihmisen välisestä hienosta suhteesta on tehty jotakin ihmeellistä SEKSI hömppää. No hunnigolla ollaan, eikä onneksi kukaan strippaile kotiin tullessa, käsirautojakaan ei ole tarvittu. Kaikki hyvin.

• Anonyymi

Ei koskaan. Kumppanikin tyyliin kerran vuodessa. 😅

Se on ulkonäkö kun suojelee nääs. 👍

Jasu

• Anonyymi

Suoraanko vai ihmeellisten luritusten kautta?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6476
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4101
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3437
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2820
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1421
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      838
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      823
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      809
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      798
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      779
    Aihe