http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001145915.html
Että ne pojat jaksaa.
Taas vietetty rasisminvastaista päivää
11
<50
Vastaukset
- Raaka__Watson
Rasisminvastainen on eri asia, kuin terrorisminvastainen. Luetun ymmärtäminen näkyy olevan hakusessa,
- jorezx
Ei rasismi mihinkään katoa, vietätte sen päivää, tai ette. Ei se katoa myöskään sillä tekopyhällä hurskastelulla joka väittää, että monikulttuurisuus on ainoa tie onneen autuuteen.
Ja se johtuu yksinkertaisesti siitä, että niin ihmiset kuin eläimetkin viihtyvät parhaiten itsensä kalaisten parissa.
Ja sitä, luonnon itsensä laatimaa sääntöä eivät mitkään ihmisen keinotekoiset lait miksikään muuta. - joren-entinen-saa-moloa
jorezx kirjoitti:
Ei rasismi mihinkään katoa, vietätte sen päivää, tai ette. Ei se katoa myöskään sillä tekopyhällä hurskastelulla joka väittää, että monikulttuurisuus on ainoa tie onneen autuuteen.
Ja se johtuu yksinkertaisesti siitä, että niin ihmiset kuin eläimetkin viihtyvät parhaiten itsensä kalaisten parissa.
Ja sitä, luonnon itsensä laatimaa sääntöä eivät mitkään ihmisen keinotekoiset lait miksikään muuta.Luonnon itsensä laatimaa.....sitä että tervattu lietelantapumppu jyystää.. niin kuin joren entistä muijaakin.....hahahahahah...
- dfgjjk
joren-entinen-saa-moloa kirjoitti:
Luonnon itsensä laatimaa.....sitä että tervattu lietelantapumppu jyystää.. niin kuin joren entistä muijaakin.....hahahahahah...
Tämä akka on täysi sekopää, etkä muuta osaa kuin mollata jorea.
- jore04
dfgjjk kirjoitti:
Tämä akka on täysi sekopää, etkä muuta osaa kuin mollata jorea.
imuttaako sikaa
- Raaka__Watson
Kyllä se ym. tapauksessa on sama asia. Kun muslimit saadaan ulos Euroopasta loppuu niin terrorismi kuin rasismikin.
- oiuytrtyuiuytrty
Opettajan kertoman mukaan muslimilapset koulussa juhlivat aina, kun tulee uutisa näistä terrori-iskuista, niillä on aina rasismin vastainen kampanja päällä.
Suomessa tilanne on jo sama, siitä kärsii ensin puolustuskyvyttömät pienet lapset, videolla musta apina suorittaa positiivista rasismia suomalaista kohtaan, ja suvakit tykkää.
http://mvlehti.net/2016/03/25/paivan-video-maahanmuuttajalapset-kiusaavat-suomalaislasta/- kotoutuneet
kuulostaa että ovat hyvin kotoutuneet ja samoilla uutisilla palstan ukotkin riemuitsevat.
- dfghkk
kotoutuneet kirjoitti:
kuulostaa että ovat hyvin kotoutuneet ja samoilla uutisilla palstan ukotkin riemuitsevat.
Sulla on sitten ymmärtämisessä vikaa, en itse ole lukenut yhtään viestiä missä suomimiehet riemuitsivat muslimien tekemisistä.
- tyhmälle
dfghkk kirjoitti:
Sulla on sitten ymmärtämisessä vikaa, en itse ole lukenut yhtään viestiä missä suomimiehet riemuitsivat muslimien tekemisistä.
palstalla jo vuosikausia ovat rasistisiat ilakoineet ihmisten kuolemisilla ym väkivallalla. Sun päässäsi ei järki asustele joten jospa siirtyisit sinne takavasemmalle josta tuletkin.
- dhklä
tyhmälle kirjoitti:
palstalla jo vuosikausia ovat rasistisiat ilakoineet ihmisten kuolemisilla ym väkivallalla. Sun päässäsi ei järki asustele joten jospa siirtyisit sinne takavasemmalle josta tuletkin.
Tuohan esille nämä viestit, itse en ole nähnyt ainuttakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827