Sen lisäksi ne kaikki ovat veroilla elätettyä todella paskamateriaalia.
Eivät pysyisi viikkoakaan hengiossä ellei kansaa pakotettaisi elättämään tuota paskaa.
Vain hintit ja lesbot kannattaa kittilä-lakia...
12
364
Vastaukset
- karu59
Siis kuka ei pysyisi hengissä ? Paskalain kannattajat ... ? Kovin on aneeminen pulautus .. Tunnetta on kyllä pelissä . Liekö oikealla palstalla ?
- kaato_paikka
Minä seurasin tätä keskustelu ja katsoin, että tarttuuko kukaan näin huonoon trolliin. Tunnetta tosiaan oli, mutta oli jo niin kaukana hyvän maun tuolla puolen, että tämä ei oikein trollinakaan ollut uskottava
- Pahaoloaplla
kaato_paikka kirjoitti:
Minä seurasin tätä keskustelu ja katsoin, että tarttuuko kukaan näin huonoon trolliin. Tunnetta tosiaan oli, mutta oli jo niin kaukana hyvän maun tuolla puolen, että tämä ei oikein trollinakaan ollut uskottava
Aloittaja on epäonnistunut omassa elämässään. Syyttää muita siitä kuin kantaisi itse vastuunsa ja olisi myös armollinen itselleen.
On helppo löytyy kohteita jota vihata... vaikka henkilöä ei olisi ikinä tavannut. - loita
Pahaoloaplla kirjoitti:
Aloittaja on epäonnistunut omassa elämässään. Syyttää muita siitä kuin kantaisi itse vastuunsa ja olisi myös armollinen itselleen.
On helppo löytyy kohteita jota vihata... vaikka henkilöä ei olisi ikinä tavannut.Olet oikeassa, virkamies ja poliitikkodiktatuuri yritti nostaa päätään, mutta kansa pysäytti samalla tavalla hankkeen kuin joskus 30-luvullakin, jolloin paskakommarit yrittivät muuttaa Suomen demokraattista järkjestelmää diktatuuriksi.
Demokratia voittaa aina vaikka mielisairaat virkamiehet joskus haaveilevat muuta. - Oppikaauutta
loita kirjoitti:
Olet oikeassa, virkamies ja poliitikkodiktatuuri yritti nostaa päätään, mutta kansa pysäytti samalla tavalla hankkeen kuin joskus 30-luvullakin, jolloin paskakommarit yrittivät muuttaa Suomen demokraattista järkjestelmää diktatuuriksi.
Demokratia voittaa aina vaikka mielisairaat virkamiehet joskus haaveilevat muuta.Kittilässä ei ole demokratiaa. On vain hyvävelikerhon mielivaltaa.
- ookkonää-
Oppikaauutta kirjoitti:
Kittilässä ei ole demokratiaa. On vain hyvävelikerhon mielivaltaa.
hyvä veli vai ihan yksinäinen susiloinen...
- Rajatkiinnikittilään
ookkonää- kirjoitti:
hyvä veli vai ihan yksinäinen susiloinen...
Olen KimTim
- demokraattinenhyväveli
Oppikaauutta kirjoitti:
Kittilässä ei ole demokratiaa. On vain hyvävelikerhon mielivaltaa.
Eikö hyvävelikerho ole demokraattisesti valittu.
- kevätonrankkaa
nimimerk. Fakta-pöydässä.
Aamulääkkeesi ovat tainneet jäädä ottamatta. Vai olisiko tarvetta käydä päivittämässä lääkitys, mitä pikimmin psykiatrin luona.
Tieten se helpottaa vähäksi aikaa, kun saa purkaa pahaa oloaan edes täällä.- Hei-Viivi
Olet oikeassa vain siinä että olet mielisairas, yh-äitisi lailla.
Hyvää jatkoa.
- kaiketi.hyvä.laki
Miten arvelet Kittilä -lain kohentavan teidän hinttien ja lesbojen elämää, kun kerrot että vain te kannatatte sitä?
- Kyllä.kai.sinä
hinttinä tiedät asian. hyikkakkaahyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339