Keksittekö mitään syytä miksi haluaisitte ätmin kanssa seurustella?
Onko naisilla mitään syytä tykätä ätmeistä?
16
<50
Vastaukset
- mua.o.nussinu.moni
jos se tarjois päivittäise kalja annokset tai alkotuotteita mun on saatava 9 plo joka päivä kaljaa muute sydän pysähtyy ja karmee vapina ja pikku ukkoi tulee iha mist vaan ja oikeesti saisin lapsilleni vahdin kun tämä tyttö hummailee muitte mieste kans
- flaksi.on.käyny.ja.ovi
Ratikkakuski kirjoitti:
Ätmikö se siellä naisena esiintyy?
no jos nyt joutuisin sukupuoli geeni tutkimuksiin niin olisin mies olen tänään saanut niin montaa eri miestä olen täynnä miesten geenei tämän ja huomisen olen mies kyl o munaakin saatu ei käveleen pysty arvatkaas onko paikat kipein kaik nettimiehet halus tänää paneskel annoin niin monel ku pystyin ja kello anto myöden viel jäi monia monia miehiä saamat
- asreasrarsar
Vaikea tietää mitä tarkoitetaan ätmillä mutta yleisesti ottaen juuri ne epäsuositut miehet olisivat luotettavia seurustelukumppaneita ja hyviä isiä lapsille mutta naiset haluavat demonisoida juuri heitä koska heillä ei ole tarpeeksi joko pituutta, hyvännäköisiä kasvoja tai sellaista alfa-luonnetta.
Naiset ottaa mielummin suhteeseen Junon kaltaisen tyypin kuin esim palstan Peten.- pääsiäistä
Täällä on moni ätmi kertonut olevansa mielenterveyspotilas, asperger, sossupummi ja mitä kaikkea. Ja sit naiset demonisoi? Kyllä minä tunnen vaikka kuinka monta epäsuosittua miestä, joilla on nainen. Eikä edes mikään jämänainen vaan oikein hyvän näköiset daamit. Itse asiassa ne yläaste aikojen suositut jätkät on niitä, joilla elämä on ollut alamäkeä ja osa on jo haudassa vaikka ollaan vasta kolmekymppisiä. Just juteltiin näistä tyypeistä veljen kanssa pääsiäisenä.
Ne kaikkein luusereimmista luuseritkin jotka yläasteelta muistan, ovat onnistuneet saamaan naisen, lapsia ja hyvän elämän. Sekin josta ajattelin, että tuo tyyppi ei takuulla tuu ikinä saamaan pillua. Jumalaut sillä jätkällä on kaikkein upein muija meistä kaikista! pääsiäistä kirjoitti:
Täällä on moni ätmi kertonut olevansa mielenterveyspotilas, asperger, sossupummi ja mitä kaikkea. Ja sit naiset demonisoi? Kyllä minä tunnen vaikka kuinka monta epäsuosittua miestä, joilla on nainen. Eikä edes mikään jämänainen vaan oikein hyvän näköiset daamit. Itse asiassa ne yläaste aikojen suositut jätkät on niitä, joilla elämä on ollut alamäkeä ja osa on jo haudassa vaikka ollaan vasta kolmekymppisiä. Just juteltiin näistä tyypeistä veljen kanssa pääsiäisenä.
Ne kaikkein luusereimmista luuseritkin jotka yläasteelta muistan, ovat onnistuneet saamaan naisen, lapsia ja hyvän elämän. Sekin josta ajattelin, että tuo tyyppi ei takuulla tuu ikinä saamaan pillua. Jumalaut sillä jätkällä on kaikkein upein muija meistä kaikista!"Ne kaikkein luusereimmista luuseritkin jotka yläasteelta muistan, ovat onnistuneet saamaan naisen, lapsia ja hyvän elämän."
Ovat päässeet aisureiksi. Onko se joku saavutus?- flaksi.on.käynyt.ja.ovi
pääsiäistä kirjoitti:
Ne kaikkein luusereimmista luuseritkin jotka yläasteelta muistan, ovat onnistuneet saamaan naisen, lapsia ja hyvän elämän. Sekin josta ajattelin, että tuo tyyppi ei takuulla tuu ikinä saamaan pillua. Jumalaut sillä jätkällä on kaikkein upein muija meistä kaikista!olenko se minä siis se kaikkein upein
pääsiäistä kirjoitti:
Ne kaikkein luusereimmista luuseritkin jotka yläasteelta muistan, ovat onnistuneet saamaan naisen, lapsia ja hyvän elämän. Sekin josta ajattelin, että tuo tyyppi ei takuulla tuu ikinä saamaan pillua. Jumalaut sillä jätkällä on kaikkein upein muija meistä kaikista!"tuo tyyppi ei takuulla tuu ikinä saamaan pillua. Jumalaut sillä jätkällä on kaikkein upein muija meistä kaikista!"
Oletko se jätkä sinä itse, eli puhuitko nyt itsestäsi vai eikös se oma rouva olekaan se kaikista upein?
Huh...huh..Huolestettuvaa.... ;P- fdfgdfghdfd
Petehän on ihan hävytön limanuljaska, koko ajan mainostamassa itseään. Ei mitään tapoja tai kohtuullisuutta.
- mäoonkaunisnainen
ei ole koska ätmit ei osaa rakastaa
- marjukka.20e.laaki
samaa mielt onneks on netti ja nettimiehet ne osaa tehtävänsä
- naikkonen36
Jännämiehet on sentään jotain elämässään saavuttaneet mutta ätmit ei ole mitään.
- pojojoing
Ne jännämiehet nimenomaan EIVÄT yleensä ole saavuttaneet elämässään yhtään mitään. Okei, jos pillun saaminen mahdollisimman monelta tautipesäkkeeltä on miesten mielestä se elämän saavutus niin hurraa vaan teille jotka niin ajattelette.
Ja tämä tuli naisen suusta.
Pitäs varmaan olla ätmi, johon voisi soveltaa.
- tositämäkin
Jos ätmien pään sisältö tai ajatukset olisi vaihdettavissa tai ainakin kuntoutettavissa...
Ätmi kun on enimmäkseen sitä mieltä, että se olisi naisen osa, kun pitäisi ajatustapa vaihtaa ja "tykätä" samassa mielessä kuin mies saattaa töllätä naista joskus jopa älytön ilme silmissä kiiluen
se on ätmit niin, että silloin on kyllä pikemminkin pakoonjuoksun paikka niin selviää vähimmillä koreografioilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096476Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884101L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453437TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72820Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251421- 66838
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55823- 9809
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193798Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47779