Oletteko kateellisia kavereillenne näiden isosta

Pienimunainen_

munasta? Olette varmaan saunassa tai pukuhuoneessa nähnyt kaverienne kaluja. Ovatko olleet isompia kuin teillä? Jos ovat olleet oletteko ollut kade

37

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaveritonNussimaton

Ei ole kavereita

• Eipä sitä ole tullut toisten munia paljoakaan katseltua. Mutta sellainen mielikuva on jäänyt, että ei sitä häpeilemistäkään ole kellään ollut.

• Naisasialoseri1

En ole. ATM-kavereillani on kaikilla pienempi kuin minulla.

• Nielitkö

Otitko suihin?

• Naisasialooseri1
        Nielitkö kirjoitti:

Otitko suihin?

Oletko täysidiootti? En ole homo. Keran olen ottanut suihin armeijakaveriltani, mutta se tapahtui täysin läpällä eikä kaveri edes lauennut. Olet ihan idiootti, jos et erota kavereiden keskeistä hauskanpitoa homoilusta.

• vihatipunen
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Oletko täysidiootti? En ole homo. Keran olen ottanut suihin armeijakaveriltani, mutta se tapahtui täysin läpällä eikä kaveri edes lauennut. Olet ihan idiootti, jos et erota kavereiden keskeistä hauskanpitoa homoilusta.

Voisithan sitä pitää niiden ATM-kavereidesikin kanssa hauskaa...vaikka silleen Bukkage-tyyliin, että olisit keskellä ja kaverisi läpällä työntäisivät küllia suuhun. Eihän kerta homoksi tehnyt niin ei varmaan toinen eikä kolmas eikä neljäskään jne.

• TAJUSITKO

OLET HOMO!

• Anonyymi

Vai niin. Että sellaisia "heteroita" täällä.

• miehinen_mies_

Kyllä, haluan aina päästä nuolemaan kavereiden munia kun näen sellaisia. Käymme suihkussa treeneissä ja aina treenien jälkeen kuolaan kavereiden munia suihkussa.

• Tosihetero

Ihme homoja täällä

• Olentyytyväinen

Armeijassa mittailimme kulleja ja itselläni ei ollut edes pienemmästä päästä

• Ei-homo

Ihme homo touhua

• Tyyhhhh

Missä vitussa olit intissä? Vertailiko tytötkin vittujaan?

• Minä_olen

Oletteko muuten panneet intissä?

• Neitsyt-Setä

Minulla on kyllä aina niissä tilanteissa ollut joukon pienin muna, jota olen saanut kovasti hävetä.

• Naurunkohde

Minä myös. Nykyään välttelen saunailtoja

• Ehhhhe
        Naurunkohde kirjoitti:

Minä myös. Nykyään välttelen saunailtoja

Pelkäätkö että alkaa seistä

• Luolamadonna

Joo siis tää on mulle ihan se fundamentaali ongelma: mä tunnen olevani nainen jätkien saunassa. Ja jos menen naisten puolelle, niin alkaa himmeä häly siitä, että mitä tollanen amatzuuni täällä tekee. Niinko ootko oikee?

Pitäs olla jokin semisauna. Yleensä kyllä suosin yksityissaunoja, jos vain mahdollista.

(Höyryävää hihitystä)

• Jynxtrop

No en, olen hetero enkä tuijottele toisten kaluja saunassa. Käymme varmaan erilaisissa saunoissa.

• Eräkettu

Ei ole tullu hirveästi katottua kuntosalin suihkussa...

Ei ole tullu mitään norsun kärsän kokosta mulkkua vastaan..

• Nooonn

Pieniltä on ne kavereiden munat näyttäneet

• PohPuhPih

Kyllähän se vähän harmitti, kun naapurilla oli tinapaperilla päällystetty ainakin 200 grammainen muna. Minulla kun oli ainoastaan kevyt 52 grammainen Mignon.

Onneksi koira, mämmivarasto ja poravasara olivat uurempia.

• Epähomo

En katse muiden miesten munia

• DarkFear_ei_kirj

No kyllä olen.

• IsoÄtmi

En ole edes miettinyt asiaa koskaan, vaikka olenkin ätmi. Luultavasti siksi, koska muut ovat koko ikäni lähinnä ihmetelleet isoa varustustani. Itselleni se on täysin yhdentekevää enkä tee asiasta mitään vertailuja.

• Mainostavähän

Kannattaa vähän mainostaa sitä isoa jormaa, niin naiset kiinnostuu

• tarralenkkari666

Onhan ne isompia mutten ole kateellinen.

• EiKaikkiOleKultaa

Exäni kaveriporukassa oli mies, jonka kalun suuruudesta kaikki heittivät aina läppää. Naisena on todettava, että miehen lepoasento ei kerro mitään varustuksen koosta erektiossa. Toisilla muutos on VALTAVA ja toisilla vähäisempi. Eli ei se saunassa tuijottelu kerro yhtään mitään. Exällä oli sellainen nykeröruusuke levossa, mutta erektiossa todella paksu ja upea kokonaisuus. Siis aivan upea vehje.

• Seisooseidoo

Paljon oli senttejä pystyssä

• Omakelpaa

Itselläni on aika ison(19cm) joten en ole

• 0715

Aluksi olin ns. "suihku vehkeistä". Eli kaluista jotka näyttävät isoilta suihkussa. Mutta sitten kun seurustelin erään tytön kanssa joka oli ensin seurustellut tällaisen "suiku-vehkeen" kanssa niin hän sanoi osuvasti:"Lepomitta on yksi mitta mutta paisuntakerroin on toinen" ja sanoi suoraan että seisokissa minulla oli isompi. Ja sen lisäksi hän sanoi että lepomitassa isot harvoin koskaan kovettuvat koviksi ja ovat aktissa aina puolivelttoja. Ja että naiset pitävät kivikovista jotka eivät lupsahda pois ja joilla voi ratsastaa niin että klitorikseen sattuu.

Mitäpä siihen muuta sitten... Kateus kaikkosi sen siliän tien.

• suihkumittari

Naisen kehu se miehen tiellä pitää

• 22cm_

En sillä olen isomunainen

• Bimies_

En ole kateellinen. Haluaisin itsekin maistaa isoa munaa

• PieniMuttaKarvaton

Kyllä sitä vähän on kade, varsinkin kun itse on enemmän tota rinssinakkiosastoa ja muilla roikkuu sellasia lenkkimakkara settiä jalkojen välissä, ja kyllä kaikki miehet vilkaisevat esim.saunoissa minkä kokoinen toisella on, sillai vaivihkaa ja isoja suorastaan tuijotetaan.

• Anonyymi

Homot kattelee toisten miesten kulleja mua ei kiinnosta kenenkää iso tai pieni. Osaa tyydyttää naisen vaikka mulla ei ole kun 15 cm. Naista ei kullillla tyydytetä harvemmin nainen saa oorkkuja pelkästään yhdynnässä siihen tarvitaan paljon muuta.

• Anonyymi

En, koska itselläni on isompi kuin kavereillani 😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2513
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      221
      2155
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1563
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      178
      1393
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1278
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1076
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      66
      1041
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      942
    9. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      34
      940
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe