munasta? Olette varmaan saunassa tai pukuhuoneessa nähnyt kaverienne kaluja. Ovatko olleet isompia kuin teillä? Jos ovat olleet oletteko ollut kade
Oletteko kateellisia kavereillenne näiden isosta
37
333
Vastaukset
- KaveritonNussimaton
Ei ole kavereita
Eipä sitä ole tullut toisten munia paljoakaan katseltua. Mutta sellainen mielikuva on jäänyt, että ei sitä häpeilemistäkään ole kellään ollut.
- Naisasialoseri1
En ole. ATM-kavereillani on kaikilla pienempi kuin minulla.
- Nielitkö
Otitko suihin?
- Naisasialooseri1
Nielitkö kirjoitti:
Otitko suihin?
Oletko täysidiootti? En ole homo. Keran olen ottanut suihin armeijakaveriltani, mutta se tapahtui täysin läpällä eikä kaveri edes lauennut. Olet ihan idiootti, jos et erota kavereiden keskeistä hauskanpitoa homoilusta.
- vihatipunen
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Oletko täysidiootti? En ole homo. Keran olen ottanut suihin armeijakaveriltani, mutta se tapahtui täysin läpällä eikä kaveri edes lauennut. Olet ihan idiootti, jos et erota kavereiden keskeistä hauskanpitoa homoilusta.
Voisithan sitä pitää niiden ATM-kavereidesikin kanssa hauskaa...vaikka silleen Bukkage-tyyliin, että olisit keskellä ja kaverisi läpällä työntäisivät küllia suuhun. Eihän kerta homoksi tehnyt niin ei varmaan toinen eikä kolmas eikä neljäskään jne.
- TAJUSITKO
OLET HOMO!
- Anonyymi
Vai niin. Että sellaisia "heteroita" täällä.
- miehinen_mies_
Kyllä, haluan aina päästä nuolemaan kavereiden munia kun näen sellaisia. Käymme suihkussa treeneissä ja aina treenien jälkeen kuolaan kavereiden munia suihkussa.
- Tosihetero
Ihme homoja täällä
- Olentyytyväinen
Armeijassa mittailimme kulleja ja itselläni ei ollut edes pienemmästä päästä
- Ei-homo
Ihme homo touhua
- Tyyhhhh
Missä vitussa olit intissä? Vertailiko tytötkin vittujaan?
- Minä_olen
Oletteko muuten panneet intissä?
- Neitsyt-Setä
Minulla on kyllä aina niissä tilanteissa ollut joukon pienin muna, jota olen saanut kovasti hävetä.
- Naurunkohde
Minä myös. Nykyään välttelen saunailtoja
- Ehhhhe
Naurunkohde kirjoitti:
Minä myös. Nykyään välttelen saunailtoja
Pelkäätkö että alkaa seistä
- Luolamadonna
Joo siis tää on mulle ihan se fundamentaali ongelma: mä tunnen olevani nainen jätkien saunassa. Ja jos menen naisten puolelle, niin alkaa himmeä häly siitä, että mitä tollanen amatzuuni täällä tekee. Niinko ootko oikee?
Pitäs olla jokin semisauna. Yleensä kyllä suosin yksityissaunoja, jos vain mahdollista.
(Höyryävää hihitystä) - Jynxtrop
No en, olen hetero enkä tuijottele toisten kaluja saunassa. Käymme varmaan erilaisissa saunoissa.
- Eräkettu
Ei ole tullu hirveästi katottua kuntosalin suihkussa...
Ei ole tullu mitään norsun kärsän kokosta mulkkua vastaan.. - Nooonn
Pieniltä on ne kavereiden munat näyttäneet
- PohPuhPih
Kyllähän se vähän harmitti, kun naapurilla oli tinapaperilla päällystetty ainakin 200 grammainen muna. Minulla kun oli ainoastaan kevyt 52 grammainen Mignon.
Onneksi koira, mämmivarasto ja poravasara olivat uurempia. - Epähomo
En katse muiden miesten munia
- DarkFear_ei_kirj
No kyllä olen.
- IsoÄtmi
En ole edes miettinyt asiaa koskaan, vaikka olenkin ätmi. Luultavasti siksi, koska muut ovat koko ikäni lähinnä ihmetelleet isoa varustustani. Itselleni se on täysin yhdentekevää enkä tee asiasta mitään vertailuja.
- Mainostavähän
Kannattaa vähän mainostaa sitä isoa jormaa, niin naiset kiinnostuu
- tarralenkkari666
Onhan ne isompia mutten ole kateellinen.
- EiKaikkiOleKultaa
Exäni kaveriporukassa oli mies, jonka kalun suuruudesta kaikki heittivät aina läppää. Naisena on todettava, että miehen lepoasento ei kerro mitään varustuksen koosta erektiossa. Toisilla muutos on VALTAVA ja toisilla vähäisempi. Eli ei se saunassa tuijottelu kerro yhtään mitään. Exällä oli sellainen nykeröruusuke levossa, mutta erektiossa todella paksu ja upea kokonaisuus. Siis aivan upea vehje.
- Seisooseidoo
Paljon oli senttejä pystyssä
- Omakelpaa
Itselläni on aika ison(19cm) joten en ole
- 0715
Aluksi olin ns. "suihku vehkeistä". Eli kaluista jotka näyttävät isoilta suihkussa. Mutta sitten kun seurustelin erään tytön kanssa joka oli ensin seurustellut tällaisen "suiku-vehkeen" kanssa niin hän sanoi osuvasti:"Lepomitta on yksi mitta mutta paisuntakerroin on toinen" ja sanoi suoraan että seisokissa minulla oli isompi. Ja sen lisäksi hän sanoi että lepomitassa isot harvoin koskaan kovettuvat koviksi ja ovat aktissa aina puolivelttoja. Ja että naiset pitävät kivikovista jotka eivät lupsahda pois ja joilla voi ratsastaa niin että klitorikseen sattuu.
Mitäpä siihen muuta sitten... Kateus kaikkosi sen siliän tien.- suihkumittari
Naisen kehu se miehen tiellä pitää
- 22cm_
En sillä olen isomunainen
- Bimies_
En ole kateellinen. Haluaisin itsekin maistaa isoa munaa
- PieniMuttaKarvaton
Kyllä sitä vähän on kade, varsinkin kun itse on enemmän tota rinssinakkiosastoa ja muilla roikkuu sellasia lenkkimakkara settiä jalkojen välissä, ja kyllä kaikki miehet vilkaisevat esim.saunoissa minkä kokoinen toisella on, sillai vaivihkaa ja isoja suorastaan tuijotetaan.
- Anonyymi
Homot kattelee toisten miesten kulleja mua ei kiinnosta kenenkää iso tai pieni. Osaa tyydyttää naisen vaikka mulla ei ole kun 15 cm. Naista ei kullillla tyydytetä harvemmin nainen saa oorkkuja pelkästään yhdynnässä siihen tarvitaan paljon muuta.
- Anonyymi
En, koska itselläni on isompi kuin kavereillani 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222513Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2212155Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781393- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661041Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39942- 34940
- 52914