Huomasin tossa että mulla on naudan lehtipihvejä joiden viimenen käyttöpäivä ois ollu 27.3 eli sunnuntaina eli toissaeilen, nyt on siis tiistai. Ne on pakattu suojakaasuun.
Vieläkö ne on ihan käyttökelposia? Yks ystäväni sano että jos ne on ollu koko ajan jääkaapissa ja pakattu suojakaasuun niin aivan mainiosti, kuulemma jopa viikko on aikaa vielä viimesen käyttöpäivän jälkeen.
Laitoin ne nyt kuitenkin pakkaseen enkä paista niitä ellen ole ihan varma.
Lihan säilyvyys jääkaapissa?
Nytlihaavaikoeikö
2
167
Vastaukset
- voi_käyttää
Kyllä säilyy jos pakkaus on ollut kiinni eikä liha ole päässyt hapen kanssa tekemisiin ja olleet kylmässä. Toki kantsii tehdä aistinvarainen tutkailu ensin, näin opetettiin hygieniakurssilla.
Syö huoletta vaan. - olen.vielä.elossa
Näin on. Joka paikassa käytetään varmuusvaraa, niin hissien köysissä kuin ruoassa. Jos tuote ei anna pahaa hajua niin siitä vaan. Muutama päivä ei merkitse mitään. No, kalassa ja muissa merielävissä vara on pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947723- 374087
- 483650
- 2493187
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212674Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as392653- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292539