Ettekö te saatanan pölvästit voi vetäistä risteyksissä pari vetoa linko maassa, ja sitten ulosotto päälle, eikä saatana vieköön sillä etukuormaajalla kasatko valleja risteyksiin. Kurssille pitäisi monet laittaa, ja sakot antaa näköesteiden teosta.
Linkomiehet
Yksjokaosaa
12
419
Vastaukset
- Hanksy
Olet asian ytimessä!
- linkomestri
Ens kerralla kasaan vuoren lunta risteykseen.
- fbfvfgju
Niinhän sinä olet tehnyt tähänkin asti.
- linkomesteri
Älä puutu ammattimiesten asioihin kun et niistä mitään ymmärrä.
- gffdfj
Ammattimiehen irvikuvia tuollaiset vallinkasaajat.
- belaruseilinkoa
Hiljaa...ole hiljaa kun et mistään mitään tiedä etkä ymmärrä.(kummeli jackpot)
- prof.Linkomies
joko on kasat sulaneet
- rullaatirullaa
Oleppa hiljaa.
- pölisee.nokkaan
asian ytimeen millon harjataan hiekat pois
- suki.sukimies
mitä vasten on hiekat kipattu keskelle liikenteen jakajaa
- ulosmeniä
saako smarketista kortonkia?
- sisäänmeniä
rahalla sinun on ostettava kortonkisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889