Annatko kumppanisi käyttää autoasi tai tietokonettasi ja annatko sille rahaa jos tarvitsee?
Jaatko kaiken parisuhteessa kumppanisi kanssa?
36
421
Vastaukset
Kyllä ennen jaettiin about kaikki paitsi hammasharja. En usko, että olisin enää yhtä avoin. Monestakaan syystä.
- Ikis__M
Niin eli joku p..ka käytti sinua hyväkseen ja nyttemmin jos löydät jonkun kiltin & kunnollisen miehen tuleekin tilanne olemaan semmoinen että sinun tavarat & rahat on sinun ja miehen tavarat & rahat on yhteisiä. Niinhän se tosiaan taitaa usein mennä että kiltti mies maksaa jännän miehen velat.
Ikis__M kirjoitti:
Niin eli joku p..ka käytti sinua hyväkseen ja nyttemmin jos löydät jonkun kiltin & kunnollisen miehen tuleekin tilanne olemaan semmoinen että sinun tavarat & rahat on sinun ja miehen tavarat & rahat on yhteisiä. Niinhän se tosiaan taitaa usein mennä että kiltti mies maksaa jännän miehen velat.
No ei niinkään.
Omat rajat. Terveet rajat. Tietyt asiat haluan pitää itselläni.
Rahat oli aina ennenkin erillään.
Erossa mä en saanu mitään. Enkä myöskään vaatinu mitään. Kumpikin vei omansa ja jos vei yhteistä niin maksoi siitä toiselle.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
No ei niinkään.
Omat rajat. Terveet rajat. Tietyt asiat haluan pitää itselläni.
Rahat oli aina ennenkin erillään.
Erossa mä en saanu mitään. Enkä myöskään vaatinu mitään. Kumpikin vei omansa ja jos vei yhteistä niin maksoi siitä toiselle.No joo noinhan se on mutta koska olit niin reilu sitä miestä kohtaan jolle teit lapsen niin jos menet kimppaan lapsettoman miehen kanssa sinulle varmaan sitten sopii myös se että maksat kaikista talouden kuluista (asuminen, ruoka, autoilu jne) 2/3 -osaa koska sinä ja lapsesi myös kulutatte siinä suhteessa.
Ikis__M kirjoitti:
No joo noinhan se on mutta koska olit niin reilu sitä miestä kohtaan jolle teit lapsen niin jos menet kimppaan lapsettoman miehen kanssa sinulle varmaan sitten sopii myös se että maksat kaikista talouden kuluista (asuminen, ruoka, autoilu jne) 2/3 -osaa koska sinä ja lapsesi myös kulutatte siinä suhteessa.
Sehän riippuu ihan tilanteesta. Minä maksan itseni, lapseni, ja yhteisistä puolet. Ja kuka sanoo ettei miehellä olisi lapsia? Monet nuoret isät on hiton seksikkäitä.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Sehän riippuu ihan tilanteesta. Minä maksan itseni, lapseni, ja yhteisistä puolet. Ja kuka sanoo ettei miehellä olisi lapsia? Monet nuoret isät on hiton seksikkäitä.
Paras se varmaan olisikin niin että miehelläkin lapsi/lapsia niin olisi sitten paremmin ymmärrystä toisen perhe-elämän vaatimuksia kohtaan.
Ikis__M kirjoitti:
Paras se varmaan olisikin niin että miehelläkin lapsi/lapsia niin olisi sitten paremmin ymmärrystä toisen perhe-elämän vaatimuksia kohtaan.
Vaatimuksia? XD
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Vaatimuksia? XD
Niin no onhan ne vaatimuksia jos lapsen takia lähdetään juku-juku maahan, mennään mummolaan, vanhempainiltaan yms. jotka kaikki voi ohittaa jos on sinkkupari ja sensijaan voi lähteä jonnekin ihan kahdestaan.
Ikis__M kirjoitti:
Niin no onhan ne vaatimuksia jos lapsen takia lähdetään juku-juku maahan, mennään mummolaan, vanhempainiltaan yms. jotka kaikki voi ohittaa jos on sinkkupari ja sensijaan voi lähteä jonnekin ihan kahdestaan.
Eihän sen miehen tarvitse lähteä lasten juttuihin, jos ei se halua. Juku-juku maahan minä voin mennä lapsen kanssa kahdestaan tai toisen äiti-lapsi-yhdistelmän kanssa tai vaikkapa kaveriperheen. Mummolaan osaan mennä itsekin lapseni kanssa, sinne ei ukkoa tarvita. Vanhempainiltaan menee vanhemmat eli lapsen isä ja minä.
Ei ne asiat ole niin vaikeita. Ei sille miehelle sitä lasta tarvitse pakkosyöttää, jos sitä ei kiinnosta.
Sitten sen 50% vapaa-ajastani kun lapsi ei ole minulla voin vaikka viettää ketarat ojossa miehen alla, jos se niin haluaa.- 2322
Ikis__M kirjoitti:
Mummolaan? Siis naisen äidin luo? Meinaatko, että lapsettomat parit ei tapaa vanhempiaan ja appivanhempiaan?
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Eihän sen miehen tarvitse lähteä lasten juttuihin, jos ei se halua. Juku-juku maahan minä voin mennä lapsen kanssa kahdestaan tai toisen äiti-lapsi-yhdistelmän kanssa tai vaikkapa kaveriperheen. Mummolaan osaan mennä itsekin lapseni kanssa, sinne ei ukkoa tarvita. Vanhempainiltaan menee vanhemmat eli lapsen isä ja minä.
Ei ne asiat ole niin vaikeita. Ei sille miehelle sitä lasta tarvitse pakkosyöttää, jos sitä ei kiinnosta.
Sitten sen 50% vapaa-ajastani kun lapsi ei ole minulla voin vaikka viettää ketarat ojossa miehen alla, jos se niin haluaa."Sitten sen 50% vapaa-ajastani kun lapsi ei ole minulla voin vaikka viettää ketarat ojossa miehen alla, jos se niin haluaa."
Tuskinpa vaan :D Olet kuitenkin niin väsyksissä ja lapsenhoitovelvollisuuksien uuvuttama että ei niska saati ketarat taivu sen enempää kuin sillä Katrillakaan josta jo täällä olikin juttua. - Ikis__M
2322 kirjoitti:
Mummolaan? Siis naisen äidin luo? Meinaatko, että lapsettomat parit ei tapaa vanhempiaan ja appivanhempiaan?
se nyt vaan oli yksi niistä. Miestä varmaan tarvitaan kuskaamaan naista ja sen lasta mummolavierailuille ainakin toisinaan tai jos ei niin mummi ja pappa ainakin sitten ihmettelee että onpa se outo se uusi mies kun ei käy näyttäytymässä.
Ikis__M kirjoitti:
se nyt vaan oli yksi niistä. Miestä varmaan tarvitaan kuskaamaan naista ja sen lasta mummolavierailuille ainakin toisinaan tai jos ei niin mummi ja pappa ainakin sitten ihmettelee että onpa se outo se uusi mies kun ei käy näyttäytymässä.
Mä olen kohta 3-kymppinen akka. Mua ei ihan kamalasti kiinnosta, jos mun vanhemmat pitää mun miestä kummallisena. Niillä on muutenkin niin erikoiset hapatukset että yrittää vain suodattaa kaiken.
Ikis__M kirjoitti:
"Sitten sen 50% vapaa-ajastani kun lapsi ei ole minulla voin vaikka viettää ketarat ojossa miehen alla, jos se niin haluaa."
Tuskinpa vaan :D Olet kuitenkin niin väsyksissä ja lapsenhoitovelvollisuuksien uuvuttama että ei niska saati ketarat taivu sen enempää kuin sillä Katrillakaan josta jo täällä olikin juttua.Mulla ei ole kuin yksi lapsi ja sekin paljon isällään. Mun väsymystä ei voi verrata työssä käyvään yksinhuoltajaan, jolla lapsi on aina. Jos joku mua väsyttää niin se on rankka tilanne töissä.
Annan kaikki rahani jos saan pillua
Nainen_28v kirjoitti:
Sanot vaan.
Noo joo mut riippuu rahatilanteesta ja siitä mihin nainen tarvii rahaa. En minä ole pihi että jos nainen tarvii huulipunaan rahaa niin antaisin rahaa ja jos tarvii bussilippuun rahaa niin antaisin kyllä. Jos naisella ei olis lomamatkaan rahaa niin kyllä minä maksaisin koska yhdessä olo ja yhdesä tekeminen on suhteelle hyvä juttu.
Atm32 kirjoitti:
Noo joo mut riippuu rahatilanteesta ja siitä mihin nainen tarvii rahaa. En minä ole pihi että jos nainen tarvii huulipunaan rahaa niin antaisin rahaa ja jos tarvii bussilippuun rahaa niin antaisin kyllä. Jos naisella ei olis lomamatkaan rahaa niin kyllä minä maksaisin koska yhdessä olo ja yhdesä tekeminen on suhteelle hyvä juttu.
Mitä pyytäisit takaisin; pelkkää pillua?
- minä.auto.on.me
kaikki jaetaan ja saa käyttää tietokonettani puhelintani ja kaikki on yhteistä mutta en haluaisi antaa autoani tai sit hommataan kaksi autoa niin penkit peilit kaikki on säädetty minua varten en haluaisi antaa muiden ajaa autoani niin kyllä kuskin nainen minusta saa niin kaiken muun jaan mutta autoa en halua jakaa
Ei, puhelimet ja rahat on kummankin omat, tietokonetta voi lainata jos oma on rikka tms. Autoa minulla ei ole ikinä ollut, mutta joskus harvoin olen lainannut ja lainasin sitä myös toiselle osapuolelle.
- jotain.on
miksi ei puhelintasi saa käyttää katsoa tai lainata mitä salattavaa on
- nyt.outoa
miksi lainaat autoa ja annat sen jollekkin lainaksi
jotain.on kirjoitti:
miksi ei puhelintasi saa käyttää katsoa tai lainata mitä salattavaa on
Voi sitä tarpeen tullen lainata soittamiseen, mutta lähtökohtaisesti puhelin on henkilökohtainen. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen parisuhteessakin.
nyt.outoa kirjoitti:
miksi lainaat autoa ja annat sen jollekkin lainaksi
Autoa voi olla tarvetta lainata vaikkapa jos on menossa jonnekin minne on hankala kulkea julkisilla tai on runsaasti/ isoja /painavia asioita kuskattavana.
- mitä.salattavaa
PikkuLikka kirjoitti:
Autoa voi olla tarvetta lainata vaikkapa jos on menossa jonnekin minne on hankala kulkea julkisilla tai on runsaasti/ isoja /painavia asioita kuskattavana.
niin lainasit autoa ja lainasit toiselle osapuolelle eli 3 nelle osapuolelle vaikka auton omistaja lainasi sen sinulle ja luotti sinuun niin lainasit sen jollekkin netistä tapaamallesi miehellekkö jota ennen et koskaan ole nähnyt ja toinen mitä puhelimessasi on sellaista mitä toinen ei saa nähdä omassani ei ole mitään salattavaa totta kai saa katsoa
mitä.salattavaa kirjoitti:
niin lainasit autoa ja lainasit toiselle osapuolelle eli 3 nelle osapuolelle vaikka auton omistaja lainasi sen sinulle ja luotti sinuun niin lainasit sen jollekkin netistä tapaamallesi miehellekkö jota ennen et koskaan ole nähnyt ja toinen mitä puhelimessasi on sellaista mitä toinen ei saa nähdä omassani ei ole mitään salattavaa totta kai saa katsoa
No ei tietenkään höpö, kun sille parisuhteen toiselle osapuolelle voi lainata omaa autoaan jos sellaisen sattuu omistamaan.
Esimerkiksi sähköpostit on puhelimessa henkilökohtaisia, voi olla työasioita tai muuta.. eikä se välttämättä tarkoita, että itsellä olisi jotain salattavaa vaan kyseessä voi olla ystävien tai tuttujen henkilökohtaiset asiat, jotka ovat luottamuksellisia.
- 115
Jokaiseen kysymykseesi kyllä-vastaus.
- aikuinenmies-
Jaan lähes kaiken paitsi rahaa. Muija kun muuten tuhlaisi enemmän kun ansaitsen
- PärinäPertti
Annoin rahaa ex-suhteessa, ei ottanut rahana vastaan, tavaraa kyllä. Saa käyttää autoa niinkuin kuka tahansa luotettava kaveri jos kysyy. Saa käyttää tietokonetta tai puhelinta. Ruat tottakai yhteisiä, paitsi jos vartavasten jotain itselle ostanut niin sitten. Enpä muuta keksi paitsi hammasharjaa en jakaisi. En myöskään hänen dildoaan käyttänyt muualla kuin suussani. Tissiliivejä kokeilin kerran, ei todellakkaan mahtunut. Alushousut oli hassut kun vehkeet pursu lahkeista. Hän käytti mun boksereita sillon tällöin.
Näin aion toimia aina ja ikuisesti. Lompakkoloisiin en ole törmännyt, eikä muutenkaan kiinnostaa jos toinen maksaa pari euroa enemmän kuin toinen. Yhteistä tiliä en aio perustaa. Talous kuitenkin hoidetaan yhdessä, toinen komppaa jos toisella tilanne heikentyy. - Totuudenkertojatar
No tietty. Not since day one, mutta noin niinkuin nyt.
Juu kaikki on yhteistä, paitsi vaatteet. Eikä ne edes mahtuisi hälle, vaikka lainaisinkin. Ja hänen vaatteet roikkuisi mun päällä. :)
- Nnnaaiinennnn
Tottakai. Olisi lievästi sanottuna hankalaa kieltää auton ja tietokoneen ja mikron ja älytv:n käyttö. Miten sellasta elämää edes voisi elää että sanoo puolisolle...se on minun maitotölkki, älä koske siihen. Parisuhteessa ollan me, ei minä ja sinä.
- 17plus12
En lainaa autoani koska se on aina uusi ja olen huomannut että naisia ei kiinnosta auton asiallinen pito kun katsoo heidän rotiskojaan. Ajakoon omillaan ja huoltakoon ne tai menkööt julkisilla. Kuljetan kyllä jos on pakottavaa tarvetta. Kännykkä, läppäri yms on henkohtaisia. Lainaan jos tarvetta on koska ei ole mitään salattavaa mutta mielellään en koska ovat kuitenkin niin henkilökohtaisia. Rahaa voin antaa pienen summan lainaan jos suhde on vakiintunut. Muuten en. Ja kyseessä on laina ettei naiselle tule käsitystä että saa aina katteetonta rahaa halutessaan.
- Nnnaaiinennn
Mites lapset? Maksatko lastenruoat vai maksaako vaimo ne?
- 17plus12
Nnnaaiinennn kirjoitti:
Mites lapset? Maksatko lastenruoat vai maksaako vaimo ne?
Puoliksi tietenkin. Toisekseen lapset jäävät tämän raha asian ulkopuolelle koska ovat vilpittömiä omaa verta ja lihaa ja ovat loppuelämän elämässäni. Naisista ei tiedä vaan saattavat koska vain lähteä komeamman miehen perään. Esimerkkinä olkoon että naiselle lainaan tonnin ja odotan että saan sen takaisin jos ei muuten niin lainasta tehdään paperi. Lapselle annan tonnin koska lapsi on isompi osa elämääni ja todennäköisesti myös pitämässä vanhuuden päivinä kädestä kiinni kun vedän sairaalassa viimeisen henkosen. Lapsen elämä on tärkeämpää mitä muijan.
- parisuhteessa-
Maksoin naisen autovakuutuksen että pääsee ajelee. Saan käyttää sen auton mutta kuljen mielummin polkupyörällä kun asutaan pienellä paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112139Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181206- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239985Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904- 84786
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253786- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43681