1970 luvun alussa olivat josttaen kulettanu taekurin Kulumalle. Se mukamas veteli kirstunkannet kiini ja sieltähän ei ukko lähe. Ketjuloihen kansa kiristeli ja munalukot y.m. Sitten Lieksalaessii humalaissii hämärän valaistuksen päällä ollessa pyydettiin tarkistammaan lukot. No, ei varmmaan tule tuolta poekkeen.
Se kun oli korokkeella se kirstu ja pimmeetä, niin se ukkohan mutjahti omia aekojjaan poes ja täävestä män Lieksalaesille. Siihen kun olivat tehnneet orkesterikorokkeelle sällin mäntävän aukon. Peitto hulmahti ja kansa taputti. Mutta kaikilla oli hauskaa.
Taikuri Kulumalla.
19
246
Vastaukset
- LieksanTaikuritOsaa
Tuossa muuanna päivänä oli semmonen taikuri ryhmä citymarketin pankkiautomaatilla? Oli mustia ja semmoisia vähemmän mustia juippeja jonossa siinä automaatilla, ja tekivät taikoja sillä pankkiautomaatilla!
Yksi laittoi siihen automaattiin pankkikortin ja sanoi muille,,katso mikä tempu, minä taikoa tyhjast raha, ja otti nivaskan 20 seteleitä! Toiset teki saman tempun perässä, paitsi yksi, ja se sanoi,,mulla parempi tempu? Toiset että mikä? Sitten se juippi räpläsi karvakäsillään automaattia, ja otti tukun 50 euron seteleitä, ja kääntyi katsomaan muita todeten,,eikö olla hieno tempu, tai kaksi tempua, kun samala kuseta valkonaama veronmaksaja kun nosta tukku seteleita! - sirkussariola
Oliko se.tämä pankakosken mustilainen sariolastta
- sirkusfinlandiasta
Ei ole Sariolasta, kun on Finlandiasta!
- lolpppi
Kuka se oli kerro
- karvarannettariittää
Piruko noista selvän ottaa, kun kaikki on samannäköisiä!
- SyrjäläinenParasKaikista
Hirmuset on taikurit Lieksassa!
Vaan nykysi tuollaset temput ei oo mistää kotosi, mutta se on jo täysin käsittämätön minkä taikuri Syrjäläine on tehny!
Kukkaa muu ei sellasee oo maailimassa pystyny että savimajassa asunu kamelikuski tulomatkalla Somaliasta Suomeen ois muutettu koneinsinööriksi!
Taikuri Syrjäläinen suoraa sosiaalihuollosta kuitenki teki näin uskomattoman tempun!
Tätä on internetin monilla keskustelupalstoilla ihmetelty jo monta vuotta, mutta vieläkää sallaisuus ei oo paljastunu! - Ennätysmäärä
Kumma kun ei päässyt ennätysten kirjaan lieksa paikkakuntana, jossa on eniten koneinsinöörejä!
- uuhserkku
Siinä meni tämäkin ketju.
Kyseessä on ollut a
Hän on Suomen kaikkien aikojen paras kahlekuningas.
Tunnen hänet hyvin ja monen kymmenen vuoden takaa.
Timon temput eivät ole bluffia vaan todellista taitoa ja osaamista.Kovin Timon temppu oli kun roikkui helikopterista narun varassa joka oli tulessa, itse oli pakkoaidassa ja kahleissa.
Piti päästä irti ennen narun palamista.
En muista miten se jatkui, mutta vapautui, eikä tippunut.- HopeaKetunPoke
Kas kummaa ku ei tämä lammaspaimen Houdinia kaverikseen kehu. Jokos sen lippiksesi oot löytänyt ja tai sen mummopyöräsi jotka kännipäissäsi hävitit tuohon Kaarisillan kulmaan.
- IhailenKamuttajaa
HopeaKetunPoke kirjoitti:
Kas kummaa ku ei tämä lammaspaimen Houdinia kaverikseen kehu. Jokos sen lippiksesi oot löytänyt ja tai sen mummopyöräsi jotka kännipäissäsi hävitit tuohon Kaarisillan kulmaan.
Sinä olet käyny vain ulkomailla Jamalissa ja olet kade
- lippisHävisi
No joka aamuhan tuon peilistäsi näät Mulkero
- rummaus
Kävin minnää kattomassa tuota tmmoo oli taetava ukko
HopeaKetunPoke kirjoitti:
Voi sinua lapsi pieni.
Tunnen vieläkin ja olen tuntenut paljon kuuluisuuksia.
Ei kenenkään tunteminen tee ketään paremmaksi, vaan se ratkaisee millainen ihminen on muita ihmisiä kohtaan.- hummaani
kamuttaja kirjoitti:
Voi sinua lapsi pieni.
Ei kenenkään tunteminen tee ketään paremmaksi, vaan se ratkaisee millainen ihminen on muita ihmisiä kohtaan.Totta se on ihminen ratkaisee
- sitten.uskotaan
kamuttaja kirjoitti:
Voi sinua lapsi pieni.
Ei kenenkään tunteminen tee ketään paremmaksi, vaan se ratkaisee millainen ihminen on muita ihmisiä kohtaan.Kuvaile ulkonäkö niin uskon olen nähnyt Timon
- MagiikanMestari
Minä näin kerran koneinsinöörin pankkiautomaatilla jolla oli palava tupqkka sormien välissä? Koneinsinööri ei roikkunut mistään, mutta lappoi seteleitä automaatista!
- eitalenttiaei
Keksi joku juttu mihin ei pankkiautomaatti liity.Kolmas vitsi samasta aiheesta ei hirmuhsuska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525