Upeeta! Persut....

UpeaMuutos

....ovat muuttuneet suvakeiksi, Kiemunki erotettiin! Jessss....

15

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosisadanmatkustaja

      Yksimielisyys on taas lähempänä! Ei ole pitkälti enää.

    • IhanatMamut

      Ovatko Suomessa kaikki nykyään suvakkeja?
      Mihin Soldiers of Odineita enää tarvitaan, vai halaavatko Odinitkin nykyään pakolaisia?

      • valehteliko.ne

        Sössers of Odin väitti turvaavansa katurauhaa yleisesti, ei mitenkään erityisesti turvapaikanhakijoiden takia.


    • perussuvakki

      Jos persut eivät suvaitse Kiemunkia, niin miten he ovat muuttuneet suvakeiksi ?

      • suvakit.jyrää

        rasisti ei kelpaa persuihin, niinkuin ei muihinkaan puolueisiin.


    • Hyvästi-persut

      Pirkanmaan persuissa jäljellä pissiksiä ja munattomia pullapoikia. Terve menoa!

      • heipaheiheihei

        Kohta näistä muistakin törkyturvista päästään eroon.HA HA HA HE HE HE


    • KariHäkkinen

      Harva on huomannut Terhi Kiemungin natsikytköksiä.

      Terhi Kiemunki esimerkiksi välitti eteenpäin heinäkuussa 2011 Anders Behring Breivikin lähettämää propagandaa "useille perussuomalaisten kansanedustajille sekä suurelle joukolle muita Kiemungin tuttavia" (Iltalehti 23. 7. 2011)

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072314103709_uu.shtml

      • Kopsaaja

        Nämä jutut täällä olivat viimeinen niitti sille, että tuen ja äänestän Kiemunkia taivaan tappiin. Ja taas tuo Breivik-kortti täällä. Kopion siksi tuolta toiselta palstalta tämän.

        --------------------------------------

        Sähköpostiosoitteesta [email protected] tuli perjantaina 22 heinäkuuta klo 14:08 sähköposti 1003:lle vastaanottajalle, joiden kaikkien sähköpostiosoitteet näkyivät lähetyksessä. Niistä fi-päätteisä sähköposteja oli 11 kpl ja esim. hotmail.com ja gmail.com -osoitteissa oli suomalaisia nimiä kymmenittäin. Mukana oli Kiemungin sähköpostiosoite.

        Liitteenä oli docx-formaatissa oleva 4,44 MB kokoinen tiedosto.

        Itse sain tuon postin kun tuttavani edelleenlähetti sen minulle samana päivänä klo 15:12 saatesanoin: "Kurkkaappa mikä tämä juttu on. Joku on jaksanut kerätä asioita kasaan. Ensisilmäykseltä näyttää ainakin että tuo historiakokonaisuus on työllä ja vaivalla kerätty."

        Sähköpostin saatesanoja pikaselatessa luki mm:

        "I’m hereby sending you my new compendium (3 books); “2083 – A European Declaration of Independence”, in Word 97 format"

        "I have spent several years researching and compiling the information.."

        "The content of the compendium truly belongs to everyone and is available to be distributed non-commercially in any way or form..."

        Kun tuon docx-liitteen avasi, se oli 1526-sivun, kolmesta osasta muodostuva osin kuvitettu "kirjasarja". Alkusivuilla kirjoittajan kohdalla luki: "By Andrew Berwick, London - 2011".

        Jättitiedostoa selatessa, heti alusta löytyi paljon poimintoja Euroopan historiasta ja varsinkin Islamin vaikutuksesta siihen.

        Ensisilmäyksellä myös itse ihmettelin, kuka oli viitsinyt kerätä kaiken tuon kasaan. Lähetin sähköpostin edelleen eräälle historiakeskusteluissa usein mukana olevalle kaverilleni, saattesanoilla "kurkkaa tuo". Sitten alkoi viikonloppu.

        Perjantai-iltana ja lauantaina kuulin järkyttävän uutisen, että Norjassa joku Anders Breivik oli surmannut pommilla ja ampumalla paljon ihmisiä.

        Kaveri jolle olin edelleenlähettänyt tuon meilin soitti sunnuntaina aamuäivällä ja kertoi, että meili olikin Anders Breivikiltä. Häneltä kuulin tuosta Iltalehden uutisesta joka oli mainittu palstalla:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072314103709_uu.shtml

        Olen niin onta kertaa törmännyt täällä Suomi24:ssä tuohon nostoon Kiemungin "jakama" Berivikin meili. Aina karvani nousevat pystyyn kun se on minullekin jaettu ja minä olen sen jakanut. En ymmärrä kuka tuota asiaa täällä trollaa.

        Otsikkoina ja teksteinä on mitä mielettömämpiä purkauksia:

        "vasikka2 kirjoittaa, HUOMIO!!, Ilmianna Kiemunki, Jakoi Breivikin manifestia, Terhi pitää Breivikistä, Jaa".

        Halusin nyt lopulta kirjoittaa tämän asian yksityiskohtineen. Kiemunki on varmasti jakanut sähköpostilla meilin ihan niinkuin minäkin, tietämättä Breivikin olemassaolosta yhtään mitään. Jos tuo trolli TAAS nostaa asian, niin kopioikaa tämä teksti hänen postaukseensa.

        Minulla on se meili ja "kirja" tallessa. Voin sen lähettää jos joku minulle osoitteensa tänne kirjaa - ilman toki sitä 1003:n nimen sähköpostinimilistaa. Tuo meili on yksi viipale maailman miljoonien tekstinpätkien seassa. Siinä on varmasti sivuja jotka avaisivat monen silmiä historiaan. En ole koskaan lukenut noita 1526 sivua. Jos joku lukisi ja kertoisi mitä siinä oikeasti on.

        Lähetän tämän myön Kiemungin sähköpostiin omalla nimelläni, esittäen että hän jakaa tätä nimelläni, jos joku vielä asiaa trollaa.


    • Eiköhän se kuitenkin vielä sen edustajan avustajana ole? Voisivat puolestani erottaa myös siitä "virasta".

      • TrillinTrallinTrollin

        Eköhän ne ihmiset jotka avustajan kanssa oikeasti työtä tekevät ole oikeita arvioijia. Jos sinä nyt pysyisit niissä trollin saappaissasi.


      • TrillinTrallinTrollin kirjoitti:

        Eköhän ne ihmiset jotka avustajan kanssa oikeasti työtä tekevät ole oikeita arvioijia. Jos sinä nyt pysyisit niissä trollin saappaissasi.

        Jotkut kriteerit heilläkin täytyy olla.


    • rannikkoseutu

      Terhi Kiemunki on mukana myös rasistisessa Rajat kiinni -liikkeessä, jonka vihasivuiltoilta löytyy jopa ihan klassista antisemitismiä.

      Mitähän Timo Soini tykkää Kiemungin kytköksistä juutalaisten ja Israelin vihaajiin?

      http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/kiemunki bussikuljetus tornioon-41272

      • Voi-hyvät-trollikat

        Nytkö some-trollit ajavat seuraavaa trollaustaa - juutalaisia peliin.


    • natsien.hyysääjät

      Kuinka tuo Lea Mäkipääkin kehtaa, vanha ihminen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe