Kysymys ämmille:

helmiä.sioille

Kuin paljon minua kusipäisempi mies täytyy olla, että jätätte vastaamatta viesteihin? Tai olenko minä se ultimaattinen asshole?

Ok, mulla on snadi paniikki päällä ku pikkulikka ei halua puhua mun kans... :( Ei sen puoleen, tuskin kukaan muukaan halua...

25

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä.sioille
    • helmiä.sioille

      Okei.. muutetaan tää musa-aloitukseks.

      Vittu, et mä oliun kusessa joskus tähän biisiin. Joskus vuonna 90...

      Tää on oikeastikin kenties hienoin biisi mitä on ikinä duunattu...

      https://www.youtube.com/watch?v=FDxM8-k60_M

    • helmiä.sioille
    • helmi.sioille
    • Hyvää huomenta. Et ole kusipää. Olet vaan semivarattu mikä vaikuttaa asenteeseen omalla kohdalla. ;)

    • Juuri tuollaisesta kerjäämisestä naiset aina viehättyvät.

      • Vetäisit sinäkin nukkumaan mennessä pullon vodkaa ja laittaisit herätyskellon soimaan keskellä yötä ja sitten palstalle mouruamaan. Se olisi sillai herkkää ja koskettavaa ja ehkä semisti viihdyttävää.


      • scrg kirjoitti:

        Vetäisit sinäkin nukkumaan mennessä pullon vodkaa ja laittaisit herätyskellon soimaan keskellä yötä ja sitten palstalle mouruamaan. Se olisi sillai herkkää ja koskettavaa ja ehkä semisti viihdyttävää.

        Jos vetäisin absolutistina pullon vodkaa, tuskin heräisin ennen aamua.


      • scrg kirjoitti:

        Vetäisit sinäkin nukkumaan mennessä pullon vodkaa ja laittaisit herätyskellon soimaan keskellä yötä ja sitten palstalle mouruamaan. Se olisi sillai herkkää ja koskettavaa ja ehkä semisti viihdyttävää.

        Kyllähän palsta jonkun keskinkertaisen saippuasarjan peittoaa mennen tullen.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Jos vetäisin absolutistina pullon vodkaa, tuskin heräisin ennen aamua.

        Voisit sitten A-marketista käydä ostamassa just yhden "Absolut"-pullon yöpöydälle ja keskellä yötä herätä vaikka vaikeroimaan kuinka viinanperkeles siinä vierellä ei jätä rauhaan ja olet melkein aukaisemassa korkin kun ei edes naiset vastaa viesteihin. Että sellainen paniikki.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllähän palsta jonkun keskinkertaisen saippuasarjan peittoaa mennen tullen.

        Seuraatko paljonkin saippuasarjoja?


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Seuraatko paljonkin saippuasarjoja?

        En, lapsena katsoin jotain, mutta Walking dead ja sinkkupalsta on ainoat saippuasarjat mitä nyt seuraan.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        En, lapsena katsoin jotain, mutta Walking dead ja sinkkupalsta on ainoat saippuasarjat mitä nyt seuraan.

        (Tuijottaa intensiivisesti loppumusiikin soidessa)


      • HC-ätmel kirjoitti:

        (Tuijottaa intensiivisesti loppumusiikin soidessa)

        Smurffit? :)


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Smurffit? :)

        En minäkään koskaan pilkkaa ulkonäköäsi. :-(


      • HC-ätmel kirjoitti:

        En minäkään koskaan pilkkaa ulkonäköäsi. :-(

        En ole ihan varma tuosta.. Esim. "Rupinen kääpiö" ei kuulosta kehulta minun korvaan. :(


      • PikkuLikka kirjoitti:

        En ole ihan varma tuosta.. Esim. "Rupinen kääpiö" ei kuulosta kehulta minun korvaan. :(

        Olet varmaan nähnyt unta. :-I


      • Nope. :(


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Nope. :(

        Kantsis muistella enemmän sitä, kun kiltti ja kunnollinen mies kehuu, eikä aina vain sitä, kun joku jännämies haukkuu. :-/


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Kantsis muistella enemmän sitä, kun kiltti ja kunnollinen mies kehuu, eikä aina vain sitä, kun joku jännämies haukkuu. :-/

        Olet oikeassa.

        Käsittääkseni on kuitenkin ihmisen peruspsykologiaa, että negatiiviset asiat jättävät voimakkaamman muistijäljen kuin positiiviset, jotta oppiminen ja taito välttää vaaroja tehostuisi. Positiiviseen keskittyminen vaatii tietoista ponnistelua.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Käsittääkseni on kuitenkin ihmisen peruspsykologiaa, että negatiiviset asiat jättävät voimakkaamman muistijäljen kuin positiiviset, jotta oppiminen ja taito välttää vaaroja tehostuisi. Positiiviseen keskittyminen vaatii tietoista ponnistelua.

        Opit sitten varmaan kaikenlaista siitä jännämiehestäsi!


    • vastaustaodotan

      Vastaapas ämmi.

    • Ikis__M

      "Kuin paljon minua kusipäisempi mies täytyy olla, että jätätte vastaamatta viesteihin? Tai olenko minä se ultimaattinen asshole?"

      Ilmeisesti et sitten ole ultimaattinen asshole koska kyllä semmoisen viesteihin naiset vastaa, se on niin jännittävää. Ehkä tuosta syystä pikkulikkakin jättää vastaamatta, ihan vain jotta saisi sen assholen esiin.

    • helmiä.sioille

      Meinasin pysytellä pois täältä ihan vaan syystä, että se olis varmaan kaikille parempi juttu... Ja se Merle Haggardkin otti ja kuoli... :(

      Tämän vaan halusin sanoa, että hahmoni ei todellakaan ole millään tavalla ikinä vakavasti otettava heebo ikinä millään tavalla. Se on vaan sellainen satunnainen viihdyttäjä... :)

      https://www.youtube.com/watch?v=vqG1uc-9lmo&nohtml5=False

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe