Kun Kelan peruspäiväraha päättyy 500 päivän jälkeen ja teen uuden työmarkkinatukihakemuksen kelaan, tehdäänkö tällaisessa tapauksessa työkkäristä se päätös (ei estettä maksamiselle)? Siis joutuuko kela odottelemaan sitä päätöstä? Jos päätös tarvitaan, kyselevätkö kelasta itse työkkäriltä? Vai milloinkohen työkkäri sen mahtaa huomata tehdä? Vai pitääkö itse soitella työkkäriin, että tekevät lausunnon?
Peruspäiväraha muuttuu työmarkkinatueksi
6
124
Vastaukset
- siirtyy_siirtyy
Eiköhän tuo tieto siirry Työkkäristä Kelaan.
Katso Kelan sivuilta - kirjaudu pankkitunnuksilla - omat tietosi. Sieltä löytyy työkkärin sinne lähettämät kirjeet ja lausunnot. Työkkärin omat tiedot -sivuilta näet työkkärin sinusta tekemät lausunnot.
Kelasta paperit ja tieto tulee kotiin melko nopsasti.- Päätöksiä
Eipä näy lausuntoja missään, vaikka työnhakuakin jatkettu vasta äskettäin...
- tietoteknikko_AMK
Ei tieto sinun anssipäiviesi loppumisesta siirry automaattisesti edes työkkärille, saati sitten Kelalle. Kela saattaa parhaassa tapauksessa kysellä työkkäriltä, jos sinulta ilmestyy Kelalle hakemus, mutta nopeammin ja varmemmin varmaan hoituisi, jos ilmoittaisit työkkäriin anssin loppumisesta. Että näin nykyaikana.
- soita_sinne
Eiköhän se ole kassa, työkkäri ja kela jotka ne kuluneet päivät laskee?
Soita sinne. Älä sitten ota ittees, kun urputtavat, että tämäkin asia olisi hoitunut nettipalvelussa. Soita reippaasti, työllistät edes hetkeksi muutaman työkkärin tädin taikka sedän. - 15468
Ei aloittaja puhunut ansiosidonnaisesta mitään.
- kommentoi333
15468 kirjoitti:
Ei aloittaja puhunut ansiosidonnaisesta mitään.
Kun tarkemmin lukee, niin ei puhunutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151