Naiset seisovatkin jalat ristissä

Mistä tämä johtuu? Varsinkin nuorilla naisilla näkee sitä, että he seisoskelevat jalat ristissä jalkojen ulkosyrjät vastakkain. Kutiseeko heidän alapäänsä?

41

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fdslkflkdsdfs

Erilainen lonkan fyysinen rakenne mahdollistaa tuon mukavasti, tuossa asennossa naiset voivat lepuuttaa oikeastaan koko jalkojaan etenkin jos nojailee seinään ja jalat kantaa itsestään koko kehoa.

Samalla tavallahan naiset pystyy pitään mukavasti jalkojaan ristissä istuessaan kun taas miehet mielummin harrastaa tätä seksuaalista väkivaltaa manspreadin muodossa.

• 1säpappa

Kyllä minä ainakin pidän istuessani jalkojani mukavasti ristissä vaikka mies olenkin.

• meditoiva.peikko
        1säpappa kirjoitti:

Kyllä minä ainakin pidän istuessani jalkojani mukavasti ristissä vaikka mies olenkin.

Jeps, se on vain notkeutta ja jos ei siihen pysty, niin on jostain syystä hieman kankea..

• luonnon.oikkuko
        1säpappa kirjoitti:

jos naisilla on erilaisempi lantio rakenne niin miten pystyt istumaan kuin nainen jalat ristissä oletko aivan varma että olet mies vai oletko transvestiitti no katso housujen sisälle kumpi sukupuoli oikein oot

• olet.vain.kankea.itse
        luonnon.oikkuko kirjoitti:

jos naisilla on erilaisempi lantio rakenne niin miten pystyt istumaan kuin nainen jalat ristissä oletko aivan varma että olet mies vai oletko transvestiitti no katso housujen sisälle kumpi sukupuoli oikein oot

välimerkitön mies on itse kankea mies sinun pitäisi hiukan venytellä tai olisi siis pitänyt jo kauan sitten jos olet kangistunut liikaa ja olet vanha niin en tiedä saako sinusta enää notkeampaa millään

• ei.epäilystäkään
        olet.vain.kankea.itse kirjoitti:

välimerkitön mies on itse kankea mies sinun pitäisi hiukan venytellä tai olisi siis pitänyt jo kauan sitten jos olet kangistunut liikaa ja olet vanha niin en tiedä saako sinusta enää notkeampaa millään

eikö sinulla munia lainkaan ja miehen lantiota niin kikkeli ei oikein tykkää siitä asennosta pimppi on eri juttu taidat olla transvestiitti

• mun.moka.oli.juu
        ei.epäilystäkään kirjoitti:

eikö sinulla munia lainkaan ja miehen lantiota niin kikkeli ei oikein tykkää siitä asennosta pimppi on eri juttu taidat olla transvestiitti

sorry käsitin väärin luulin että puhutaan eri asennosta eli ei niin että on pallit puristuksissa vaikka kyllä niinkin voi istua mutta ei se mikään kauhean luonteva asento ole ja jostain syystä menin sekaisin ajatuksissani tarkoitin siis kuvien asentoa eli tälläisiä
        https://www.google.fi/imgres?imgurl=http://tyopiste.ttl.fi/SiteCollectionImages/Nostokomponenttikuvat/Uutisnostokuvat 2010/joogaaNos.jpg&imgrefurl=http://tyopiste.ttl.fi/Vinkit/Sivut/Tyopiste_testaa_Meditaatio_toissa.aspx&docid=Gm95C7gFLlb0NM&tbnid=W2GjBIfnsq_MLM:&w=250&h=250&ved=0ahUKEwiHgsWyvYbMAhUCIpoKHaNwDkAQMwgbKAEwAQ&iact=mrc&uact=8

https://www.google.fi/search?q=meditaatio&biw=1366&bih=631&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwic1bSvvYbMAhWoYpoKHUzDBUAQ_AUIBigB

• 1säpappa kirjoitti:

Harrastatko joogaa hautausmaalla?

• noty

Miksi äijät seisovat jalat harallaan ja keinuttavat itseään kantapäillä? Siksikö että täytyy tasapainottaa jotain?

• Juuri noin.

• Pihtareita joilla ei ole ongelmaa tasapainon kanssa?

• Se on jokin tunnelukko, joka välittyy kehon kautta. Hoidoksi sopii esim ylävartalon voimakas taivutus eteen tai asettaminen selinmakuulle.

• flowersreally

No voin sen sinulle kertoa, jos et muille paljasta.

Tuo asento on yksi naisten salainen ase. X-asento kuin x-kromosomi kuin hedelmällisyys. Viivat kohtaavat kriittisessä pisteessä ja loppu on historiaa. Se on puhdasta matematiikkaa.

• aipolvetvai

mikä on kriittinen piste tässä tapauksessa polvet vai

• flowersreally
        aipolvetvai kirjoitti:

mikä on kriittinen piste tässä tapauksessa polvet vai

No nehän ne ekana pettää, juu.

• olenaikanokkelapoika
        flowersreally kirjoitti:

No nehän ne ekana pettää, juu.

niinhän se menee ensin polvet pettää kyllä minä nämä tiedän vai luulitko etten tietäisi

• flowersreally
        olenaikanokkelapoika kirjoitti:

niinhän se menee ensin polvet pettää kyllä minä nämä tiedän vai luulitko etten tietäisi

Riippuu siitä onko pää pettänyt myös.

• ensinpolvetsittenpää
        flowersreally kirjoitti:

Riippuu siitä onko pää pettänyt myös.

se tulee heti sen jälkeen jos tilanne etenee oikeaan suuntaan ja toivottavaa olisi yhdenaikainen suoritus silloin se menee niin kuin kuuluukin

• flowersreally
        ensinpolvetsittenpää kirjoitti:

se tulee heti sen jälkeen jos tilanne etenee oikeaan suuntaan ja toivottavaa olisi yhdenaikainen suoritus silloin se menee niin kuin kuuluukin

Kyllä musta pieni viive on toivottavaa, polvet kun hiukan joustaa ensin niin pää tulee nätimmin perässä.

• suorituspareittain
        flowersreally kirjoitti:

Kyllä musta pieni viive on toivottavaa, polvet kun hiukan joustaa ensin niin pää tulee nätimmin perässä.

joo mut mä tarkoitinkin että naisella ja miehellä olisi niin sanotusti yhdenaikainen suoritus eikä niin että vain toinen notkahtelee ja toinen haukottelee

• flowersreally
        suorituspareittain kirjoitti:

joo mut mä tarkoitinkin että naisella ja miehellä olisi niin sanotusti yhdenaikainen suoritus eikä niin että vain toinen notkahtelee ja toinen haukottelee

Ah, korkeampaa matikkaa. Suo anteeksi hitauteni.

• biologistakemiaavain
        flowersreally kirjoitti:

Ah, korkeampaa matikkaa. Suo anteeksi hitauteni.

ei se ole matikkaa vaan biologiaa kyllä säkin sen sitten huomaat kun näin käy tai niin no kyllä sä tiiätkin

• flowersreally
        biologistakemiaavain kirjoitti:

ei se ole matikkaa vaan biologiaa kyllä säkin sen sitten huomaat kun näin käy tai niin no kyllä sä tiiätkin

No epätäydellisen ihmisen pitää keksiä useita termejä kuvaamaan luonnon luomia täydellisiä ilmiötä. Vähän niinku fibonaccin lukujono ja kultainen leikkaus.

• täydellisiäsekoituksia
        flowersreally kirjoitti:

No epätäydellisen ihmisen pitää keksiä useita termejä kuvaamaan luonnon luomia täydellisiä ilmiötä. Vähän niinku fibonaccin lukujono ja kultainen leikkaus.

oletko täydellisen kultaisen leikkauksen metsästäjä vai onko sinulla yksilöllisiä eroavaisuuksia sen suhteen ja miten kokonaisuus sinuun vaikuttaa eleineen ilmeineen ja kaikkine muuttujineen meissä epätäydellisen täydellisissä ihmisrodun edustajissa kun epätäydellisyydestä löytyy yleensä se täydellinen resepti itse kullekin

• flowersreally
        täydellisiäsekoituksia kirjoitti:

oletko täydellisen kultaisen leikkauksen metsästäjä vai onko sinulla yksilöllisiä eroavaisuuksia sen suhteen ja miten kokonaisuus sinuun vaikuttaa eleineen ilmeineen ja kaikkine muuttujineen meissä epätäydellisen täydellisissä ihmisrodun edustajissa kun epätäydellisyydestä löytyy yleensä se täydellinen resepti itse kullekin

Epätäydellinen termi ei tee kuvauksen kohteesta epätäydellistä.

Ja mainitsemasi resepti on salainen, joten etsiminen on turhaa.

• kiinnostais.tämä

Miksi miehet istuvat haarat harallaan? Onko heillä pakonomainen tarve saada kaikki ohikulkijat kiinnittämään huomionsa heidän sukuelimiinsä?

• Miksi pitäisi puristaa jaloilla melaa ja palleja? Mukavampaa kun on enemmän tilaa.

Ei sillä asennolla huomiota haeta kun on housut jalassa.

• selittelyn.makua
        super-atm kirjoitti:

Miksi pitäisi puristaa jaloilla melaa ja palleja? Mukavampaa kun on enemmän tilaa.

Ei sillä asennolla huomiota haeta kun on housut jalassa.

Vai ei muka haeta huomiota. Tuoko pitäis uskoa?

• selittelyn.makua kirjoitti:

Vai ei muka haeta huomiota. Tuoko pitäis uskoa?

Vaikea varmaan naisten ja muiden munattomien uskoa että vehkeet tarvitsee tilaa.

• Ikis__M

Minä olisin enemmän huolissani siitä ettei naiset osaa enää kävellä naisellisen kauniisti.

• HuomannutSeuraavaa

Naiset useinmiten myös kävelevät varpaat menosuuntaan nähden 45 astetta sisäänpäin käännettynä jos olet huomannu. Tuon näkee helposti myös lumi jäljistä. Luulis että kävely on helpompaa jos varpaat osoittavat suoraan menosuuntaan tai hieman jalasta riippuen sille puolelle käännettynä. Hankalammalta on näyttänyt joidenkin naisten kumma kävely tyyli jolloin esim vasen jalka siirretään oikean jalan hieman oikealle puolelle ja päinvastoin. Luulisi että tuollainen kävely on hiton hankalaa ja esim liukastumisen riski suurenee. Mistä se johtuu en tiedä mutta jotain kummaa on pielessä suurimmalla osalla naisista kävelytyylin suhteen koska se on niin luonnotonta.

• psykolooki

Jalat ristissä, hienovainen ele miehille minulta ei heru, selvempi sitten kädet vielä puuskassa.

• asioistatietävätaho

Kyl se alapää kutiaa tai sitten niillä on jatkuva kusihätä.

• myöskinasioistatietoinen

Ja miehillä pakonomainen tarve näytellä sukuelimiään ohikulkijoille, kun istuvat haarat harallaan.

• asioistatietävätaho
        myöskinasioistatietoinen kirjoitti:

Ja miehillä pakonomainen tarve näytellä sukuelimiään ohikulkijoille, kun istuvat haarat harallaan.

Niitä sentään kannattaa näytelläkin.

• Lämpöenergiaa

Talvisin ja kylmällä ilmalla ainakin jalkojen ristissä pitäminen tuo mukavaa lisälämpöä paleleville jaloille.

• Äädämi11111

Niiden löysiksi nusautetut huoranvitut on niin täynnä panomiesten spegejä, että ylijäämät meinaa valua pitkin reisiä, jos ei purista pillureikää kiinni.

• spernalilluu

Litratolkulla ku spermaa on siellä lillumassa, nii ei ihmekkään.

• euoroereorerure

Varsinkin televisiossa ärsyttää eräiden miesten tapa levitää haaransa ja jalkansa, näyttää tyhmältä, ei kait ne pallit voi niin isot olla. Tällä tyylillä miehet vievät usein kaksi paikkaa..ei tarvitse laittaa jalkoja ristiin, mutta edes vähän virallisemmin voisi laittaa, ei sentään löhötä kotisohvalla verkkareissa...

• "Varsinkin televisiossa ärsyttää eräiden miesten tapa levitää haaransa ja jalkansa, näyttää tyhmältä, ei kait ne pallit voi niin isot olla."

Kyllä ne voi olla isot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6393
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3692
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      215
      2273
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1723
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe