Parin kolmen päivän krapula

eihyvätilanne

9

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krapulaherkkä

En uskalla lukea linkin juttua, koska mun krapula on aina vähintään kaksi päivää yleensä kolme ja tuolloin makoilen vaan sängyssä. Sen jälkeen menee lisäksi vielä tapauksesta riippuen muutama päivä, että pääsee taas hyvään vireeseen. Yleensä viikon kestää, että on taas ihan hyvä olo. Pisin krapulani on 2 viikkoa.

• Kesä.hauka

Onko kesälahdessa aina kesä?

• Äänihauka

Miksi se on Äänekoski, en pääse yli siitä, että sen pitäis olla Äänenkoski.

siellä on varmasti paljon erinlaisia ääniä.

• metallihauka

Kuusankoski on Kouvolassa ja sit on metallinkierrätysfirma kuusakoski... Häiritsee n-kirjaimen puuttuminen ko. firman nimestä.

• fgghhjhj

Ei ole herkkua...
      Meikäläinen on kärsinyt viikonkin krapuloita epälukuisen määrän.
      Sitä tosin on aina edeltänyt viikon parin tuhti känni.

• buahhahahaa

YLE:n paskaa nyt ei kukaan usko.

• Eiköhän mämä ylen pirihuorat jotain krapuloista tiedä vuosien vankalla kokemuksella joka palkitaan toki jolain vitun vuoden narkkisuvakkitoimittaja palkinnolla kansalaisten laskuun. Jos minulta kysytään koko puljun saisi lopettaa jonnin joutavana sontana. Edes s24 alkoholi osio ei vedä kaikella ripulin määrällään vertoja ylen tarjonnalle. Siellähän oli jo yksityiskohtaiset ohjeet perseseksiinkin,voi jumalauta

• vm43

Minun ongelmani on, ettei normaali ryyppääminen aiheuta lainkaan krapulaa. Reippaamman dokaamisen jälkeisenä päivänä vain väsyttää mutta kuulemani oireet, päänsärky, vapina, ruokahaluttomuus tms. ovat minulle tuntemattomia.

4 - 6:n viikon putkea seuraa parin päivän epätarkkuus nimikirjoituksessa ja fyysistä velttoutta mutta ei muuta.

Kerran 3kk:n jakson aikana, olin silloin työnhakijana Espanjassa, elimistö huomautti kerran muutaman raittiin päivän tarpeesta mutta sekin ilmeni vain siten, ettei alko maistunut.

Kunnon krapula rajoittaisi ryyppäämistä. Tosin nyt vanhempana ( 72v ) määrät ovat vähentyneet ja laatu siirtynyt miedompiin kuitenkaan teräviä unostamatta. Parin viikon kuluttua otan 5:n viikon pyrähdyksen.
      Pahin ryyppäämisen oheisvaikutus on mieskunnon hiipuminen.

• Hauka.runkulla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe