Mieheni kännykänkäyttö ihmetyttää. Meidänkin suhde alkoi aikoinaan niin, että tekstailimme, koska asuin toisella paikkakunnalla vielä ex-mieheni kanssa. Kiihkeä tekstailu tietysti loppui meiltä siihen kun muutimme yhteen. Hänen ns. best friend, ystäväpiirimme nainen kertoi, että he viestittelivät melkein päivittäin, mutta eronsa jälkeen hän tapasi miehen, joka ei tykännyt heidän viesteilystä tai soitoista. Noh... nyt tuntuu siltä, että mieheni etsi uuden ystävättären, jonka kanssa jutella netissä - tai useampia...hän ei varmaan pidä sitä uskottomuutena - minä olisin eri mieltä. Onko tämä joku pakkomielle, pitääkö egoa kohottaa näin? Mitä te yleensä haette tällä jutustelulla, onko aihetta huolestumiseen? Jos viestit ovat viattomia tai miespuolisilta kavereilta, niin tarvitseeko kännykkää pitää koko ajan mukana?
Tekstailukaveri - pikkukivaa vai uuden etsimistä?
7
156
Vastaukset
- mietiitseäsi
Sitä saa mitä tilaa. Mikä sä olet sanomaan miehen viestittelystä mitään omalla taustallasi?
- kylnäion
No onko suhtautuminen sinuun muuttunut? Onko hän poissaoleva? Onko seksi vähentynyt tai muuta sellaista, että kaikki ei ole entisellään? Jos kaikki ok, niin mitäpä haittaa siitä on? Ja ainahan voit kysyä itse, että mikä on syy, että viestittää toisten naisten kanssa. Minä ainakin tulen aina kirjoittamaan muutaman naisen kanssa, vaikka sattuisi se unelmien nainen kohdalle osumaan. Tosin kyllä olen kaikille kanditaateille näistä kertonut jo hyvissäajoin. Minusta mustasukkaisuutta ei pidä olla, ei sitä ns. oikeanlaista. Luottamus joko on, tai sitten ei.
Ihme tyyppi sinun mies
- Voipanzzy
Tyhmäkö se miehsei on?
esm. Skypen vVoi puhelut tuleat paaljon halvemmaxi
ja voi lähettää reaaliaikiaisen liikkuvien häppäreitten kuvankin
sormijormatuxesta - hätäeiluelakia
Voipanzzy. En ymmärtänyt kuin että skypen käyttö edullisempaa. No, hän käyttää sitäkin :) ja todellakin...ilmeisesti homma toimii niin että kännykkään lähetetään sähköpostiviesti johon hän sitten vastaa kannettavan kautta etten vahingossakaan enää näe mtn epäilyttävää. Vuosi sitten itse pyysi tarkistamaan yhden viestinsä jossa ehdotettiin helpotusta paineisiin. Kriisihän siitä aiheutui ja osaa nyt olla paljon varovaisempi.
- elämäopettaa48
En katsoisi tuommosta päivääkään...en niin paljon rakastaisi että hyväksyisin tuommosta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608