Tekstailukaveri - pikkukivaa vai uuden etsimistä?

avatkaaajattelutapaanne

Mieheni kännykänkäyttö ihmetyttää. Meidänkin suhde alkoi aikoinaan niin, että tekstailimme, koska asuin toisella paikkakunnalla vielä ex-mieheni kanssa. Kiihkeä tekstailu tietysti loppui meiltä siihen kun muutimme yhteen. Hänen ns. best friend, ystäväpiirimme nainen kertoi, että he viestittelivät melkein päivittäin, mutta eronsa jälkeen hän tapasi miehen, joka ei tykännyt heidän viesteilystä tai soitoista. Noh... nyt tuntuu siltä, että mieheni etsi uuden ystävättären, jonka kanssa jutella netissä - tai useampia...hän ei varmaan pidä sitä uskottomuutena - minä olisin eri mieltä. Onko tämä joku pakkomielle, pitääkö egoa kohottaa näin? Mitä te yleensä haette tällä jutustelulla, onko aihetta huolestumiseen? Jos viestit ovat viattomia tai miespuolisilta kavereilta, niin tarvitseeko kännykkää pitää koko ajan mukana?

7

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiitseäsi

Sitä saa mitä tilaa. Mikä sä olet sanomaan miehen viestittelystä mitään omalla taustallasi?

• kylnäion

No onko suhtautuminen sinuun muuttunut? Onko hän poissaoleva? Onko seksi vähentynyt tai muuta sellaista, että kaikki ei ole entisellään? Jos kaikki ok, niin mitäpä haittaa siitä on? Ja ainahan voit kysyä itse, että mikä on syy, että viestittää toisten naisten kanssa. Minä ainakin tulen aina kirjoittamaan muutaman naisen kanssa, vaikka sattuisi se unelmien nainen kohdalle osumaan. Tosin kyllä olen kaikille kanditaateille näistä kertonut jo hyvissäajoin. Minusta mustasukkaisuutta ei pidä olla, ei sitä ns. oikeanlaista. Luottamus joko on, tai sitten ei.

• Olen kysynyt. Hän raivostui ja kävi päälle. Ymmärsi huoleni syyttelynä.

• Ihme tyyppi sinun mies

• Voipanzzy

Tyhmäkö se miehsei on?

esm. Skypen vVoi puhelut tuleat paaljon halvemmaxi

ja voi lähettää reaaliaikiaisen liikkuvien häppäreitten kuvankin

sormijormatuxesta

• hätäeiluelakia

Voipanzzy. En ymmärtänyt kuin että skypen käyttö edullisempaa. No, hän käyttää sitäkin :) ja todellakin...ilmeisesti homma toimii niin että kännykkään lähetetään sähköpostiviesti johon hän sitten vastaa kannettavan kautta etten vahingossakaan enää näe mtn epäilyttävää. Vuosi sitten itse pyysi tarkistamaan yhden viestinsä jossa ehdotettiin helpotusta paineisiin. Kriisihän siitä aiheutui ja osaa nyt olla paljon varovaisempi.

• elämäopettaa48

En katsoisi tuommosta päivääkään...en niin paljon rakastaisi että hyväksyisin tuommosta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe