Nyt kun olen päättänyt ottaa lävistyksen genitaalialueelle niin löytyykö naispuolista lävistäjää? Itse olen mies mutta en tykkää jos toinen mies koskee vehkeisiini!
Olin kerran parturissa jossa miespuolinen parturi hoiti leikkauksen ja en ole koskaan ollut niin kuvottavassa tunteessa kun mies pöyhi tukkaani.
Löytyykö naista lävistämään?
4
272
Vastaukset
- lävistetty94
Ainakin helsingissä voin suositella Petraa Harnessissa iso-roobertinkadulla. Aika pitää varata mutta on kyllä paras lävistäjä jolla tähän mennessä oon käynyt.
Kiitos tiedosta! Käyn poikkeamassa.
- Terhi_Suopunki
Hei. Täällä löytyisi halukas lävistäjä, Mistress Terhi. Eduskuntatyöni päätyttyä ja palattuani back to basicks, voin hyvin niin halutessasi myös ruoskia sinua ja nuolettaa sinulla navettasaappaitani. Tuo lävistäminen minulta sujuu liukkaammin tai vähemmän liukkaasti mustalla, noin 5,5cm:n halkaisijaltaan ja noin 25 cm pitkällä stap-on dildolla.
Ruoskaa varmaan olisin ansainnut koska olen eksynyt tälle palstalle ja ajatellutkin tuhmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561911Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291498
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3501205Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711157- 891045
- 88929
- 127890