Löytyykö naista lävistämään?

tsippe

Nyt kun olen päättänyt ottaa lävistyksen genitaalialueelle niin löytyykö naispuolista lävistäjää? Itse olen mies mutta en tykkää jos toinen mies koskee vehkeisiini!
Olin kerran parturissa jossa miespuolinen parturi hoiti leikkauksen ja en ole koskaan ollut niin kuvottavassa tunteessa kun mies pöyhi tukkaani.

4

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lävistetty94

Ainakin helsingissä voin suositella Petraa Harnessissa iso-roobertinkadulla. Aika pitää varata mutta on kyllä paras lävistäjä jolla tähän mennessä oon käynyt.

• Kiitos tiedosta! Käyn poikkeamassa.

• Terhi_Suopunki

Hei. Täällä löytyisi halukas lävistäjä, Mistress Terhi. Eduskuntatyöni päätyttyä ja palattuani back to basicks, voin hyvin niin halutessasi myös ruoskia sinua ja nuolettaa sinulla navettasaappaitani. Tuo lävistäminen minulta sujuu liukkaammin tai vähemmän liukkaasti mustalla, noin 5,5cm:n halkaisijaltaan ja noin 25 cm pitkällä stap-on dildolla.

• Ruoskaa varmaan olisin ansainnut koska olen eksynyt tälle palstalle ja ajatellutkin tuhmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      103
      4250
    2. 79
      3493
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      77
      3113
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2566
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      211
      2192
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2101
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      890
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      878
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    Aihe