On voimalla rynninyt sydämesi syvimpiin sopukoihin? :)
Kuka palstalainen
13
285
Vastaukset
- kaljarunoilija
Minä että,,, ei kun jos kuitenkin hän on,,, ei kun sittenkin,,, öö, haenpa pari kaljaa
- bimbo-määmy
Lääke-lehtinen
- läskin_väärin
Murriperkele <3
- anteeksi_keskeytys---
.
"Perrimurkele????????????"
har!1
.
- Yksi.ylitse.muiden
Fionatar
Ratikkakuski
No jos Makea ei oteta huomioon, niin minä tietysti. Siellä se asuu, oikeassa kammiossa käyden välllä eteisessä ja muissa viereisissä huoneissa, morsettaen melko yksitoikkoista sanomaansa.
- sunMustis
Hemmetin ketkuellu>:(
Suomen perustuslain 10. pykälä:
"Jokaisella on oikeus yxityiselämään.." - TupaAnzzy
valtakunta kirjoitti:
Morsetuksesta tuli mieleen että tuntuu kuin naapuri morsettaisi.öisin
Onx Rosen talossa "kuolemankelloja"
Eli tupajumeja
Ne naxuttelevat puuseinissä
Hauska vanha aloitus uudelleen lämmitettynä. :)
Minä, palstalla rynniessä yllätän itseni aina sydämmellisesti.Näin komeeta kollia, mitä ole. Ei palstalla aikaisemmin ole ollutkaan. Menen tas peilailemaan itseäni.
Vastaus Minäminäminäminäminäminäminä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521