Järkevää .

pate5552

Oiskohan meille vanhoille tarpeellinen , joko koirat ulkoiluttaa meitä tai me ulkoilutaan koiria : Meille 60 joilla ei ole lähisukua ja jotka ( vielä pystyvät ulkoileen ja olemme suurinpiirtein sisäsiistejä niin antakaa meille mahdollisuus pitää jotakin omaakin ) Taistelkaa te mistä haluatte : Koittakaa kuunnella ja olkaa rehellisiä vanhempia ihmisiä kohtaan ja kunniottakaa vanhempianne .

6

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaviaulkoiluja

      Juu, ottaa vaan koiran, ja ulkoilette sen kanssa.
      Tuo iloa, sisältöä ja toimintaa päiviin, sekä pitää kuntoa yllä :)

    • minelan

      mukavia ulkoiluja

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä, yhteiskunnalle on halvenpaa, että vanhukset pystyvät elämään ilman hoivaa ja joutumista laitoksiin,
      Ulkoilu on yksitärkeä tekijä tässä, seuranaan koira.

      • piiperopienikoira

        Juuri noin Minelan. Kunto ei enää riittänyt uudelle sakulle mutta koira piti saada. Olin viimeisen sakumme lopetuksen jälkeen 3,5 kk sisällä. Olin masentunut, en halunnut tavata ketään.. Aika kauheaa näin jälkeenpäin katsoen. Mieheni oli saanut aivoinfarktin reilu vuosi ennen.

        Mieheni kävi kaupassa ja itse en liikkunut sisältä minnekään. Minulla ei enää ollut koiraa jonka kanssa olisin mennyt ulos.

        Kun tämä pikkuturri haettiin aloin myös elää. Ruoka, mitäs niille pitää syöttää, pissa-alustat jne . Puuhaa riitti. Sitten tieety pissa-alustojen vaihto ja jälkien korjaus. Ei aina ollut ihan oikeassa paikassa. Ulos heti kun oletti että saisi sen ekan aamupissan puhalle, ei sisään.
        Siinä riitti puuhaa, unohtu kaikki muu.

        Ja nyt toi pieni "hormoonihiiri" on 1,4 vuotta vanha. Yrittää miellyttää juuri minua koska sanon sen viiemisen sanan.

        Käyn sen kanssa neljä kertaa ulkona josta aamulenkki on vähän nopea. Se tulee nuolemaan varpaitani noin jonkin verran vajaa seitsemän aamulla ja vien sen heti ulos.

        Sitten mennään 10.-10.30 välillä ja iltapäivällä 14.- 14-30 ja illalla puoli seitsemän jälkeen.


      • piiperopienikoira kirjoitti:

        Juuri noin Minelan. Kunto ei enää riittänyt uudelle sakulle mutta koira piti saada. Olin viimeisen sakumme lopetuksen jälkeen 3,5 kk sisällä. Olin masentunut, en halunnut tavata ketään.. Aika kauheaa näin jälkeenpäin katsoen. Mieheni oli saanut aivoinfarktin reilu vuosi ennen.

        Mieheni kävi kaupassa ja itse en liikkunut sisältä minnekään. Minulla ei enää ollut koiraa jonka kanssa olisin mennyt ulos.

        Kun tämä pikkuturri haettiin aloin myös elää. Ruoka, mitäs niille pitää syöttää, pissa-alustat jne . Puuhaa riitti. Sitten tieety pissa-alustojen vaihto ja jälkien korjaus. Ei aina ollut ihan oikeassa paikassa. Ulos heti kun oletti että saisi sen ekan aamupissan puhalle, ei sisään.
        Siinä riitti puuhaa, unohtu kaikki muu.

        Ja nyt toi pieni "hormoonihiiri" on 1,4 vuotta vanha. Yrittää miellyttää juuri minua koska sanon sen viiemisen sanan.

        Käyn sen kanssa neljä kertaa ulkona josta aamulenkki on vähän nopea. Se tulee nuolemaan varpaitani noin jonkin verran vajaa seitsemän aamulla ja vien sen heti ulos.

        Sitten mennään 10.-10.30 välillä ja iltapäivällä 14.- 14-30 ja illalla puoli seitsemän jälkeen.

        Täällä suomessa tuo aikaraja tms. väillä pätkii näitä.


    • minelan

      Hyvin sanottu.

    • jhgjghkk

      Ihan järkevä idea, vanhenevissa ihmisissä on valtava potentiaali vaikka mihin, myös esim lasten ja nuorten kanssa olemiseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe