Liikenneuudistukset

6

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taksi saisi siis jatkossa ottaa kyydin mistä tahansa. Bernerin mukaan taksin voisi saada lennosta, kuten monessa muussakin maassa. Muuta hyvää uudistuksessa ei sitten ollutkaan, Muu uudistus onkin sitten veronkiertoa ja turvattomuutta.

      • halavat.kyytit

        Vapaa hinnoittelu. Se tarkoittaa et asiakas säästää. Hinnat laskee. Sekään ei ole muka hyvä ? Rikasta porukkaa tuntuu olevan.


    • oili.harjula

      Vaan jos ei kansakunta muutu ajatuksiltaan samassa vauhdissa ei uudistuksilla ole mitään merkitystä. Siksi kansanäänestys liikenneasioista (kin) on paikallaan.
      Kenekä vuoksi näitä uudistuksia tehdään, on joillekkin epäselvää varmaan.

      • kansaÄänestänyt

        Kansa on puhunut viime eduskuntavaaleissa, ja halunnut nykyisen hallituksen johtamaan kansaamme. Tahto on ollut saada porvari hallitus maahamme, ei silloin ole mikään yllätys jos aletaan yhtiöittämään.

        On vain hyväksyttävä yhtiöittämisen vievän työpaikkoja se tulee olemaan selvyys.
        Sekin on hyväksyttävä että jatkossa teiden kunnossapito keskittyy sinne missä on liikennettä, ja missä saadaan kerättyä parhaiten käyttömaksuja.

        Turhaan enään haikaillaan kansanäänestyksestä nautitaan nyt tämän superhallituksen hedelmistä.


      • kansaÄänestänyt kirjoitti:

        Kansa on puhunut viime eduskuntavaaleissa, ja halunnut nykyisen hallituksen johtamaan kansaamme. Tahto on ollut saada porvari hallitus maahamme, ei silloin ole mikään yllätys jos aletaan yhtiöittämään.

        On vain hyväksyttävä yhtiöittämisen vievän työpaikkoja se tulee olemaan selvyys.
        Sekin on hyväksyttävä että jatkossa teiden kunnossapito keskittyy sinne missä on liikennettä, ja missä saadaan kerättyä parhaiten käyttömaksuja.

        Turhaan enään haikaillaan kansanäänestyksestä nautitaan nyt tämän superhallituksen hedelmistä.

        Oletko tosissasi aivan? Ministerit ovat rahallisesti rikkaita, ja kykenevät tekemään päätöksiä mihin suuntaan vaan kun rahaa riittää, kansalla ei ole aivan niin paljoa. Kyllä kansalta pitää ensin kysyä näin suurista hankkeista.

        Jos trollaat, ymmärrän viestisi.

        Veikkaampa että kaiken yhtiöittämisellä toimeentulotukirahat eivät kunnissa enää riitä. Jäämmekö tuuliajoille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe