Hyvä menekki. Siel on syntynyt rakkausliittoja..
tervolan naisilla
15
415
Vastaukset
- hyiSAATANA
En itse lähtisi noita naisiksi kutsumaan. Samalla tavalla kuin en kutsuisi pedofiileja miehiksi.
- lopunalkua
Siellä on daamit ns. lompsa levällään ja uskonsoturit pyssy tanassa.
- last.man.standing
Tervolasta on oikeat miehet loppuneet. Osan naisista on ruvettava lespoksi ja loput ottavat mamu-miehen.
- jgdfhmgfj
Noh noh, nussivathan jotkut puutteeseensa eläimiäkin, mikä noissa olisi erona?
Ymmärtäisivät vaan ehkäisyn, jos vielä kuivuneissa munasarjoissa jotakin elämää on. - Tervolalainen
Varmala on rakkautta ilimassa.
Jos yli 50 nainen kuvittelee olevansa missi, jota mamu rakastaa, niin aika pöljä pitää olla. 50 ja kynkässä 20 irakkilainen. Hyi, hitto.
Joku akka on jättäny kakaralaumansakin noitten takia ja kuvittelevat, että rakastaa se. Rakastaa se niin kauan, kun saa paperit ja häitpyy niine hyvineen.
En ymmärrä miten joku vain voi olla niin kiimoissaan, että uskoo tuollaiseen. Hä?
Nuo mamut menevät omissa maissaan naimisiin meillä alaikästen kanssa ja täällä käytetty 40 vuotiasko muka olis se suuri rakkaus.
Ei ole akoilla paljon nauramista, kun mamuille tulee lähtö kesäkuussa. Mites siten sen lompsan kanssa.
Tähän samaan tuosta lespoparista. Miten ne kehtaavat esiintyä tuolla tavalla muka arvosteltuina?? Itse toinen nuista on kännäilly pitkin kyliä ja se puheenaihe on siitä, ei mistään naisparin "rakkaustarinasta".
Hyvä oli ohjlema kuitenniin. Näkipä, miten voi toinen olla ko puusta puonnu ja välillä vähän oksa riipassu. - Suu-Sammakot
Respan Naisilla Kyynnys Maksu . . . Sekä suu Sammakot . . . Ei Asikaslähtöisyttä
Voi Pyhä Yksinkertaisuus Asikas Kolutusta . . . ?- koulutukseen
Tarkotatko narikan naisia ?
- Kerro-Lisää
koulutukseen kirjoitti:
Tarkotatko narikan naisia ?
HOVI. . . . ?
- Suusammakot
" Respannaisilla . . . . Kyynnys Maksu " Sekä suu . . . Sammakot . . .
Ei . . . Asikaslähtöisyyttä. . . . ?
Voi Pyhä Yksinkertaisuus . . . . Asikas Kolutusta . . . ? - mknhj
tarviiko tuota mainostaa ,jos on kerran yksinäinen siitä vain mutta nämä parisuhteessa olevat pitäisi katsoa peiliin ja ajatella kannatteeko lähteä nussimaan jokaista hörhöä,voipi olla aika vaarallista sekaantua.
- Natasha2
Ehkäpä tämä kertoo jotain tervolalaisista miehistä.Ja eiköhän se liene jokaisen oma asia jos antautuu.Itse vastaa myöskin mahdollisista seurauksista.
- qweras
Tervolan arkielämä koki ison mullistuksen viime syksynä, kun kuntaan perustettiin vastaanottokeskus ja Tervolan nainen on löytänyt oman eläimensä. Nainen haluaa olla haluttava - saalis. Hän saa suurta tyydytystä siitä
- Koulutukseen
Hovin Palvelun Suu - Sammakot . . . ?
Koulutukseen .....? - saas
mitenkähän nyt käy, kun vastaanottokeskus lopetetaan ja porukka muuttaa pois. Voi tuleeko kaipausta molemminpuolin vai onko se yksipuolista. Montakohan liittoa särkyi.
- häiritseekö
Onko sillä väliä?Miksi tämä asia vaivaa heitä joille se ei millän lailla kuulu?Jokainen pitäköön huolen omista parisuhteistaan ja yrittäköön tehdä parhaansa sen asian suhteen.Jokainen nuolee haavansa jos niin täytyy tehdä.Eikö niin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882