Kovasti taas propagoidaan ympäriinsä nussimisen

naiset_asialla

14

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nussuttelija

Nussiminen on aina kivaa

• patja.mikä.patja

No jos on patja niin on patja ja patjana pysyy ja patjana tulee kohdella.

• Siinäpä taas paskaa ruskeammasta päästä.

• Nainenonpaskaa

Ja naisen perseestä tullutta

• 1000q.katse

Ennen niin herkkä ja hyvä nyt vain qullin himo pohjattoman syvä, kun monet qullit pimpsaa qaivoi, tuhosi se aivoi, kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään, kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

• Eituotoimi

No kunhan ovat rehellisiä toisilleen. Harva ihminen on niin "valmis" ettei olisi kumppanistaan mustis. Kuten kommunismikin on ihan kiva aate, mutta ihmiset pilaa sen. Parempi jättää ne ympäriinsä nussimiset sinkkuvuosiin. Se ei ole keltään pois.

• Ikis__M

selvästikin joku femakkoakka joka on löytänyt onnensa jonkun ulkkiksen kainalosta nimestä päätellen, vienyt sen ukon joltakin moraalisemmalta naiselta. Kuvahaku paljasti että on jo kurppa, kuinkahan sitten ihanalta kiihko tuntuu kun herra Nazarenko vaihtaa nuorempaan?

• musta_raamattu

Mustasukkaisuus ja aito syvä rakkaus toista kohtaan korreleloi toisiaan, jos ei ole rakkautta ei ole mustasukkaisuuttakaan. Pettäminen on aina pettämistä ja jos on muuta sovittu, niin se ei ole pettämistä. Ihme pettämisen puolustamista tuossakin taas. Luulin jo että ollaan niin syvällä suossa kun voidaan olla, mutta taisin olla väärässä. Eli mennään näköjään edelleen syvemmälle ja syvemmällä. Kuka oikeasti enää voi puhua elämän kumppanuudesta?

Kuka tuonkin jutun on tehnyt, kun jutun lopussa on taas tuollainen outo kysymys?

"Ovatko suomalaiset ahdaskatseisia seksuaalimoraaliltaan?"

Eli itse saan sen käsityksen, että jos et ole samaa mieltä kun tuo kirja antaa ymmärtää, niin vihjataan että taidat olla ahdasmielinen ja väärien arvojen edustaja.

• atännä

"Mustasukkaisuus ja aito syvä rakkaus toista kohtaan korreleloi toisiaan, jos ei ole rakkautta ei ole mustasukkaisuuttakaan."
        Aika varovainen olisin tuollaisen väitteen kanssa. Mustasukkaisuus on erittäin ikävä piirre ja sillä on mun mielestäni enemmänkin tekemistä huonon itsetunnon ja omistushalun kanssa kuin rakkauden. Kaikki eivät ole lainkaan mustasukkaisia, jotkut ovat harvoin sopivasti vähän mausteeksi, pahimmat ovat sairaalloisen mustasukkaisia. Minä en lämpene mustasukkaiselle sitten ollenkaan.

• 12121212

Jos harrastaa seksiä joka pitää salata tarvittaessa valehdellen elämänkumppanilta jonka kanssa on sovittu ettei sekstailla muiden kanssa, niin mikähän mahtaisi olla oikea termi?

• trash.trashia

Tuollaiset nyt maalaa mustan valkoiseksi tosta vaan, koska vaan ja missä vaan. Omat halut ja himot jne.

• 1016

Niimpä. Ennen tuo touhu oli vain miehille sallittua. Nyt ovat ajat muuttuneet.....

• Tuollaiset "näin elät elämääsi oikein"-ohjeet, koskivatpa mitä osa-aluetta tahansa, ovat rasittavia ja turhia. Jos halut eivät kohtaa, niin ei se väkisin panemalla parane, saati sitten sillä, että kumppani alkaa käydä muualla. Mielestäni, jos johonkin pitäisi ihmisiä patistella, niin avoimempaan keskusteluyhteyteen.

• Hyvin sanottu...olen täydellisen täydellisesti samaa mieltä.... ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1664
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1275
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      884
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe