Kovasti taas propagoidaan ympäriinsä nussimisen
14
231
Vastaukset
- Nussuttelija
Nussiminen on aina kivaa
- patja.mikä.patja
No jos on patja niin on patja ja patjana pysyy ja patjana tulee kohdella.
Siinäpä taas paskaa ruskeammasta päästä.
- Nainenonpaskaa
Ja naisen perseestä tullutta
- 1000q.katse
Ennen niin herkkä ja hyvä nyt vain qullin himo pohjattoman syvä, kun monet qullit pimpsaa qaivoi, tuhosi se aivoi, kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään, kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.
- Eituotoimi
No kunhan ovat rehellisiä toisilleen. Harva ihminen on niin "valmis" ettei olisi kumppanistaan mustis. Kuten kommunismikin on ihan kiva aate, mutta ihmiset pilaa sen. Parempi jättää ne ympäriinsä nussimiset sinkkuvuosiin. Se ei ole keltään pois.
- Ikis__M
selvästikin joku femakkoakka joka on löytänyt onnensa jonkun ulkkiksen kainalosta nimestä päätellen, vienyt sen ukon joltakin moraalisemmalta naiselta. Kuvahaku paljasti että on jo kurppa, kuinkahan sitten ihanalta kiihko tuntuu kun herra Nazarenko vaihtaa nuorempaan?
- musta_raamattu
Mustasukkaisuus ja aito syvä rakkaus toista kohtaan korreleloi toisiaan, jos ei ole rakkautta ei ole mustasukkaisuuttakaan. Pettäminen on aina pettämistä ja jos on muuta sovittu, niin se ei ole pettämistä. Ihme pettämisen puolustamista tuossakin taas. Luulin jo että ollaan niin syvällä suossa kun voidaan olla, mutta taisin olla väärässä. Eli mennään näköjään edelleen syvemmälle ja syvemmällä. Kuka oikeasti enää voi puhua elämän kumppanuudesta?
Kuka tuonkin jutun on tehnyt, kun jutun lopussa on taas tuollainen outo kysymys?
"Ovatko suomalaiset ahdaskatseisia seksuaalimoraaliltaan?"
Eli itse saan sen käsityksen, että jos et ole samaa mieltä kun tuo kirja antaa ymmärtää, niin vihjataan että taidat olla ahdasmielinen ja väärien arvojen edustaja.- atännä
"Mustasukkaisuus ja aito syvä rakkaus toista kohtaan korreleloi toisiaan, jos ei ole rakkautta ei ole mustasukkaisuuttakaan."
Aika varovainen olisin tuollaisen väitteen kanssa. Mustasukkaisuus on erittäin ikävä piirre ja sillä on mun mielestäni enemmänkin tekemistä huonon itsetunnon ja omistushalun kanssa kuin rakkauden. Kaikki eivät ole lainkaan mustasukkaisia, jotkut ovat harvoin sopivasti vähän mausteeksi, pahimmat ovat sairaalloisen mustasukkaisia. Minä en lämpene mustasukkaiselle sitten ollenkaan.
- 12121212
Jos harrastaa seksiä joka pitää salata tarvittaessa valehdellen elämänkumppanilta jonka kanssa on sovittu ettei sekstailla muiden kanssa, niin mikähän mahtaisi olla oikea termi?
- trash.trashia
Tuollaiset nyt maalaa mustan valkoiseksi tosta vaan, koska vaan ja missä vaan. Omat halut ja himot jne.
- 1016
Niimpä. Ennen tuo touhu oli vain miehille sallittua. Nyt ovat ajat muuttuneet.....
Tuollaiset "näin elät elämääsi oikein"-ohjeet, koskivatpa mitä osa-aluetta tahansa, ovat rasittavia ja turhia. Jos halut eivät kohtaa, niin ei se väkisin panemalla parane, saati sitten sillä, että kumppani alkaa käydä muualla. Mielestäni, jos johonkin pitäisi ihmisiä patistella, niin avoimempaan keskusteluyhteyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862