Tässä listaa kurpan usein käyttämistä defensseistä, joilla yritetään vaientaa kiistämätön TOTUUS:
1. "Ihan yhtä lailla miehetkin..." (itte oot -defenssi)
2. "En minä ainakaan..."
3. "Ei kukaan mun kavereista ainakaan..."
4. "Ei ihme, että kukaan ei halua sinua, kun..." (syy- ja seuraussuhteen ylösalaisin kääntäminen)
5. "Ei kaikki naiset..." (NAWALT-defenssi)
Muitakin varmasti on, listatkaa vaan tänne.
Kurpan tyypilliset defenssit
76
737
Vastaukset
- kurpparaivohälytys
Tänäänkin ollut kurpilla kovassa käytössä nuo. Alkaa mennä jo farssin puolelle. :D
- OletNolo
Et ole Pulla ikinä oikeaa raivoa nähnytkään.
- TotuusSattuu
"1. "Ihan yhtä lailla miehetkin..." (itte oot -defenssi)"
Todellisuudessa normaali tapa asettaa asiat perspektiiviin jossa ei ole vain joko syyllisiä tai uhreja.
"2. "En minä ainakaan...""
Vastaus kaikkiin niihin "raportteihin" kahviloista ja muista joilla jatkuvasti "todistetaan" milloin mikäkin naisita esitetty väite.
"3. "Ei kukaan mun kavereista ainakaan...""
Ks. kohta 2
"4. "Ei ihme, että kukaan ei halua sinua, kun..." (syy- ja seuraussuhteen ylösalaisin kääntäminen)"
Muistutus kirjoittajalle että hän ei ehkä ole täydellinen ja joillakin hänen käytökseensä ja puheeseensä liittyvillä seikoilla saatta olla vaikutusta hänen mahdollisuuksiinsa pariutua
"5. "Ei kaikki naiset..." (NAWALT-defenssi)"
Ei tule montaakaan asiaa nyt mieleen joita ihan jokainen maailman nainen aina tekisi.- Ex----------PUA
Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu. ;) - Ex----------PUA
Samalla muuten paljastit, että et ole mies. :D Noh, olinhan minä oikeassa, kyllä se tulee läpi sillä naiset ovat niin ennalta-arvattavia.
- kurpparaivohälytys
Ex----------PUA kirjoitti:
Samalla muuten paljastit, että et ole mies. :D Noh, olinhan minä oikeassa, kyllä se tulee läpi sillä naiset ovat niin ennalta-arvattavia.
Pienen pieni mahdollisuus, että kyseessä on pahimman luokan mangina/miesfemakko, joista kyllä löytyy Youtubesta esimerkkejä, mutta eiköhän se ole miehenä esiintyvä kurppa. :D
- TotuusSattuu
Totuus sattuu. ;)"Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu. ;)"
Et sitten yhtään vastaväitettä enää keksinyt? - TotuusSattuu
"Samalla muuten paljastit, että et ole mies. :D Noh, olinhan minä oikeassa, kyllä se tulee läpi sillä naiset ovat niin ennalta-arvattavia."
Samalla paljastit että näkemystesi takana ei ole mitään logiikkaa. - TotuusSattuu
kurpparaivohälytys kirjoitti:
Pienen pieni mahdollisuus, että kyseessä on pahimman luokan mangina/miesfemakko, joista kyllä löytyy Youtubesta esimerkkejä, mutta eiköhän se ole miehenä esiintyvä kurppa. :D
"Pienen pieni mahdollisuus, että kyseessä on pahimman luokan mangina/miesfemakko, joista kyllä löytyy Youtubesta esimerkkejä, mutta eiköhän se ole miehenä esiintyvä kurppa. :D"
Mikä "pikku apulainen" siellä tuli isännän selän takaa piipittämään? - kurpparaivohälytys
TotuusSattuu kirjoitti:
"Pienen pieni mahdollisuus, että kyseessä on pahimman luokan mangina/miesfemakko, joista kyllä löytyy Youtubesta esimerkkejä, mutta eiköhän se ole miehenä esiintyvä kurppa. :D"
Mikä "pikku apulainen" siellä tuli isännän selän takaa piipittämään?Kyllähän sä vaan puhut kuin nainen. :D
- Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu. ;)"
Et sitten yhtään vastaväitettä enää keksinyt?Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu edelleenkin. - Ex----------PUA
Olen ihan samaa mieltä.
Joskus teinkin avauksen, jossa hämmästeltiin, että miten nämä valkoritarit ovat erittäin feminiinejä maneeriltaan.
Tässä tosin raivoaminen sen puolesta että miesten tulisi suostua juoksunsa juosseiden elättäjäksi, ja tuo älähdys listallesi, jossa hän vastasi naisille osoitettuun sisältöön, kyllä vie paljon johtolanget siihen suuntaan, että kyseessä on taas yksi femakkojen undercover-keikka.
Mutta toki, kumpikin mahdollisuus pätee, sillä onhan kyseessä Munattomien puolueen edustaja. - Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Samalla muuten paljastit, että et ole mies. :D Noh, olinhan minä oikeassa, kyllä se tulee läpi sillä naiset ovat niin ennalta-arvattavia."
Samalla paljastit että näkemystesi takana ei ole mitään logiikkaa.Totuus sattuu! ;)
Niin, tosiaan, minulla ei ole logiikkaa kun sanon sinua naiseksi, vaikka sinä älähdit NAISIA koskevasta aloituksesta.
Tokihan se kalikka kalahtaa tällöin juurikin mieheen, eikä suinkaan naiseen, joka on super-ennalta-arvattava, aloituksen klisheiden toistelija. - Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Mikä "pikku apulainen" siellä tuli isännän selän takaa piipittämään?Osu ja uppos! :D
"yhyyy vaan naiset saa pitää yhtä tällä palstalla tai mä alan itkeeen!!!!" - TotuusSattuu
Kyllähän sä vaan puhut kuin nainen. :D
"Kyllähän sä vaan puhut kuin nainen. :D"
Kummallisia naisia sinä tunnet. - TotuusSattuu
Totuus sattuu edelleenkin."Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu edelleenkin."
Et siis edellenkään yhtään vastaväitettä keksinyt. SItähän minäkin... - TotuusSattuu
Totuus sattuu! ;)
Niin, tosiaan, minulla ei ole logiikkaa kun sanon sinua naiseksi, vaikka sinä älähdit NAISIA koskevasta aloituksesta.
Tokihan se kalikka kalahtaa tällöin juurikin mieheen, eikä suinkaan naiseen, joka on super-ennalta-arvattava, aloituksen klisheiden toistelija."Niin, tosiaan, minulla ei ole logiikkaa kun sanon sinua naiseksi, vaikka sinä älähdit NAISIA koskevasta aloituksesta."
Siis sinä saat kertoa millaisia naiset ovat mutta minä en?
Logiikka hoi... - TotuusSattuu
"yhyyy vaan naiset saa pitää yhtä tällä palstalla tai mä alan itkeeen!!!!"""yhyyy vaan naiset saa pitää yhtä tällä palstalla tai mä alan itkeeen!!!!""
Ei toisen selän takaa huutelu ole mitään yhtä pitämistä... - Ex-----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu edelleenkin."
Et siis edellenkään yhtään vastaväitettä keksinyt. SItähän minäkin...Osu ja uppos taas! :D
Totuus sattuu jatkaa sattumistaan. :D - Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
""yhyyy vaan naiset saa pitää yhtä tällä palstalla tai mä alan itkeeen!!!!""
Ei toisen selän takaa huutelu ole mitään yhtä pitämistä...Osu ja uppos! :D Näemmä taas kalikka kalahti, ulisevalle kurpalle.
"BYÄÄÄÄHH!!! !VAIN NAISET SAAVAT PITÄÄ YHTÄ!!!!! VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!! TAISTELEN SEN PUOLESTA!!!!" RAIVOAAAN!!"
PS. Totuus sattuu? ;) - Uskomushullu
Osu ja uppos! :D Näemmä taas kalikka kalahti, ulisevalle kurpalle.
"BYÄÄÄÄHH!!! !VAIN NAISET SAAVAT PITÄÄ YHTÄ!!!!! VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!! TAISTELEN SEN PUOLESTA!!!!" RAIVOAAAN!!"
PS. Totuus sattuu? ;)Juuri noin tyhmät väittelevät keskenään :D :D :D
- kurpparaivohälytys
Uskomushullu kirjoitti:
Juuri noin tyhmät väittelevät keskenään :D :D :D
Kurppien likainen keino sinulla käytössä:
1. Ala-astetyylinen lällättely
”Isäs oli…”, ”Äitis on…”, ”Sä haiset pahalle”, ”Itte oot”…
:D - Uskomushullu
Kurppien likainen keino sinulla käytössä:
1. Ala-astetyylinen lällättely
”Isäs oli…”, ”Äitis on…”, ”Sä haiset pahalle”, ”Itte oot”…
:D:O En oo koskaan käyttänyt noita sanoja koskaan, hahaaa.... :D
Hyvää perjantai iltaa kaikille palsta miähille :) - kurpparaivohälytys
Uskomushullu kirjoitti:
:O En oo koskaan käyttänyt noita sanoja koskaan, hahaaa.... :D
Hyvää perjantai iltaa kaikille palsta miähille :)"Ootte ihan tyhmiä" tai vastaava tyhmäksi haukkuminen on yksi ala-astetyylisen lällättelyn muoto, vaikka sitä ei ole erikseen mainittu esimerkkinä. :D
- Uskomushullu
"Ootte ihan tyhmiä" tai vastaava tyhmäksi haukkuminen on yksi ala-astetyylisen lällättelyn muoto, vaikka sitä ei ole erikseen mainittu esimerkkinä. :D
OhO, sori tuli vahinko :(
Olette niin vitun viisaita :D että ihan oksettaa.... hahaaa...... :D hihiii....
Ny mua lapsettaa eikä oo tietoo kurpparaivosta ollenkaan :O - kurpparaivohälytys
Uskomushullu kirjoitti:
OhO, sori tuli vahinko :(
Olette niin vitun viisaita :D että ihan oksettaa.... hahaaa...... :D hihiii....
Ny mua lapsettaa eikä oo tietoo kurpparaivosta ollenkaan :OPassiivis-aggressiiviset hymiöt viittaavat siihen, että kurpparaivo on siellä päällä. :D
- Uskomushullu
Passiivis-aggressiiviset hymiöt viittaavat siihen, että kurpparaivo on siellä päällä. :D
Nou, nou, nyt saunapuhtaana lekottelen rennosti pillu paljaana divaanilla :D
Voi että on kiva kiusata teitii pojan kloppeja :D
Mul on niin hauskaaa........ :O Uskomushullu kirjoitti:
Mul on niin hauskaaa........ :ONäyttää pahalta ikäkriisi tapaukselta toi sinun käytöksesi. Luultavasti edennyt jo kriittiselle tasolle. :0
- kurpparaivohälytys
Uskomushullu kirjoitti:
Mul on niin hauskaaa........ :OMonta kertaa aiot vielä vastata kurpparaivolla, defensseillä ja likaisilla keinoilla tähän minun avaamaan asialliseen kritiikkiketjuun, ja todistaa sillä, että olemme oikeassa palstan kurpista? :D
Kertauksena likaisien keinojen ketjusta:
"Eli kurpat, jos oikeasti haluatte tänne asiallista keskustelua, niin avatkaa itse asiallisia ketjuja ja vastatkaa asiallisesti miesten asiallisiin avauksiin." - Uskomushullu
MGTOW kirjoitti:
Näyttää pahalta ikäkriisi tapaukselta toi sinun käytöksesi. Luultavasti edennyt jo kriittiselle tasolle. :0
Ou nou sinä :D
Anteeks, asiattomuuteni , mä oon mennyt sekaisin kun en oo ollut miähen kaa sillai vuosikausiin :( - Uskomushullu
Monta kertaa aiot vielä vastata kurpparaivolla, defensseillä ja likaisilla keinoilla tähän minun avaamaan asialliseen kritiikkiketjuun, ja todistaa sillä, että olemme oikeassa palstan kurpista? :D
Kertauksena likaisien keinojen ketjusta:
"Eli kurpat, jos oikeasti haluatte tänne asiallista keskustelua, niin avatkaa itse asiallisia ketjuja ja vastatkaa asiallisesti miesten asiallisiin avauksiin."Anteeksi asiaton pillun lohkaisu :( häpeäni on suuri.
Näin sitä kurpalle käypi kun ei oo miäs koskenna minuu ollenkaan.
Puhutaan vain asiaa, mistä haluat puhua? Osaan olla asiallinenkin!
Mikä on lähinnä sydäntäsi, naisetko? Uskomushullu kirjoitti:
Ou nou sinä :D
Anteeks, asiattomuuteni , mä oon mennyt sekaisin kun en oo ollut miähen kaa sillai vuosikausiin :(;D.....ajattelinkin, että juttu meni jo hirrrrrveeen levottomaksi..... ;P
- Uskomushullu
MGTOW kirjoitti:
;D.....ajattelinkin, että juttu meni jo hirrrrrveeen levottomaksi..... ;P
Onneksi herätit ja avasit silmäni näkemään hölmöyteni :)
Miten on ilta mennyt? Otatko kuppia? Yks kerta sinä olit aika hönössä :D Uskomushullu kirjoitti:
Onneksi herätit ja avasit silmäni näkemään hölmöyteni :)
Miten on ilta mennyt? Otatko kuppia? Yks kerta sinä olit aika hönössä :DNo mitäs sinä taas viittailet?.... ;P...en ota ei maistu...pyrin lamauttamaan toivon..;D ja jos lähtee viihteelle, niin riski "uskomushulluuteen" voi kasvaa, että siellä MuKa voisi joskus törmätä juuri siihen oikeaan Helmeen...kun ei edes ole mitään takeita, että sellainen on Edes Olemassa... =D....suurin osa tietyissä asioissa ihan samaa massaa pienin vivahde eroin....olen tullut hieman siihen tulokseen, että jos sellainen Helmi Edes on Olemassa, niin tuskimpa se siellä on... ;P
Jokaiselle omanlaisensa, mutta minun taitaa olla TaruOlento, joten Toivo pitää Tappaa jolloin kaikki on helpompaa, eikä tarvitse miettiä mitään SatuJuttuja ja kaivata TaruOlentoja.... =D
Ehkä opin tai opettelen joskus uuden tyylin, mutta siitä ei ole sitten enää paluuta vanhaan..jos nyt minusta siihen edes on....itseään kuuntelemalla ei ainakaan mene pahasti harhaan...saa nyt katsoa.... ;P
Pitäisi varmaan vaan lähteä NuuskaMuikkuilemaan... ;D- Uskomushullu
MGTOW kirjoitti:
No mitäs sinä taas viittailet?.... ;P...en ota ei maistu...pyrin lamauttamaan toivon..;D ja jos lähtee viihteelle, niin riski "uskomushulluuteen" voi kasvaa, että siellä MuKa voisi joskus törmätä juuri siihen oikeaan Helmeen...kun ei edes ole mitään takeita, että sellainen on Edes Olemassa... =D....suurin osa tietyissä asioissa ihan samaa massaa pienin vivahde eroin....olen tullut hieman siihen tulokseen, että jos sellainen Helmi Edes on Olemassa, niin tuskimpa se siellä on... ;P
Jokaiselle omanlaisensa, mutta minun taitaa olla TaruOlento, joten Toivo pitää Tappaa jolloin kaikki on helpompaa, eikä tarvitse miettiä mitään SatuJuttuja ja kaivata TaruOlentoja.... =D
Ehkä opin tai opettelen joskus uuden tyylin, mutta siitä ei ole sitten enää paluuta vanhaan..jos nyt minusta siihen edes on....itseään kuuntelemalla ei ainakaan mene pahasti harhaan...saa nyt katsoa.... ;P
Pitäisi varmaan vaan lähteä NuuskaMuikkuilemaan... ;DToivon koko sydänmestäni , että löydät juuri sinulle sen oikean aidon Helmen :D
Olkoon onni myötä mihin ikinä menetkin. Ole rohkea kohtaamaan sen minkä haluat.
Usko että näin tapahtuu!
Rakkaudella * Uskomushullu kirjoitti:
Toivon koko sydänmestäni , että löydät juuri sinulle sen oikean aidon Helmen :D
Olkoon onni myötä mihin ikinä menetkin. Ole rohkea kohtaamaan sen minkä haluat.
Usko että näin tapahtuu!
Rakkaudella *Äläs nyt SiniSilmään taio mitään VooDoo juttuja....kun SiniSilmä ei halua mitään olla missään UskomusHulluuden kourissa...vaan tahtoo pysytellä nyt vain ja ainoastaan TosiElämän jutuissa ja Totuudessa... ;P
Empiirinen tarkastelu ei näytä hyvälle näissä asioissa SiniSilmälle....mutta yritän toki pongata kaavojen vastaista toimintaa vastaisuudessakin...vaikka se onkin hieman turhauttavaa toisinaan, kun ei meinaa millään löytää vaikka etsimällä etsisikin poikkeamia kaavoihin.... ;D
Kiitos kuitenkin "rukouksestasi"... =)
- Ex----------PUA
Aivan mahtava listaus!
Jälleen kerran slow clapit sinulle, brother!
Tuo on aika kattavasti kyllä laitettu, ja viime aikoina näitä klisheitä on tippuillut ja paljon.
Itse ehkä lisäisin joukkoon nämä täysin absurdit väittämät mitä on esitetty, missä väitetään mustaa valkoiseksi.
Eräs esim. väitti että mies on onnellinen olleessan aisurina, ja että ihminen lähtökohtaisesti ei halua vapautta, vaan olla vankina ja hyväksikäytettynä.- kurpparaivohälytys
Joo, nuo tuli ekana mieleen, mutta kyllä täältä palstalta poimimalla saisi kasaan kattavamman ja ehkä historian kattavimman listan naisten käyttämistä defensseistä. Siinä voisi tosin olla vähän liikaa työtä... :D
- Henry.Pullukka.Laasanen
9. shaming language: olet katkera.
No shit sherlokki? Kun ei saa nuorta pimppiä niin kukapa heteromies ei katkeroituisi?- Ex----------PUA
Jep, tuo on aika klassinen.
Eikä unohdeta tätä klassikkoa, mikä tuli kun mies vaihtoi nuorempaan: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14246249/olli-lindholm-vaihtoi-nuorempaan-naiseen#comment-84293910
Tuo sanonta on yhtä käytetty kuin käyttäjänsäkin. :D
- kahvilaraportti
Miksi teette jatkuvasti näitä metatason avauksia defensseistä ja "argumenteista"? Missä se itse asia on?
- ExAPUA
Pimpin saamattamuuden rationalisoiminen ellei peräti tieteellistäminen on ainoa toimiva terapiomuoto meille.
- Ex----------PUA
Sattuuko totuus?
MItäs se on teidän osalta, että te teette shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen aiheesta puhumisen sijaan?
Ai niin, se myös on metatason "keskustelua"!!!
Ja syynähän oli:
"ME SAADAAN KOSKA OLLAAN LAPSEN TASOLLE JÄÄNEITÄ KURPPIA EIKÄ MEILLÄ OLE IMPULSSIKONTROLLIA HILLITÄ ITSEÄMME!!! TAI ÄLYÄ PUHUA ITSE AIHEEESTAA!!!!!" - kahvilaraportti
Sattuuko totuus?
MItäs se on teidän osalta, että te teette shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen aiheesta puhumisen sijaan?
Ai niin, se myös on metatason "keskustelua"!!!
Ja syynähän oli:
"ME SAADAAN KOSKA OLLAAN LAPSEN TASOLLE JÄÄNEITÄ KURPPIA EIKÄ MEILLÄ OLE IMPULSSIKONTROLLIA HILLITÄ ITSEÄMME!!! TAI ÄLYÄ PUHUA ITSE AIHEEESTAA!!!!!"En ymmärtänyt sanaakaan tuosta tunteikkaasta vuodatuksestasi. Just tuollaista haamunyrkkeilyä harrastatte jotain mielikuvitusvastustajia vastaan. Teepä välillä avaus joka on jotain muuta kuin tätä samaa defensseistä itkemistä.
- Parasiittimuna
kahvilaraportti kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan tuosta tunteikkaasta vuodatuksestasi. Just tuollaista haamunyrkkeilyä harrastatte jotain mielikuvitusvastustajia vastaan. Teepä välillä avaus joka on jotain muuta kuin tätä samaa defensseistä itkemistä.
Pullahan on tehny vaikka mitä jänniä avauksia. Legendaarisin kaikista tietysti puistopano, jossa rynkytettiin sellasella voimalla, et kortsu lens lastin mukana pusikkoon <3
Ja joo, yritin sitä kaivella mut kuittailun johdosta tainnu pulla poistaa ensimmäisen puistopanoraporttinsa :(
Joo onhan tää säälittävää kaivella jotain vanhoja itsetyydytys.org -novelleja suolesta mut i cant help myself - kurpparaivohälytys
En ymmärtänyt sanaakaan tuosta tunteikkaasta vuodatuksestasi. Just tuollaista haamunyrkkeilyä harrastatte jotain mielikuvitusvastustajia vastaan. Teepä välillä avaus joka on jotain muuta kuin tätä samaa defensseistä itkemistä.
On hyvä ottaa esille nuo defenssit, koska niillä sabotoidaan keskustelua täällä. Vähän niin kuin yhteiskunnassa on hyvä kiinnittää huomio epäkohtiin, jos oloja halutaan parantaa. Pitäisikö tässä vaan hiljaa hyväksyä se, että jotkut pilaavat koko palstan?
- Riittääkötämä
Parasiittimuna kirjoitti:
Pullahan on tehny vaikka mitä jänniä avauksia. Legendaarisin kaikista tietysti puistopano, jossa rynkytettiin sellasella voimalla, et kortsu lens lastin mukana pusikkoon <3
Ja joo, yritin sitä kaivella mut kuittailun johdosta tainnu pulla poistaa ensimmäisen puistopanoraporttinsa :(
Joo onhan tää säälittävää kaivella jotain vanhoja itsetyydytys.org -novelleja suolesta mut i cant help myselfTossa otteita puistopanoraportista,pullan harmiksi ei se mihinkäämn ollu kadonnut.
Pullakan alkuperäisestä aloitustekstistä:
"Olemme puistossa, muutaman asianmukaisen liikeen kautta turhat vaatteet ovat vähentyneet, jonka johdosta tuo nuori nainen imee kulliani erittäin ahnaasti. (Pieni keskeytys pitää tehdä, kun joku pyöräilijä menee ohi). Typy vielä kysyy että olenko tyytyväinen hänen imemiseen, ja on pakko myöntää että kyllä kelpaa. Saatoin nähdä hänen päänsä yli kaupungin valot. Hassu tunne - olin tuonut eräästä toisesta, läheisestä baarista tänne joskus aiemminkin naisen, hänen kanssaan muhinoin mutta ihan näin pitkälle ei menty - tämän kanssa mentiin.
Eipä mennyt tuosta pitkään, niin ExPUAn perse on nousemassa ja laskemassa, NOUSEMASSA JA LASKEMASSA tuon hyvin tiukan nuoren naisen päällä. Pitää myöntää, se oli niin tiukka ja märkä, että hirveitä aikoja en kestänyt.
Menimme vielä "puistoleimaan", mikä päättyi siihen, että hän imi minua jälleen, jopa siinä määrin, että minulta lensi kaaressa (osan taisi niellä, sillä toisen aallon tullessa hän ei enää imenyt sitä vaan katsoi miten lasti lensi, ja sanoi että "taisit sinäkin sotkea hieman nyt itsesi" ja hihitti)."
Sissijuusto kommentoi: "Jos olisin sinä, menisin sukupuolitauti -testeihin... Kauheaan huoraan olet törmännyt, jos imee jonkun housuissa koko illan muhinutta paskaista ja haisevaa kusiluikkua, hyi saatana! "
Expua:"Käytin kumia. Totta kai!". - Ex----------PUA
Nyt on enää kaksi vaihtoehtoa: joko on todistettu se, että osu ja uppos, tai olet tyhmä ja lukutaidoton.
- Ex----------PUA
Joo onhan tää säälittävää kaivella jotain vanhoja itsetyydytys.org -novelleja suolesta mut i cant help myselfJännä homma, että aina kun sinun pitäisi näyttää tuo kyseinen puistopanoraportti, missä olen sanonut noin, sitä ei koskaan kuulu.
Vaan, on hyvin tyypillistä, ettää ikäkriisiytynyt raivoava kurppa on tyhmän lisäksi myös epärehellinen, ja unohtaa että valheellla on lyhyet jäljet. ;)
Ja nyt olit vielä tarpeeksi tyhmä jatkamaan valhetta uudella valheella; ei kukaan palstalainen voi poistaa täältä tekstejään ja jokainen tietää sen, idiootti. :D - Ex----------PUA
Riittääkötämä kirjoitti:
Tossa otteita puistopanoraportista,pullan harmiksi ei se mihinkäämn ollu kadonnut.
Pullakan alkuperäisestä aloitustekstistä:
"Olemme puistossa, muutaman asianmukaisen liikeen kautta turhat vaatteet ovat vähentyneet, jonka johdosta tuo nuori nainen imee kulliani erittäin ahnaasti. (Pieni keskeytys pitää tehdä, kun joku pyöräilijä menee ohi). Typy vielä kysyy että olenko tyytyväinen hänen imemiseen, ja on pakko myöntää että kyllä kelpaa. Saatoin nähdä hänen päänsä yli kaupungin valot. Hassu tunne - olin tuonut eräästä toisesta, läheisestä baarista tänne joskus aiemminkin naisen, hänen kanssaan muhinoin mutta ihan näin pitkälle ei menty - tämän kanssa mentiin.
Eipä mennyt tuosta pitkään, niin ExPUAn perse on nousemassa ja laskemassa, NOUSEMASSA JA LASKEMASSA tuon hyvin tiukan nuoren naisen päällä. Pitää myöntää, se oli niin tiukka ja märkä, että hirveitä aikoja en kestänyt.
Menimme vielä "puistoleimaan", mikä päättyi siihen, että hän imi minua jälleen, jopa siinä määrin, että minulta lensi kaaressa (osan taisi niellä, sillä toisen aallon tullessa hän ei enää imenyt sitä vaan katsoi miten lasti lensi, ja sanoi että "taisit sinäkin sotkea hieman nyt itsesi" ja hihitti)."
Sissijuusto kommentoi: "Jos olisin sinä, menisin sukupuolitauti -testeihin... Kauheaan huoraan olet törmännyt, jos imee jonkun housuissa koko illan muhinutta paskaista ja haisevaa kusiluikkua, hyi saatana! "
Expua:"Käytin kumia. Totta kai!".Tässähän se todistetaan, ihan selvästi, että oli kondomi joka tässä lensi eikä suinkaan mälli:
"Menimme vielä "puistoleimaan", mikä päättyi siihen, että hän imi minua jälleen, jopa siinä määrin, että minulta lensi kaaressa (osan taisi niellä, sillä toisen aallon tullessa hän ei enää imenyt sitä vaan katsoi miten lasti lensi, ja sanoi että "taisit sinäkin sotkea hieman nyt itsesi" ja hihitti).""
Tai sitten se, että kurpat ovat aivan uskomattoman tyhmiä, epärehellisiä ja/tai lukutaidottomia. :D
Olet kyllä aika internetatkvelho, kun tuolla tapaa löysit minun poistamani raportin!!!! :( Salajuoneni tuhoutui ja nyt kaikki näki miten olin kirjoittanut että minulta kondomi lensi avaruuteen saakka, kuten suhteellisuudetajuiset kurpat sanovat minun kirjoittajneen.
Onneksi kurpparaivo ei sumenna harkintakykyä tai järjenvaloa. ;) - Parasiittimuna
Joo myönnän luulleeni, että omia viestejä/ketjujaan voi poistaa, pahoittelut siitä. En kovin montaa viestiä tälle foorumille oo kirjotellu ja ne parit edellisetkin tyylillä nousuhumala ja darkfearille vittuilu.
Ja tottahan tuo, kortsu lens, ei mälli.. vai miten se meni. Tää nuoruus.. anteeks kurppaiän alzheimerin tauti alkaa vaikuttaa jo muistiin :/ Mutta päästään taas loppulukemaan: a-a-a-alfa powaaa ja pulla voittaa/pwns kaikki joo <3 - Ex----------PUA
Joo myönnän luulleeni, että omia viestejä/ketjujaan voi poistaa, pahoittelut siitä. En kovin montaa viestiä tälle foorumille oo kirjotellu ja ne parit edellisetkin tyylillä nousuhumala ja darkfearille vittuilu.
Ja tottahan tuo, kortsu lens, ei mälli.. vai miten se meni. Tää nuoruus.. anteeks kurppaiän alzheimerin tauti alkaa vaikuttaa jo muistiin :/ Mutta päästään taas loppulukemaan: a-a-a-alfa powaaa ja pulla voittaa/pwns kaikki joo <3Kiitos.
Arvostan sitä, että joku osaa myöntää tappionsa, joten en hiero sitä naamasi, vaan kättelen hyvänä voittajana ja toivotan paremmat jatkot. :) - Parasiittimuna
Kiitos.
Arvostan sitä, että joku osaa myöntää tappionsa, joten en hiero sitä naamasi, vaan kättelen hyvänä voittajana ja toivotan paremmat jatkot. :)Joo ei midist, sanottiin jo ircin aka irc-gallerian aikoina. Kättelen takasin kurpparaivosta kiehuen :D
En oikeesti käyttäny tota passiivis-agressiivisesti, ihan vaan 100% agrona. Aiheen ohi, eli voittajaksi selviytyy... a-a-a-alpha voimaa huokuva pulla. Vituttaa olla näin paska tollasen ylivoiman edessä :( (onks tää sit aktiivis-rauhallinen ((vai mikä on agressiivisen vastakohta? Kurppa ei osaa kertoo)) hymiö?
Hemmetti, kurppa? En minä ainakaan. :D
Tunteeko joku oikeasti raivoa tällä palstalla? Ihan oikeasti siis?
En minä ainakaan. :)- pullamössööö
Expulla se vaan jaksaa sisäänpäinkääntynyttä raivoa raivoavan.
- kurpparaivohälytys
pullamössööö kirjoitti:
Expulla se vaan jaksaa sisäänpäinkääntynyttä raivoa raivoavan.
Ja siinä taas itte oot -defenssin yksi variaatio. :D
- tisukkasuuhun
Ja siinä taas itte oot -defenssin yksi variaatio. :D
Ja äitis ja isäs oli!!!! Voi luoja sun lapsellisuuttasi.
- kurpparaivohälytys
tisukkasuuhun kirjoitti:
Ja äitis ja isäs oli!!!! Voi luoja sun lapsellisuuttasi.
Ja perään henkilöhyökkäys. :D
- demenssisdementtis
Ja perään henkilöhyökkäys. :D
Ja sun välikommenttis, jihaaa!!!!
- kurpparaivohälytys
demenssisdementtis kirjoitti:
Ja sun välikommenttis, jihaaa!!!!
Sinulla näyttää olevan hermot sen verran kireällä, että olisi varmaan hyvä käydä välillä haukkaamassa happea ulkona, ei täällä kannata kaikkea aikaansa viettää. :D
- pusipusisullevaan
Sinulla näyttää olevan hermot sen verran kireällä, että olisi varmaan hyvä käydä välillä haukkaamassa happea ulkona, ei täällä kannata kaikkea aikaansa viettää. :D
Älä minulle raivoo, jos sulla huono päivä.
- kurpparaivohälytys
pusipusisullevaan kirjoitti:
Älä minulle raivoo, jos sulla huono päivä.
Ja taas itte oot -defenssi. :D
- onkodefenssikilpesi
Ja taas itte oot -defenssi. :D
Toi defenssi sana pukee sua tosi hyvin. Kuulostat fiksummalta kuin oletkaan.
- kurpparaivohälytys
onkodefenssikilpesi kirjoitti:
Toi defenssi sana pukee sua tosi hyvin. Kuulostat fiksummalta kuin oletkaan.
Ja siinä passiivis-aggressiivinen henkilöhyökkäys. :D
- voitoista
Jäikö kenties joku sana vielä uupumaan?
- Parasiittimuna
Pitää muistaa passiivis-agressiivinen hymiö. En kyllä vieläkään oo hiffanu mitä se meinaa.. Siis reps-hymiö agressiivinen... passiivisesti? Mun johdot ei taida yltää ylös asti :(
Onneks voi fiilailla illan lamppupetterin aka Lambertin keikkaa odotellessa. Koska homoa fanittava mies... kurppa (vai mieskurppa) on aika auroravalmis tapaus :D (loppuun passiivis-agressiivinen hymiö) - repsitjaripsit
Pitää muistaa passiivis-agressiivinen hymiö. En kyllä vieläkään oo hiffanu mitä se meinaa.. Siis reps-hymiö agressiivinen... passiivisesti? Mun johdot ei taida yltää ylös asti :(
Onneks voi fiilailla illan lamppupetterin aka Lambertin keikkaa odotellessa. Koska homoa fanittava mies... kurppa (vai mieskurppa) on aika auroravalmis tapaus :D (loppuun passiivis-agressiivinen hymiö)Kenellököhän tuo oli?
- Parasiittimuna
repsitjaripsit kirjoitti:
Kenellököhän tuo oli?
Universumille
- Riiiiiiiiiiiii
Käytät täällä sanaa passiivis-aggressiivinen täysin väärässä yhteydessä. Onko se ainoa tuntemasi sivistyssana?
Minä ainakin koen silmitöntä raivoa!!! Edes kahden viikon tauko palstalta ei riittänyt vähentämään tätä raivon määrää lainkaan!!!! Hankin kohta nyrkkeilysäkin johon voin purkaa tämän jatkuvan raivon!!!!!!!!!!!!!
- kurpparaivohälytys
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Käytät täällä sanaa passiivis-aggressiivinen täysin väärässä yhteydessä. Onko se ainoa tuntemasi sivistyssana?
Passiivis-aggressiivinen henkilöhyökkäys. :D
- Ex----------PUA
RaivoavaKurppa kirjoitti:
Minä ainakin koen silmitöntä raivoa!!! Edes kahden viikon tauko palstalta ei riittänyt vähentämään tätä raivon määrää lainkaan!!!! Hankin kohta nyrkkeilysäkin johon voin purkaa tämän jatkuvan raivon!!!!!!!!!!!!!
Syy raivoosi löytyy profiiilistasi: korkea käyttöaste ja ikäkriisi. ;)
Mutta sehän todistaakin minun olleen oikeassa, ja täten olen jo lähtökohtaisesti voittanut, sinä puolestasi olet vanha saastainen haaska. - Parasiittimuna
Syy raivoosi löytyy profiiilistasi: korkea käyttöaste ja ikäkriisi. ;)
Mutta sehän todistaakin minun olleen oikeassa, ja täten olen jo lähtökohtaisesti voittanut, sinä puolestasi olet vanha saastainen haaska.No mut hei plz, jäbähän on aina oikeessa :o Eiks oo tylsää keskustella retardien kanssa? Menisit vaikka panee <3
- että.silleen
Tavasin aloituksen alusta asti, mielenkiintoisin seikka on se, ett tälläkään vastauksella en ole "sateenvarjon alla" suojassa. Näihin keskusteluihin ei ole mitään syytä vastata; jos ei halua olla hyökkäyksen maalitauluna!
Vastaamatta jättäminen ja hiljaisuus... tulkitaan miesten oikeudeksi moittia ns. opettavaisesti naisia... kuten olen monasti lukenut eräistä texteistä. si
Valitettavasti minä itse ainakin tunnistan sen käytöksen puhtaaksi misogyniaksi.
Toki arvostella saa, mutt pitääkö se tehdä useinkin julmimmalla tavalla ja yleistää kaikkia naisia kohtaan. Eli hyvin olette seulanne rakentaneet, kukaan ei pääse lävitse.
Olinpas minä nyt tyhmä... tietenkin Neitsyt Maria (Jeesuksen äiti?) pääsisi!
Tämä passiivis-aggressiivinen henkilöhyökkäys päättykööt nyt tähän.
Enkä vaivaudu enää pyllypyykille... haiskoot, niin haisee jo muutenkin palstalla.Yleistäjiä ei tarvitse ottaa liian tosissaan ja jotkut asiat nyt ovat sellaisia, etteivät toki koske kaikkia naisia, mutta monesti suurinta osaa naisista.... ;P
Vai mitä mieltä olet monen ystävättäresi käytöksestä, eli onko havaittavissa, että heidän käytöksessä olisi piirteitä joista palstallakin on puhuttu vai ovatko ihan täysin erillaisia naisia kaikki tai suurin osa?... ;P
En siis ottanut kantaa ap:n juttuihin vaan vain sinun kommenttiisi...
- kurpparaivohälytys
Lista kurppien käyttämistä likaisista keinoista asiallisen keskustelun sabotoimiseksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14248126/kurppien-palstalla-kayttamat-likaiset-keinot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872