Käsittelimme aiemmin kurppien usein käyttämiä defenssejä, kun miesten väitteet eivät miellytä, mutta niitä ei pystytä kumoamaan. Tässä on listattu kurppien käyttämiä puhtaasti likaisia keinoja.
1. Ala-astetyylinen lällättely
”Isäs oli…”, ”Äitis on…”, ”Sä haiset pahalle”, ”Itte oot”…
2. Häpäisy-yritys
Leimaaminen naisvihaajaksi, homoksi, rumaksi, naisille kelpaamattomaksi, luuseriksi, mielisairaaksi… jos kurppa ei pidä miehen mielipiteestä.
3. Homokortti (häpäisy-yrityksen alalaji, mutta ansaitsee erillisen maininnan)
”Taidat olla homo, kun koko ajan muista miehistä puhut”, ”Mene sitten homoilemaan, kun naisia niin vihaat”…
4. Trollikortti
Mies ”trollaa” aina, kun esittää aiheellista ja perusteltua kritiikkiä naisista.
5. Uhkailu ylläpidolla ja jopa viranomaisilla.
”Ylläpidon pitäisi puuttua naisvihaan (lue: naisten kritisoimiseen)”, ”Poliisi ja mielenterveysviranomaiset olisivat varmaan kiinnostuneita palstan jutuista”…
6. Haukkumisketjut
Kurpat avaavat ketjuja, jossa vain haukutaan yksittäistä nimimerkkiä ja pyydetään vielä muita mukaan haukkumiseen.
Loppusanat:
Olen pyörinyt paljon kaikenlaisilla keskustelupalstoilla ja voin sanoa, että harvoin, jos koskaan, olen törmännyt näin ala-arvoiseen ja törkeään käytökseen, kuin mitä kurpat täällä harjoittavat. Joten jos haluamme tehdä tästä taas asiallisen palstan, jossa sinkkujen on mukava viettää aikaa ja vaihtaa ajatuksia, niin kurppien on syytä katsoa peiliin.
Eli kurpat, jos oikeasti haluatte tänne asiallista keskustelua, niin avatkaa itse asiallisia ketjuja ja vastatkaa asiallisesti miesten asiallisiin avauksiin.
Kurppien palstalla käyttämät likaiset keinot
34
321
Vastaukset
- Ex----------PUA
Jälleen kerran erinomainen avaus ja analyysi sinulta. :)
On tosiaankin totta, että kurppien keinot ovat tolkuttoman ala-arvoisia, itseääntoistavia ja ennalta-arvattavia.
Se on kuin joukko pahaisia 5 vuotiaita, joille on jäänyt sama levy päälle, ja sitten suolletaan joka tuutti täyteen paskaa mihin eksytään, ja porataan kun joku pistää takaisin samalla mitalla.
Noh, tyhmästä päästä kärsiii koko kurppa. :D
Tieto on se, että ne ovat yksittäinen suurin syy miksi palstan taso on alhaalla.- kurpparaivohälytys
Kiitos sinulle hyvästä pohjatyöstä, johon tämäkin avaus perustuu. :D
- Ytms
Voi pojat kiitos päivän nauruista ;Dd vaikka olen itse mies ja olen samaa mieltä, että palstan taso on ala-arvoinen, en jaksa käyttää aikaani kurppiin päivästä tai viikosta toiseen. Toisin kuin te! Puhukaamme mieluummin niistä hehkeistä ja upeista naisista joita maailma on pullollaan.
- Ex----------PUA
Osu ja uppos! ;)
Tämä klassinen: esitä miestä ja siirrä huomio pois kurpista-kurpparaivon muoto. - 20plus10
Ex----------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! ;)
Tämä klassinen: esitä miestä ja siirrä huomio pois kurpista-kurpparaivon muoto.Todista että Ytms on mies
- 20plus10
20plus10 kirjoitti:
Todista että Ytms on mies
Tarkoitan: Todista että Ytms EI OLE mies
- Ex----------PUA
20plus10 kirjoitti:
Tarkoitan: Todista että Ytms EI OLE mies
Freudilainen! :D
Haluatko sanoa puolestani sen, mitä tämä meinaa? ;) - japkatsulle
Eikös se Freud ole jo menneitä aikoja eikä nykypäivää. Näinhän väitit tässä taannoin.
- LämmölläEräsVanhaTäti
Sinuna Expua etsisin kiireesti apua tuohon kurppa-pakkomielteeseesi. Et ehkä itse huomaa, mutta olet sairas. Etsi apua ja nopeasti, ennenkuin kokonaan uppoat tuohon kurppa-raivosi suohon :(
Ytms tuossa aiemmin yritti jo sinulle nätisti puhua järkeä, että keskittyisit pliis johonkin kivempaan asiaan. Mutta eihän se käy sinulle, kun haluat käydä täällä jotain ihmeellistä henkilökohtaista sotaa vanhempia ihmisiä kohtaan.
Tajua jo, ettet voi tuollaista sotaa koskaan voittaa. Emme me vanhemmat jaksa innostua tuollaisista provoista, koska olemme sen verran viisaita, elämää nähneitä. Meillä on ja on ollut tähän ikään jo ihan ihka oikeita murheita elämässä. Pistäisit sinäkin elämän asiat oikeisiin mittasuhteisiin, ja hilluisit sellaisista asioista sitten vain, joilla on jotain merkitystä, ja joihin voit oikeasti vaikuttaa.
Usko pois, väsytät vaan itsesi ja mielenterveytesi tuommoisella hillumisella, ja ihan turhaan! :)- Ex----------PUA
Osu ja uppos! :D
"2. Häpäisy-yritys
Leimaaminen naisvihaajaksi, homoksi, rumaksi, naisille kelpaamattomaksi, luuseriksi, mielisairaaksi… jos kurppa ei pidä miehen mielipiteestä."
Oli kyseesä vainoharhainen kurppa tai ei, se raivopäissään on kyllin tyhmä todistamaan aloituksen pointin. :D
Tuossakin tehdään henkilöhyökkäys, ja yritetään häpäistä tämä hiljaiseksi - itsensä syyllisen toimesta.
Tuota kurppien ennalta-arvattavaa tyhmyyttä ja reaktiota ei vain voi lakata ihmeettelemästä. - totuusraivontakana
Osu ja uppos! :D
"2. Häpäisy-yritys
Leimaaminen naisvihaajaksi, homoksi, rumaksi, naisille kelpaamattomaksi, luuseriksi, mielisairaaksi… jos kurppa ei pidä miehen mielipiteestä."
Oli kyseesä vainoharhainen kurppa tai ei, se raivopäissään on kyllin tyhmä todistamaan aloituksen pointin. :D
Tuossakin tehdään henkilöhyökkäys, ja yritetään häpäistä tämä hiljaiseksi - itsensä syyllisen toimesta.
Tuota kurppien ennalta-arvattavaa tyhmyyttä ja reaktiota ei vain voi lakata ihmeettelemästä.ne haluaa palstasta omien valheiden tyyssijan jossa voi metsästää ja aivopestä potenttiaalisia aisureita sekä tehdä kaikista naisista kaltaisiaan.
- Ex----------PUA
totuusraivontakana kirjoitti:
ne haluaa palstasta omien valheiden tyyssijan jossa voi metsästää ja aivopestä potenttiaalisia aisureita sekä tehdä kaikista naisista kaltaisiaan.
Erittäin hyvin sanottu!
Palstan ulkopuolella tuo häpäiseminen on ihan tyypillinen taktiikka miesten hiljentämiseski, tavallaan sellainen käyttökahva aivopestyihin miehiin, vaan palstalla se ei toimikaan; taktiikka on nimetty ja tuhottu.
Totuus on näille valehtelijoille se pahin myrkkky.
Raivo kyllä paljastaa kun rotan hännälle on astuttu.
Vaan kuten sanotaan: vain ne suuttuvat totuuden puhumisesta jotka elävät valheessa, jatka siis totuuden puhumista.
- Uskomushullu
Aloittajalle tiedoksi, että itse et kestä naisten totuutta :D
Me naiset näemme enemmän ja paremmin miten asiat menevät!
Te urpot ette vaan tajuu tosiasioita, vaan väännätte skeidaa...... - anakondameisseli
Pienet mikropenis pojat yrittää sumuttaa kurppien syyksi sen mitä itse tekevät täällä koko ajan päivästä toiseen
- kurpparaivohälytys
Kurppadefenssi:
1. "Ihan yhtä lailla miehetkin..." (itte oot -defenssi)
:D - 7986
kurpparaivohälytys kirjoitti:
Kurppadefenssi:
:DMikropenis havaittu
- kurpparaivohälytys
7986 kirjoitti:
Mikropenis havaittu
Häpäisy-yritys havaittu. :D
2. Häpäisy-yritys
Leimaaminen naisvihaajaksi, homoksi, rumaksi, naisille kelpaamattomaksi, luuseriksi, mielisairaaksi… jos kurppa ei pidä miehen mielipiteestä. - 9753
kurpparaivohälytys kirjoitti:
Häpäisy-yritys havaittu. :D
2. Häpäisy-yritys
Leimaaminen naisvihaajaksi, homoksi, rumaksi, naisille kelpaamattomaksi, luuseriksi, mielisairaaksi… jos kurppa ei pidä miehen mielipiteestä.D5 osu ja uppos, lentotukialus merenpohjassa.
- kurpparaivohälytys
9753 kirjoitti:
D5 osu ja uppos, lentotukialus merenpohjassa.
Taidat ihailla minua suuresti. :D
- tasapeli
monet naiset ovat laskelmoivia ja kylmiä paitsi omille haluilleen ja himoilleen. mutta niin on monet miehetkin joten tasoihin taitaa mennä.
- kurpparaivohälytys
Ja taas sama kurppadefenssi:
:D
- DoubtofOrder
HAASTE! Kuka palstan naisista/kurpista pystyy laatimaan tekstin, joissa käytetään mahdollisimman monta kurppadefenssiä! Nämä on pisteytettävä ja näin saamme selvyyden, kuka onkaan kurpista kurpin!
Koska ikäni ja asenteidenkin puolesta vahvasti miellän itseni kurpaksi, kihelmöin ihan riemusta, kun löytyy näin intohimoista kurppavihaa. Turha väittää, ettemme me kurppanaaraat herätä enää intohimoja.! Ah tätä narsistista vallantunnetta...!- Ex----------PUA
Vain kurppa on niin tyhmä ja lapsellinen, että tehdessään toisen osapuolen voittajaksi todistamalla tämän pointin, se kokee "narsistista vallantunnetta".
Sehän on juurikin päinvastoin; se joka on ollut oikeassa, kerää koko potin ja on voittaja, ja osoittaa päässeensä toisen pään sisään (minä, ja hyvät ystäväni) - kurppien kohdalla jopa niin, että se on kuin katsoisi rottaa jossain laboratorion labyrintissä etsimässä tietä ulos, mutta valitsemassa aina ennalta-arvattavat reitit. Ja umpikujat. ;)
Ainakin nyt tiedän mitä se eräs entisen vakiokahvilani ikkunan edessä tissejään nostellut kassi-alma on ajatellut kun on tanssinut kahvilasta tulevan musan tahtiin.
Voin kuitenkin sanoa, että minä ja kahvilan parikymppinen neiti joka sitä naureskelimme, emme voineet antaa vahvistusta tuolle rationalisointihamsteroinnillesi.
- että.silleen
Tarkistuta ex--------PUA veren sokerisi, jos sulla on diabetes....
niin onko se LIIAN ALHAINEN ? Tämä kurppa raivosi vähän viittaisi siihen.
Syömättömyys, jos olet jättänyt päivällisen välistä pois. Käynyt ehkä lenkillä, tai saunassa... ottanut olutta tai alkoholia... laskee veren sokeripitoisuutta liian ALAS.
Vaarallisempaa kuin normaalia korkeammat sokeriarvot!
Ja tämän muistutuksen jälkeen saat rauhassa melskata... mä en häiritse sua.
Mä kun oikeesti epäilen sun verensokeri arvojasi.
Mukavaa viikonloppua, ulvo sutena... et häiritse sillä ainakaan mua.- Ex----------PUA
Osu ja uppos. :D
Jälleen aloituksen pointti todistettu.
Ja luulen että kannattaa antaa raivon laantua sen verran, että seuraavan kerran kun kommentoit, niin katsot kuka aloituksen on kirjoittanut.
Vaiikka olenhan minä tietysti ajatuksissasi päivin ja öin. ;) - kurpparaivohälytys
Ja luulen että kannattaa antaa raivon laantua sen verran, että seuraavan kerran kun kommentoit, niin katsot kuka aloituksen on kirjoittanut.
Vaiikka olenhan minä tietysti ajatuksissasi päivin ja öin. ;)Se kärsii myös vainoharhoista, luulee että kaikki multinikkaavat, kuten kurpat. :D
- että.silleen
Vaiikka olenhan minä tietysti ajatuksissasi päivin ja öin. ;)Osaan minäkin sen verran lukea ett näin aloittajaksi "kurpparaivohälytys"
Käsitikö ett viestini oli Sulle... henkilökohtaisesti Sulle!
Sinähän täällä olet vaahdonnut... ja käyttäydyt kuin diabeetikot joskus, kun veren sokeriarvot ovat paljon alle 4:n.... tulee kiukku ja harhat ja lopuksi krampit sekä tajuttomuus.
Asiani olen sulle kertonut, oma asias mitä teet.
"Vaiikka olenhan minä tietysti ajatuksissasi päivin ja öin. ;)"
- joo, ain painajaisena silloin/tällöin, ett jokupäivä joutuisin hoitamaan vielä suakin!
Lohtuna mulla on ett sanovat: HERRAN armahtaneen suuriakin syntisiä, miksei sitten armahtaisi mua?
- Darkkkis
Näinhän se just on että kurpat sitä kun vittuilevat täällä jatkuvasti viattomille kunnollisille miehille. VITTU ETTÄ TOLLASIA VITTUILEVIA KURPPIA SITÄ KUN PITÄISI LYÖDÄ 500 KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN NIIN LOPPUISI TUO JATKUVA VITTUILU JA PASKAN PUHUMINEN SAATANA!!!!!! JÄRJESTETÄÄN TÄSSÄ MAASSA KAIKKIEN AIKOJEN JOUKKOSURMA JOSSA TAPETAAN KAIKKI PÄÄTÄÄN AUKOVAT KURPAT HELVETIN VITUN HELVETIN VITTU!!!!!!!!!!!!!
- DoubtofOrder
Minnekäs sitten viattomat kunnolliset miehet menis äitienpäivänä kaffelle..tai veis pyykit kun äiteetä ei enää ois.. nyyh!
Viattoman, kunnollisen miehen defenssit 1-100: VITTU TAPETAAN KAIKKI SAATANA! - iittis
No tässä taas nähdään miesten älykäs ja tasokas keskustelu. Tarkoitan palstamiesten, sekä ex puan monet nimimerkit, kysyy ja vastaa itselleen ja toistelee itse samoja ''defenssejä''.
- Ex----------PUA
iittis kirjoitti:
No tässä taas nähdään miesten älykäs ja tasokas keskustelu. Tarkoitan palstamiesten, sekä ex puan monet nimimerkit, kysyy ja vastaa itselleen ja toistelee itse samoja ''defenssejä''.
Itte oot-defenssi. :D
- Multinikki - check
- Multinikein tehty keskustelu itsensä kanssa - check
- Tuttujen defenssien toistelu - check
- Matkiminen, mikä on suurnta ihailua - check
Miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?:D
Ettet vain tehnyt koko ketjun ennätystä? - kurpparaivohälytys
Itte oot-defenssi. :D
- Multinikki - check
- Multinikein tehty keskustelu itsensä kanssa - check
- Tuttujen defenssien toistelu - check
- Matkiminen, mikä on suurnta ihailua - check
Miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?:D
Ettet vain tehnyt koko ketjun ennätystä?Jep, koko arsenaali käytössä. :D
- voi.nolous
Joku päivä ymmärrätte, kuinka lapsellista ylipäätään ovat tällaiset "keskustelut", lällättelyt, nimittelyt ja kurpittelut. Tai onhan tietysti mahdollista, ettette ikinä sellaiselle sivistyksen tasolle pääse. Parempi teille itsellenne niin, voi olla ylitsepääsemättömän noloa oma käytöksenne.
- kurpparaivohälytys
Toivottavasti kurpat tosiaan ymmärtävät, jotta saadaan tästä palstasta parempi. Siihen me tällä asiallisella kritiikillä pyrimme.
P.S. Osui ja upposi. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928