siis arkena ja viikonloppuna ihan nauttiakseen yksin kavereiden kanssa tai katsoa jokin ottelu yms ja mikä paras olut merkki ja mikä viinoista paras kun juodaan vähän enemmän
kuinka monta olutta päivässä juot
14
1069
Vastaukset
- vklp.eväät
vk.loppusin jotain 24 tlk. olutta, merkillä ei niin väliä. Punaviiniä kyytipojaksi 2plo.
Mulla on tullut totaalinen stoppi, kun ei ole jaksanut viihteelle vaivautua nyt hetkeen, kun on mennnyt hieman maku koko touhuun monenkin syyn takia.... ;P
En toki ole absolustisti, mutta voin olla halutessani ilman ja nyt ei ole vain maistunut muutenkaan alkomahooli......hyvä konjakki kahvin kanssa on oma nautintonsa, olut taas sopii moneen muuhun juttuun ja RommiPaukut on esim. viihteellä ollessa ihan hyvä valinta yms......toki nestetasapainon takia osaan hörppiä myös sitä ElämänEliksiiriä ohessa, eli vettä.... ;PEn juo arkena. Viikonloåppua jos juon niin karjalaa ja salmiakkikossua
- ktm28
Jumaliste, juon ihan samoja.
Etsiskelin palstanaisten tekemiä laadukkaita keskustelunavauksia ja tässä se nyt taitaa olla.
Minä juon noin yhden oluen päivässä, arkena ja viikonloppuna, joskus yhden, joskus kaksi, joskus en yhtään, hyvin harvoin enemmän. Ei minulla mitään juomista vastaan ole, mutta krapulasta en pidä. Yksin ja kavereiden kanssa. Merkki on yleensä sitä mitä jääkaapista löytyy ja mitä sieltä löytyy riippuu jo hyvin monesta asiasta. En ole merkkiuskollinen.- kaisanoasaa
Jiuon 15 litraa kaljaa pävässä.
- niinpäjoo
Eli jotain 45 tölkkii..
- kaisanoasaa
niinpäjoo kirjoitti:
Eli jotain 45 tölkkii..
No ei nyt snetään. Vain 30 tälkkiä. Ne on nääs puolen litran kokoisia. Tyhjät tölkit vien kauppaan ja ostan raoilla lisää kaljaa.
- onneksietliiottele
kaisanoasaa kirjoitti:
No ei nyt snetään. Vain 30 tälkkiä. Ne on nääs puolen litran kokoisia. Tyhjät tölkit vien kauppaan ja ostan raoilla lisää kaljaa.
Joo 30 stobee menee tosta vaan....
- kaisanoasaa
onneksietliiottele kirjoitti:
Joo 30 stobee menee tosta vaan....
Kalja on hyvää.
- 2626
Olutta harvemmin, ehkä taas kesän koittaessa. Jallu on hyvää viikonpäivästä välittämättä, semmoinen 0,5 litran pullo on sopiva päiväannos. Punkku myös hyvää, ikävää hampaiden värjääntyminen.
- Pari_kaljaa
Töistä tullessa six pack ja toinen sitten illan mittaan teeveetä katsellessa.
- RumaKaljanKittaaja
Varaan yleensä mökille viikonlopuks 24 lootan jota tissuttelen pitkin päivää touhutessa. Jos kaveri/kavereita niin menee helposti parikin laatikkoo. Joskus viikollakin menee illassa 5-10 jos on murheita. Olen senverran kokenut käyttäjä että ei vaikuta seuraavan päivän töihin mitenkään. Kaikista halvinta ostan mitä löytyy. Lidlistä viimeajat hakenu kun saa alla kahteenkymppiin 24 lootan. Väkevimpiin en koske kuin harvoin siitä syystä kun litkin niitäkin sit samaan tahtiin kun olutta. Alkaa vaan huomattavasti nopeammin väsyttämään ja äijä on äkkiä pois pelistä. Koko päivä pikku huppelissa on jees.
Camparia saattaa mennä yksi siivu, parina iltana viikossa. Olutta en juo ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973