Rainbow 60% margariini

095e600g

Onko Rainbow 60% margariini halvinta ja parasta???

10

3022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En periaateesta syö mitään Rainbow eikä Pirkka, tms., jostain siinä on tingitty, koska kauppias ei tinki kateestaan.

• riittävän_hyvää_on

On tuo hintaan nähden hyvää. Tosin en ole verrannut muihin 60% margariineihin. Käytin aiemmin vain <40% rasvoja. Oikeastaan Rainbow 40%:n maku sai minut kokeilemaan rasvaisempaa ja sillä (epäterveellisemmällä) tiellä ollaan...

• Anonyymi

Jos olen käsittänyt oikein 60% on terveellisempää kuin 40% kun siinä on enemmän hyviä rasvoja...

• tätä_meillä

Valio Arki voi & rypsiöljy maksaa K-kaupassa 1.69. Voi käyttää myös ruoanlaitossa, margariinejä en käytä ollenkaan, hyi pahoja !

• Sekaisin_

Siis voimargariini sotkua...

• joppejuupeli

En tiedä tuon Rainbow 60% levitteen hintaa enkä missä valmistettu, mutta sen tiedän kun tänään ostin Lidl myymälästä 60% rasvaa sisältävän 400g painoisen rasian suomessa valmistettua vastaavaa tuotetta niin hinta on 39 cnt rasia. Taitaapi olla suomen halvin.

• joppejuupeli

Huomasin vasta äsken että aloittajalla oli nimimerkkinä Rainbow 60% tuotteen hinta ja paino (095e600g) Taskulaskimeni antoi tuloksen että Rainbow 60% kilohinta on 1,58€ kilo, suomessa valmistetun Lidlin myymä Vita dor margariinin kilohinta on 0,97€ joten lopputulos on että Lidlin myymä margariini on n. 40% halvempi.

• Hyvää_on_kyllä_on

Rainbow 60% -margariini on täyttä kasvisrasvaa, eli erittäin terveellistäkin halvan hinnan ja hyvän maun lisäksi.
      Yksinkertaisesti erittäin laadukas tuote. Ja Suomessa valmistettu. Saattaa olla jopa sama tuote kuin Flora.

• Anonyymi

Ei parasta en tiedä onko sitten halvinta. Itse käytän minilättää ja 600 g paketti noin 3 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1777
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      270
      907
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      789
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      66
      697
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      661
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      654
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      651
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      636
    9. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      602
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    Aihe