eli mitä aiot vappuna ja vappu viikonloppuna tehdä ja mihin mennä
oletko jo vappu suunnitelmia tehnyt
29
405
Vastaukset
Menen laivalle pillua vonkaamaan ensi viikonloppuna.
- iujhyt
Täs paras vappu vinkkit..KALSARIKÄNNIT KÄNNIT VAPPU VIINAA DOKAA NAURATTAA VIDEOT
https://www.youtube.com/watch?v=Gf7c0_rGv1g&list=PLmb1Thl8L0NgaR3PrPyufwYXxAZgZSshk&index=1 - Perse_vaarassa
Varo ettei siellä laivalla käy kuten DarkFearille.
- 2626
Ei aavistustakaan, vain amatöörit dokaavat kalenterin mukaan. Itse otan lärvit heti Suomeen palattuani. Täällä nollalinjalla.
Minä olen aina pitänyt "pakkojuhlinnasta". Viina on aina maistunut paremmalta jouluna, juhannuksena ja vaikkapa vappuna, kun on muutakin porukkaa juhlimassa.
Tosin nyt sattuman oikusta menen Tukholmaan jo toista vappua peräkkäin. Siellä on muuten vielä vappumarssit kuin Suomessa joskus 60-luvulla, mitä olen vanhoja dokkareita telkkarista nähnyt.
- nainen32-
Aion antaa ätmille pillua vappuna
- atännä
Vedän taas kovat treenit ja tippaleivät päälle. Ehkä uikku jälkkäriksi.
- PalstanRuminMies
Uikku?? Silkki, mustakurkku vai samaan heimoon kuuluva härkälintuko? Syyllistyt myös metsästysrikokseen koska kaikki uikut ovat rauhoitettuja joten pysy nyt ainakin alkuun broilerissa ja 20.8 voit luvan kanssa suunnitella vaikka sorsapaistia.
PalstanRuminMies kirjoitti:
Uikku?? Silkki, mustakurkku vai samaan heimoon kuuluva härkälintuko? Syyllistyt myös metsästysrikokseen koska kaikki uikut ovat rauhoitettuja joten pysy nyt ainakin alkuun broilerissa ja 20.8 voit luvan kanssa suunnitella vaikka sorsapaistia.
Joo, kauhea eläinsuojelurikos!
- atännä
PalstanRuminMies kirjoitti:
Heh :)
Olen kuullut, että noi sukeltajat on pahan makuisia. Se rasva kuulemma. Muutenhan kyllä syön melkein mitä vaan ja kuinka paljon vaan, että epäily oli ihan aiheellinen :)
Tää uikku on tylsästi ihan sellaista palauttavaa vesiliikuntaa. Tunnin reipas hölkkäily altaassa saunan ja kylmävesialtaan kanssa rentouttaa kovan treeniviikon jälkeen kummasti.
- jgfjjkdfgsjd
Sama vonkaus jatkuu läpi vuoden.
Vappuna vaan teekkarihattu päässä. - xxxzzzccc
Luultavasti muksun kanssa ja jos kelit ok, puistoon, fillaroimaan, saunomista ja jos kävisi torilla vappupäivänä.
Ei ole sen kummempia suunitelmia vapulle, tosin heti vapun jälkeen olisi töihin lähtö eli ei voi mitenkään railakkaasti viettä aikaa.
Tosin en kyllä muutenkaan tykkää tehdä kovin lukkoonlyötyjä suunitelmia pitkälle eteenpäin. Hyvä että on pientä muljuamisvaraa.- nasse.setä
Hirveet kännit aattelin taas vetää. En muista yhdestäkään vapusta mitään sitten lapsuuden. ;D
- kävelyllämyös
Kotona lasten kanssa ruokaa laittaen ja viiniä juoden taitaa mennä jos ei jotain yllättävää tapahdu.
- 20plus3
Hyvä opettaa lapsillekin jo suomalainen alkoholikulttuuri pienestä pitäen.
- n45ht245hq244
Suomalaiseen alkoholikulttuuriin ei taida paljon viinit kuulua. Parempi tuo kuin keppana/viina.
- KyykkyViinilleMars
n45ht245hq244 kirjoitti:
Suomalaiseen alkoholikulttuuriin ei taida paljon viinit kuulua. Parempi tuo kuin keppana/viina.
Voi vittu:)) Eli jos alkoholi on ns porvarillisessa pullossa niin se humala on erilainen kuin keski keppanasta tai kirkkaasta. Saat siis vetää kännin lasten aikana jos teet sen sivistyneesti viinin avulla ei duunarien juomilla? Oikeesti näille tarinoille saa väliin nauraa täällä vedet silmissä:))
- Äädämi111111
PANNA! Haluan korkata ja nussia teininaista puistossa.
Olen kotona syömässä mämmiä
- atännä
pujottelija kirjoitti:
Eiku mämmihän olikin pääsiäisenä
Ei kai se niin tarkkaa ole, jos maistuu :)
atännä kirjoitti:
Ei kai se niin tarkkaa ole, jos maistuu :)
Taidan sittenkin tyytyä simaan, sellanen on parasta, missä on rusinoita
Joko käyn keikalla tuossa lähempänä selvinpäin, taikka sitten vietän hotelliviikonloppua jossain kauempana kaljotellen. Kiusallisen hyvä keikka vaan olis tuossa lähempänä, toisaalta tekis mieli ryypätäkkin..
- kaisanoasaa
Mulla on jo kilju käymässä ja se valmistuu vapuksi.
Yhteisöllistä hulinaa tiedossa.
- että.silleen
Aulankolle mennään porukalla, mulla 3vrk lomaa eli pitkä viikonloppu tiedossa. Suunniteltiin porukalla jo Kievarissa ainakin kerran käyvämme syömässä. Näkötornissa tulee kaikkien kuulemma käydä...yks paikallinen siitä sauhuaa. =))
Toivottavasti ei sada räntää tai rakeita, fiilis maassa jos ulkona olo on haastavaa.
Aulangon alue kesällä on ihana, mut räntäsateessa...???
Mulla alkuperäiset Vappu suunnitelmat muuttuivat peruusteellisesti, kun Tintti soitti ... - beethooven
Vappu on työväen suurin juhla kaikista. Silloin marssitaan ilman muuta jo ihan periaatteellisesta syystä. Etenkin vielä Suomen nykymenon takia.
- että.silleen
Niin jos olisin Turussa, menisin takuulla marssilleja siint Kupittaanpuiston kautta Samppalinnanmäelle. Jossain vaiheessa Kauppatorin kautta Taikkarinmäelle ja Portsaan moikkaamaan kavereita.
Hämeenlinnalainen tuttavuus pitää meille esittely kierroksen sikäläisissä paikoissa... eikä meidän ryhmä ole poliittisesti ainoastaan yks puolueinen.
Ei mua kyllä sen vuoksi ammuttais jos siellä johonkin marssiin osallistuisin... en ainakaan usko.
Jokaisella on oikeus olla sitä mitä on, siis pääpiirteittäin... mutt Sipilän kannattajat ammutaan saunan takana! =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472