Kellään kokemusta?
Nyt hankittu levyjarrullinen pyörä ekan kerran eläissäni.
Vielä ei huonoja kokemuksia mutta yksi asia ihmetyttää!
Tarakan kiinnitys alhaalta ainoastaan yhdestä pisteestä,akselille.
Muissa pyörissä kiinnitys on ollut aina myös runkotolppaan jonnekkin satulan alle.
Huolestuttaa,miten tuollainen kuormaa kestää vähäisessäkään retkiajossa.
Focus Wasgo 1.0
3
413
Vastaukset
- Alkup_maantiepyöräi
Focuksen hinnat alkaen trekking pyöriä. Hyvää on jäykkä haarukka, muun kanssa elää, jos matkat eivät ole kovin pikiä. Kannattaa opetella säätämään vaihteet ja jarrut itse.
- Jaanetskiev18
Enpä ajatellut kilometrejä ruveta erityisemmin laskemaan. Ajan minkä ajan.
Säädöistä en kysynyt. Opissa ovat ja opin lisää.
Ihmettelin tarakkaa.
Pysty,jäykkä etuhaarukka tosiaan. Täryyttää käsille mutta kai tuonkin kanssa oppii elämään.
Ja sen,ettei koskaan tule olemaan varaa yli tonnin pyöriin.
Meitä tällaisia köyhiä nyt vaan on olemassa,aikuisen oikeesti ;) - narskis
Yleensä tarakka on vain kahden ruuvin varassa. Se satulan alle-kiinnitys estää tarakkaa kippaamasta, ei kanna kuormaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743