Heippa,
Olemme nelihenkinen perhe, lapset, 6 ja 3 vee. Meidän yhteinen kielemme on espanja, ja lapsille puhun suomea. Etsimme aupparia kesäkuusta lähtien vähintään kolmeksi kuukaudeksi. Asumme noin 19 km Madridista, johon hyvät bussi ja metro yhteydet. Ihanan vihreä alue, jossa on lenkkipolkuja, pyöräteitä, opiskelu mahdollisuuksia... Iso ostoskeskus löytyy kävelymatkan päästä...
Jos olet uimataitoinen, sinulla on ajokortti, olet sporttinen ja lapsirakas niin ota yhteyttä!!!!
etsitään uimataitoinen aupairi Madridiin
martsuliina
4
319
Vastaukset
- kiinnostunut11234
Hei! Saanko sähköposti osoitteen johon voisin ottaa yhteyttä? Onko ajokortti pakollinen?
- martsuliina
Moi! Kyllä ajokortti täytyy olla ehdottomasti.
- martsuliina
Moi,
Kaikki halukkaat voitte ottaa yhteyttä [email protected] kautta. - madridissa-asunut
Oletteko löytäneet au pairin? Olisiko teillä tarvetta au pairille ensi syksynä/talvena tai keväänä? Olen ollut aiemmin au pairina Madridissa ja jään nyt välivuodelle ja voisin aloittaa au pair hommat uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263564- 792492
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041730
- 211616
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388