Seksi ja viina tekevät onnelliseksi

Atm32

17

299

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rppuu ihan yksilöistä ja tuossa tutkimuksessa on näämmä ollut suurin osa sellaisia, kuin tutkimustulokset antavat ymmärtää....voihan se olla, että näin on suurimmalla osalla tai sitten ei... ;P

Suurin osa voi saada enemmän tai vähemmän tunteettomasta seksistä onnea, mutta eivät toki kaikki.... ;D

• Tai RyyPisKeLysTä....jne..jne..

• Mitenkähän maailma muuttuisi, jos miehet keskimäärin kytkisivät seksin ja tunteet samoin yhteen kuin naiset?

-Voi ei, olen lihonut kilon, en tunne itseäni seksikkääksi, meni halut.
        -Kuukauden tässä kohtaa minua ei haluta.
        -Jenna arvosteli hauistani ja se kaivelee minua niin, ettei meinaa ottaa eteen.
        -Jenna ei ole tiskannut tänään eikä likaisessa kodissa tee mieli seksiä.
        -Tarvitsen pitkän esileikin, mieluiten helliä sanoja ja tekoja aamusta alkaen, että voin virittyä oikeaan tunnelmaan illalla. Mutta tuolla se vaan on naamakirjassa.

Luulen, että maailmasta olisi jo seksi loppunut...

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mitenkähän maailma muuttuisi, jos miehet keskimäärin kytkisivät seksin ja tunteet samoin yhteen kuin naiset?

-Voi ei, olen lihonut kilon, en tunne itseäni seksikkääksi, meni halut.
        -Kuukauden tässä kohtaa minua ei haluta.
        -Jenna arvosteli hauistani ja se kaivelee minua niin, ettei meinaa ottaa eteen.
        -Jenna ei ole tiskannut tänään eikä likaisessa kodissa tee mieli seksiä.
        -Tarvitsen pitkän esileikin, mieluiten helliä sanoja ja tekoja aamusta alkaen, että voin virittyä oikeaan tunnelmaan illalla. Mutta tuolla se vaan on naamakirjassa.

Luulen, että maailmasta olisi jo seksi loppunut...

Voi Pyhää Yksinkertaisuutta..... ;P

Eiköhän ääripäiden väliin mahdu taas paljon Tallustajia.....ei pidä aina olla, niin MustaValkoinen....ei ainakaan tosissaan....joskus ehkä, jos hieman Provoo&Trollaa....tietenkin, jos on PuuSilmä, niin Sitten on LappionPuun tasolla, eikä sille mitään voi.... ;P

Ei naisetkaan ole kaikki juuri sinun luettelemasi ääripään tapauksia......eikä miehetkään.... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Voi Pyhää Yksinkertaisuutta..... ;P

Eiköhän ääripäiden väliin mahdu taas paljon Tallustajia.....ei pidä aina olla, niin MustaValkoinen....ei ainakaan tosissaan....joskus ehkä, jos hieman Provoo&Trollaa....tietenkin, jos on PuuSilmä, niin Sitten on LappionPuun tasolla, eikä sille mitään voi.... ;P

Ei naisetkaan ole kaikki juuri sinun luettelemasi ääripään tapauksia......eikä miehetkään.... ;P

No eivät tietenkään ole pelkkiä ääripäitä. Kunhan vain halusin kärjistyksellä osoittaa, että usein oma, oikeammaksi määritelty tapa ei välttämättä tuokaan parasta lopputulosta vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan. Se tahtoo usein unohtua.

• Ratikkakuski kirjoitti:

No eivät tietenkään ole pelkkiä ääripäitä. Kunhan vain halusin kärjistyksellä osoittaa, että usein oma, oikeammaksi määritelty tapa ei välttämättä tuokaan parasta lopputulosta vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan. Se tahtoo usein unohtua.

"vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan."

Riippuu ihan täysin vastakohdista....ja osalle ne vastakohdat eivät sovi ollenkaan ja joillekin taas vallan mainiosti.... ;P

Alkoholisti ei varmasti ole esimerkiksi oikeastaan kenellekään hyvä kumppani - Paitsi ehkä toiselle alkkikselle ja silloinkin vain EHKÄ......tai narsisti (tai pahempi), ehkä joillekin kylmemmille ihmisille, mutta ei muille...jne...jne...

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan."

Riippuu ihan täysin vastakohdista....ja osalle ne vastakohdat eivät sovi ollenkaan ja joillekin taas vallan mainiosti.... ;P

Alkoholisti ei varmasti ole esimerkiksi oikeastaan kenellekään hyvä kumppani - Paitsi ehkä toiselle alkkikselle ja silloinkin vain EHKÄ......tai narsisti (tai pahempi), ehkä joillekin kylmemmille ihmisille, mutta ei muille...jne...jne...

Joo ja moni kohtuukäyttäjä (etenkään nainen) ei kestä skumppalasille nenäänsä nyrpistelevää absolutistimiestä.

Ei vaan, toki on yleisesti tuomittavia luonteenpiirteitä tai tekoja, kuten väkivalta, pettäminen jne...

• Tyhmyys ja ymmärtämättömyys myös tekevät ihmisen onnelliseksi.

• vaineläimenelämää

Totta puhut heille riittää omien eläimellisten tarpeiden ja himojen tyydytys muista välittämättä.

• Olen tuon tutkimuksen kanssa samaa mieltä. Tosin ensimmäinen artikkelia kommentoinut oli heti ilonpilaaja ja väitti terveyden menevän noiden kahden edelle. Vaan kun terveys sinänsä ei juuri tuo onnea, vaikka sen menettäminen tuokin onnettomuutta.

• ggfgfgff

Veikkaan kuitenkin että miesten ja naisten vastauksissa oli eroja?

• asioistatietävätaho

Meidän pillua saamattomien pitää vaan ryypätä enemmän.

• aikuinenmies-

Jos ei saa pilluu, ei voi olla onnelinen

• ytm-panomies

Paljon alkoholia käyttävillä on aina tyttöystävä.

• kukavälittää

Ketä kiinnostaa patjat?

• eimullamuuta

Kaveri ryyppää joka viikonloppu ja sillä on nainen ja kaksi lasta. Näyttää olevan onnellinen.

• ktm28

Minä ryyppään kanssa joka viikonloppu ja baarista tulee vain panoja ja eikä mitää niistä tule enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      130
      842
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    5. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      523
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      512
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    8. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      38
      447
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      433
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      397
    Aihe