Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.
Pierevä poromies
18
723
Vastaukset
- pahahaju
Joo, haisee ne.
- Ykskaksnel
Mauri Nieminen kirjoitti, että porotutkimusta ei enää tarvita kun porot ruokitaan jo läpi koko talven rehulla. Tutkimus on todennut että jäkälää ei Lapissa ole.
Voitaisiinko tutkimusaihetta muuttaa vaikka yllä olevan keskusteluotsikon mukaiseksi. - anaalisyke
pråååååååt
- piereeporo
porotkin pieree
- reindeer-gayman
Heheeeee
- poromiehenhumppa
Ruoka tuoksu ja jätös haisee, hyvän ruoan jätökset haisee ja vatsa toimii mutkattomasti. Jaksaa taas hyöriä ja pyöriä porojen kanssa humppaa.
- pierru-niila
Poromiehen suoli on suora, kaasua pääsee, ei sille vaan voi mitään :(
- luontoonmahtuu
Tottakai haisee väkevää poronlihaa syövät kitusiinsa. Pierevät kun ei jouda vessassa käymään on niin kiire porojen kanssa erotuksissa joutuu ihan paskantamaan housunsakin mutta riukut pessee ilomielin paskahousuja.
- Anonyymi
Nyt on draamaa ilmassa 😲😁
- Anonyymi
Näin, pian moni porofarmari syö sika-nautaa vankilassa.
Jokainen poro, joka tulee tontilleni, kuuka kalloon ja lihat menee kissoille. - Anonyymi
Pieru haisee nyt vahvasti!
- Anonyymi
Meillä edes kissa suostu sitä rehuporoa syömään.
- Anonyymi
Poromies ei viimeisen tutkimuksen mukaan piere. Paskoo vain housut. Tämä tutkimus on tehty Tsiuttajoella ja Koiraojalla.
- Anonyymi
Johtuu se piereminen rehelisesti metsäkävelystä
- Anonyymi
Rehellinen poromies? Johan sinä nyt vitsin murjasit, oikeen naurataa 😂🤣😹😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen poromies? Johan sinä nyt vitsin murjasit, oikeen naurataa 😂🤣😹😆
Ainakin pierrä ne osaa rehellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin pierrä ne osaa rehellisesti.
Ei osaa, salaa laskevat kaasua ja sitten hajusta syyttävät muita.
- AnonyymiUUSI
Jortikkaa vipuvarteen ☝️
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876