Boikotissa ollut jo muutaman vuoden tämä natsien kotimaasta lähtöisin oleva kauppaketju, jonka pakkausmerkinnät ovat lähinnä taiteilijan näkemys tuotteen sisällöstä.
http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2016/05/13/mt-lidlin-ulkomaista-tarjouslihaa-mainostettiin-suomen-lipulla/20165163/12
S-ryhmän Kotimaista tuotesarja on luotettavasti kotimaista. Osuuskaupan ei tarvitse valehdella asiakkaille, koska asiakkaat ovat myös omistajia. Yksityiset yrittävät huijata sen minkä ehtivät.
Lidl huijaa kuluttajia sen minkä ehtii
12
614
Vastaukset
- Kckflflf
Itse olen ymmärtänyt, että lidl käyttää siniristilippua b-luokan tuotteissa.
- laatulaskenut
Lidlin valikoimat ovat muutenkin kehnoutuneet. Esim. Oltermannia ei ole ollut saatavilla enään moneen kuukauteen.
- Rajoitettuerä
laatulaskenut kirjoitti:
Lidlin valikoimat ovat muutenkin kehnoutuneet. Esim. Oltermannia ei ole ollut saatavilla enään moneen kuukauteen.
Vai saako sitä vain ensimmäiset kymmenen asiakasta, kun kuorma sattuu tulemaan...
- Figout
laatulaskenut kirjoitti:
No ei se Oltermannin poistuminen laatua ainakaan huonontaa voi. Oltermanni on ylihinnoiteltua mautonta bulkkitavaraa. Parempaa vastinetta rahalle saa kun ostaa Lidlistä oikeissa juustomaissa tehtyjä juustoja eikä jotakin juustonkaltaista Olternmanni-nimistä korviketta. Hyvä vaan kun poistivat.
- maitobkt
Figout kirjoitti:
No ei se Oltermannin poistuminen laatua ainakaan huonontaa voi. Oltermanni on ylihinnoiteltua mautonta bulkkitavaraa. Parempaa vastinetta rahalle saa kun ostaa Lidlistä oikeissa juustomaissa tehtyjä juustoja eikä jotakin juustonkaltaista Olternmanni-nimistä korviketta. Hyvä vaan kun poistivat.
Mikä on "oikea juustomaa"? Minä ostan mieluiten parhaimman makuista juustoa. Oltermanni on parasta omassa luokassaan. Ne Lidlin omat juustomerkit ovat oikeasti mauttomia, lienevätkö edes oikeaa juustoa?
- tättärää.pippijuu
maitobkt kirjoitti:
Mikä on "oikea juustomaa"? Minä ostan mieluiten parhaimman makuista juustoa. Oltermanni on parasta omassa luokassaan. Ne Lidlin omat juustomerkit ovat oikeasti mauttomia, lienevätkö edes oikeaa juustoa?
No, voihan asian noinkin hienosti sanoa, parasta täysin mauttomien luokassa.
- raivonen
ja vissyt maistuu Kisun kuselle!
- JarkkoP
Raivonen pidä siä se suukiinni lidlis on parhaat kissanhiekat ja tiskiaine maistuu sitäpaitsi iha hyvälle, suosittelen! Merkkiä en kyllä nyt muista mutta joku kiinan merkkihän taitaa olla olisiko Zin Zan Zun?
- raivonen
JarkkoP kirjoitti:
Raivonen pidä siä se suukiinni lidlis on parhaat kissanhiekat ja tiskiaine maistuu sitäpaitsi iha hyvälle, suosittelen! Merkkiä en kyllä nyt muista mutta joku kiinan merkkihän taitaa olla olisiko Zin Zan Zun?
Jarkko p tuukko hastaaa
- JarkkoP
raivonen kirjoitti:
Jarkko p tuukko hastaaa
Vitun räppäri se pää kiinni ja anna mun olla. MUA EI KIINNOSTA SUN MIELIPIDE VITUN NATSISIWA VASTAINEN HOMO !
- raivonen
perskeles nyt kiahahtaa yli oon Vili ja tuu puoli kybä mettää
- Bfnddnkddk
Jep. Muuten hyvä, mutta lidlissä ei edes ole vichyä myynnissä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673