Vihdoin ja viimein olen saamassa oman nimikkokadun Mansikkanokan tuntumaan.
Lähtee turhat risukot ja pururadanpätkät. Pääsee kunnon tietä pitkin rantakuppiloihin nauttimaan hyvästä ruoasta ja raikkaista "virvokkeista".
Sariusta odotellessa, kippis ja kulaus.
http://kartta.kemi.fi/?setlanguage=fi&e=25479815&n=7292475&r=1&w=&l=Opaskartta&o=100
Rantabulevardi
7
229
Vastaukset
- matkaaja54321
pitäisi lailla kieltää teranssit jossa tarjoillaan alkoholia ikävän näköistä kun siideri/olut siepot ovat julkisella paikalla tuoppien kans.
- Pysyvainvissyssä
Pidähän "Rantabulevardi"pitkät ryypynvälit,saattaa muuten maksa posahtaa ennenkuin pääset sariuksen tuomasta autuudesta nauttimaan.
- vittunääsjoo
Vaahtosammutintie ois osuvampi tai puolipitkänkatu... Persejalkasenpolku!
Tuonne ehdottomasti ne tornitalot, tai ainakin pienkerrostalot pitää suunnitella, eikä mihinkään haisevaan koirapuistoon. Mahtava paikka, uimaranta ja purjehduskeskus ihan vieressä.
- 2hk
Oikeessa oot
- Lukygfy
Joo ja niistäpä voit nautiskella kun tulee räntää myrskyn kera.
- Hilloviiva
Mikäpäs sen mukavampaa kuin istua myrskyllä omassa lämpimässä kodissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623