Joku levittää palstalla valheita

Joku on kaiketi ottanut käyttöön nimimerkkini "Jarmo_EiKirj" ja kirjoittanut minun nimissäni muka jotan soopaa, luultavasti ruokotonta tekstiä, joka sittemmin ylläpito on poistanut.
Joka tapauksessa nyt on jo viikon verran siitä, joku kerberossi levittänyt huhua että Jarmo on kironnut uskovat jne. kiroilee palstalla ja mitä vielä... pitkä litania se oli.
Luotan fiksuihin palstalaisiin, ettette usko moiseen potaskaan mutta te jotka nielette kaiken joka teille esitetään, niin sanon vain, älkää uskoko kaikkea lukemaanne mitä Suomi24:lla sanotaan. Tämä kuuluu ns. ERITTÄIN kyseenalaisten vuodattajien kohtaamispaikaksi. Vähän kuin avohoito suljetulta.
Muutenkion tämä yksi ja sama ihminen kommentoi jokaiseen puheenvuorooni haukkumalla ja lyttäämällä, mollaamalla minut jne. joten sitä odotellessa taas... :)
Siunausta kaikille OIKEILLE uskoville ja hyvää päivänjatkoa ASIALLISILLE ateisteille!

14

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai joku on kaapannut nimimerkkisi ja kirjoittanut aivopieruja? No kuule mun nimimerkkiä on käytetty väärin jo satoja kertoja palstakeisaripaskiaisen toimesta.

      Eli revi siitä.

      • Jarmo__EiKirj

        Miks mä siitä repisin... olen huomannut kyllä ja se siitä. Ei tää ole ittellekään eka kerta. Mä ja IR ollaan palstan parjatuimmat. Sulla on oma vihaajas ja mulla oma. Kyllä mä myötätunnossa elän sulle siitä ja toivotan voimia. Tosin kun olet Israel vastainen, niin ei mulla kauheesti riitä sua puolustaa, vähän kiinku päin vastoin. Palestiinalaiste ovat pääasiallisesti murhaajia tai ainakin haluavat Israelin kansalle tuhoa. Se ei ole kansainvälisten lakien mukaan oikein. Johan sen lapsetkin tajuavat muttei palestiinalaislapset, jotka opetetaan vihaamaan juutalaisia jo syntymästään asti.


      • Imeskele

        KTS--
        10.3.2016 23:45
        Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.


      • KTS--
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Miks mä siitä repisin... olen huomannut kyllä ja se siitä. Ei tää ole ittellekään eka kerta. Mä ja IR ollaan palstan parjatuimmat. Sulla on oma vihaajas ja mulla oma. Kyllä mä myötätunnossa elän sulle siitä ja toivotan voimia. Tosin kun olet Israel vastainen, niin ei mulla kauheesti riitä sua puolustaa, vähän kiinku päin vastoin. Palestiinalaiste ovat pääasiallisesti murhaajia tai ainakin haluavat Israelin kansalle tuhoa. Se ei ole kansainvälisten lakien mukaan oikein. Johan sen lapsetkin tajuavat muttei palestiinalaislapset, jotka opetetaan vihaamaan juutalaisia jo syntymästään asti.

        Kansainvälisten lakien mukaan on väärin miehittää palestiinalaisalueita ja siinä ei puolta sanaa joten kaada ittelles vaan.

        Me ja jopa Suomen hallituskin tiijetään tää. Vippaslahkot ei tiijä mut ne ei tiijä mitään muutakaan.


      • kerroppaKTS
        KTS-- kirjoitti:

        Kansainvälisten lakien mukaan on väärin miehittää palestiinalaisalueita ja siinä ei puolta sanaa joten kaada ittelles vaan.

        Me ja jopa Suomen hallituskin tiijetään tää. Vippaslahkot ei tiijä mut ne ei tiijä mitään muutakaan.

        Mitkä ovat nämä kansainväliset lait joihin viittaat? Millä perusteella miehittää "palestiinalaisalueita"? Mikä on tämä mystinen kansainvälinen laki?


    • InhottavaRealisti

      Yleensä ottaen täällä ei tällä menolla tiedä kukaan kohta enää itsekään mitä on kirjoittanut. Tästä keskustelusta on tullut sen tason tragikomedia, että täältä poistuminen on kohta välttämätöntä. Toisaalta, lähestyvällä kesälomalla olisi kyllä hyvin aikaa...

      • Imeskele

        Inhottavalle
        KTS--
        10.3.2016 23:45
        Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.


      • Äitiiiii.minua.kiusataan

        Aikuiset ihmiset. Se, mitä teille piti antaa lusikalla, putosi tykkänään pois.
        Ei siis kauhalla voi vaatia typeryksiltä, jotka eivät pysty vastaamaan omista tekemistään, vaan aina jonkin toisen syyksi selittävät valheen kaikella voimalla.
        Palstakeisari se varmaan oli, sijaiskärsijä, joka ei selittele ja valehtele, niin kuin raukat.
        Teidät tunnetaan ja mitä enemmän toisia syytätte, sitä mustemmiksi muututte.


      • Jarmo__EiKirj
        Äitiiiii.minua.kiusataan kirjoitti:

        Aikuiset ihmiset. Se, mitä teille piti antaa lusikalla, putosi tykkänään pois.
        Ei siis kauhalla voi vaatia typeryksiltä, jotka eivät pysty vastaamaan omista tekemistään, vaan aina jonkin toisen syyksi selittävät valheen kaikella voimalla.
        Palstakeisari se varmaan oli, sijaiskärsijä, joka ei selittele ja valehtele, niin kuin raukat.
        Teidät tunnetaan ja mitä enemmän toisia syytätte, sitä mustemmiksi muututte.

        Näin puhuu oman napansa nöyhtäkeisari. Kaikki muut ovat säälittäviä typeryksiä mutta hän itse on koko maailman kiistaton napa ja kansakunnan ylpeys, jota kaikki ihailee. Minä, minä, minä... faabio...


      • JARMOEKSYTTÄJÄLLE

        Inhottavarealisti
        9.1.2016 10:15
        Vielä lopuksi toteaisin, että tekstisi on minulle edelleenkin kuin kärpäsen surinaa: hivenen häiritsevää, mutta sinänsä merkityksetöntä. Omalle asiallesi - mikäli edes olet oikeasti uskovainen - teet pelkkää vahinkoa.
        InhottavaRealisti
        13.6.2015 21:14
        Haen jääkaapista uuden juoman ja lähden kohta terassille. Kitinäsi ei haittaa yhtään mitään. Sinun kohtalosi taitaa olla häiriköidä täällä koko loppuyö ja nostella ylös milloin Telarantaa, milloin näitä muita. Onnea Sinulle!


        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o


      • InhottavaRealisti

        16.5.2016 21:50

        ""Toisaalta, lähestyvällä kesälomalla olisi kyllä hyvin aikaa...""

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumalan EHDOTUS . . . Sinulle . . .

        LUE HYVÄ KIRJA ---> Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . . ;)

        Siinä Sinulle - VASTAUS - tärkeimpiin ASIOIHIN - niin - EI - sitten tarvitse enää kysellä muilta niin paljon !!!

        . . .

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • KTS--
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        InhottavaRealisti

        16.5.2016 21:50

        ""Toisaalta, lähestyvällä kesälomalla olisi kyllä hyvin aikaa...""

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumalan EHDOTUS . . . Sinulle . . .

        LUE HYVÄ KIRJA ---> Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . . ;)

        Siinä Sinulle - VASTAUS - tärkeimpiin ASIOIHIN - niin - EI - sitten tarvitse enää kysellä muilta niin paljon !!!

        . . .

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Jeesus ei valinnut tekstiäsi, vaan sinä itse.
        Se kerrottiin nyt....ei tarvinnut odottaa!


      • imeturpaasi
        KTS-- kirjoitti:

        Jeesus ei valinnut tekstiäsi, vaan sinä itse.
        Se kerrottiin nyt....ei tarvinnut odottaa!

        KTS---
        10.3.2016 23:45
        Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.


    • ajanilmiötä

      Hannu Lauerman esimerkki valaisee...

      Huijaamista ja humpuukia paljon tutkinut Turun vankisairaalan vastaava ylilääkäri Hannu Lauerma on saanut itsekin kokea sosiaalisen median petollisuuden.
      Ammattinsa vuoksi Lauerman puhelinnumero on salainen eikä hän osallistu keskusteluihin sosiaalisessa mediassa. Silti hänen nimissään on perustettu jopa Facebook-sivusto, jolla ei ole mitään tekemistä ylilääkärin kanssa.

      ”En ole mitenkään mielissäni siitä. Maailma on sosiaalisen median leviämisen myötä nykyään disinformaatiota täynnä”, tiukkaan tieteelliseen ajatteluun nojaava Lauerma puuskahtaa.
      Verkkoaikana kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ilman, että henkilöllisyys paljastuisi, hän toteaa.

      http://www.omaaikalehti.fi/henkilohaastattelut/psykiatrian-ylilaakari-hannu-lauerma-ryyppykaverin-tappo-klassikko?_ga=1.137365232.1762684239.1463296007

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe