Onko jotain ehdotuksia kesätöistä 13-vuotiaalle?
Kesätöitä 13-vuotiaalle
3
175
Vastaukset
- tättä
Kuluvan kalenterivuoden aikana 14 vuotta täyttävä nuori voi tehdä työtä vain huoltajan luvalla. Kuluvan kalenterivuoden aikana 13 vuotta täyttävä ja tätä nuorempi voi tehdä työtä vain työsuojeluviranomaisen myöntämällä poikkeusluvalla. Laki nuorista työntekijöistä. http://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/nuori-tyontekija
Siis jos täytät tänä vuonna 14 v niin ensin lupa huoltajalta ja sitten jos lupa heltiää, yrität keksiä kotiväen kanssa, mitä voisit siellä kotipaikkakunnalla tehdä. - PikkuMyyyyyyy
Muumimaailma ottaa myös nuorempia ihmisiä kesätöihin, kokeilepas sitä! Esim. hahmoista Vilijonkan lapset, Aliisa ja Haisuli sopivat nuoremmalle hakijalle. Lisäksi eri kuntien 4H-yhdistyksille voi hakea töihin/perustaa oman 4H-yrityksen esim. dog sitteriksi, mutta siihen täytyy käydä kurssi. Itse olen ollut 4H:lla ja tykkäsin!
- IkäEiRiitä
Muumimaailma vaatii nykyisin vähintään 16-vuoden ikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181