Onko jotain ehdotuksia kesätöistä 13-vuotiaalle?
Vastaukset 3
- tättä
Kuluvan kalenterivuoden aikana 14 vuotta täyttävä nuori voi tehdä työtä vain huoltajan luvalla. Kuluvan kalenterivuoden aikana 13 vuotta täyttävä ja tätä nuorempi voi tehdä työtä vain työsuojeluviranomaisen myöntämällä poikkeusluvalla. Laki nuorista työntekijöistä. http://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/nuori-tyontekija
Siis jos täytät tänä vuonna 14 v niin ensin lupa huoltajalta ja sitten jos lupa heltiää, yrität keksiä kotiväen kanssa, mitä voisit siellä kotipaikkakunnalla tehdä. - PikkuMyyyyyyy
Muumimaailma ottaa myös nuorempia ihmisiä kesätöihin, kokeilepas sitä! Esim. hahmoista Vilijonkan lapset, Aliisa ja Haisuli sopivat nuoremmalle hakijalle. Lisäksi eri kuntien 4H-yhdistyksille voi hakea töihin/perustaa oman 4H-yrityksen esim. dog sitteriksi, mutta siihen täytyy käydä kurssi. Itse olen ollut 4H:lla ja tykkäsin!
- IkäEiRiitä
Muumimaailma vaatii nykyisin vähintään 16-vuoden ikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371