Minkälaiset työkengät

Minkälaisia työkenkiä käytät ja missä olet töissä?

9

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos käytät korkokenkiä niin millaiset korot?

    • tytsy28

      Heippa lounastauolta isosta virastosta! Jalassa matalat Ecco-kengät, koska joudun juoksemaan koko ajan kerrosten väliä osastolta toiselle enkä halua nilkkojeni vaurioituvan. Kollega on sipsuttanut n. 10 cm koroissa koko vuoden, haukkuu mun "typeriä järkikenkiä" ja valittaa alvariinsa kun koipia särkee. Että silleen. Tasan ei mene siis tämäkään. ;D

    • osastovastaava

      Komppaan edellistä toimistolikkaa.
      Crocsit tai tukisandaalit. Sairaalankaan käytävillä ei keikistellä korkkareissa.

    • feet-first

      En käytä korkeita korkoja vaikka olen toimistorotta mäkin. Parhaat popot tukee jalkaa ja niisson hengittävät materiaalit, joten jalat ei hikoile päivän aikana. Siks kahdet: toiset työmatkalle ja toiset sisäkäyttöön.

    • United_Brother_Look

      Betonisaapikkaita sovittelen asiakkaiden jalkoihin töikseni. Itse käytän crocseja tai kumppareita.

    • jalkinerunoilija

      Turvakenkiä, crokseja, saappaita, sandaaleja, tennareita.
      Riippuu mitä teen, ruohonleikkuussa tennareita tai crokseja tai sandaaleja. Riippuu millä leikkaa.
      Ranta-, ja metsätöissä saappaita
      Tavaroita siirtäessä turvakenkiä

    • Hippiäinenn

      Turvakengät kaikilla herkuilla osan päivästä ja sisätiloissa toimistolla kiilakorkotennarit ollut viime aikoina. Ylemmän tahon toiveesta kopistelen toisinaan mustissa korollisissa avokkaissa jos yhteistyökumppanit muilta mailta kyseessä.
      Nykyään harvemmin joudun niihin hohhoijaa-palavereihin. Voin saikulla sujuvasti naputella hommat vaikka saunan kuistilla :P Taidan ryhtyä piakkoin "oleiluneidiksi" täysaikaisesti.. Ottakoot nuorempia tekemään ne höpöttelyhommat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe