Tutustua kevyesti vai eroon kokonaan

pakkokaidumpatavaan

Tapasin noin viikko sitten kivahkon tyypin baarissa. Olen itse naimisissa, mutta ero oli tulossa tuon tapaamisen aikaan, nyt tilanne on toinen enkä todellakaan aio erota. Tapasin kuitenkin tuon ihmisen uudelleen pari päivää sitten, kävimme muutamilla drinkeillä. Minä tykkään tavata ihmisiä ihan kavereinakin, vaikka alkutapaamisessa oli pussailua. Mutta miten minä nyt pääsen nätisti selvittämään tämän asian, kun toisella on ihan väärä käsitys tutustumisemme luonteesta? Hän on lisännyt minut fb-kaveriksikin. En ole häneen ihastunut vaan kaipasin vain seuraa, eikä muuta kivaa ollut tarjolla. Tuntuu jotenkin hankalalta ja vähän harmittaa, kun olen jutun pahis. Minusta ei ole tilanteen tasaista ruveta selittämään, että en halua tai voi seurustella, kun ei sellaista nyt kahden epämääräisen tapaamisen perusteella voi kukaan muutenkaan olettaa. :D

Mutta kannattaako jättää tutustuminen nyt kokonaan väliin? Varmaan joo. Mutta kun kivoille tyypeille olisi satunnaista tilaa elämässä kuitenkin kaveripohjalta... Hän ei ole mitenkään aktiivinen pitämään yhteyttä että onnekseni voisin olettaa, että ei hänkään ole kovin kiinnostunut.

Mitä ihmiset yleensä ajattelee? Tuntuu että olen ihan kummallinen tyyppi kun kerään elämääni satunnaisia ihmisiä jonkinlaisen ihastumisen kautta, eikä esim työkavereita tai missä nyt ihmiset normaalisti tutustuu...

4

275

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeeee

Josko vaan poistan hänet feisbuukista enkä enää ota yhteyttä... Mutta mitäs jos tulee taas joku yksinäinen hetki, johon tarttis seuralaisen, eikä oma puoliso pääse. :P
      Hän kyllä huomaa ihan varmasti heti jos poistan, ja sitten tehnee jotain ikäviä päätelmiä. Voi että sentään.

• aapeeee

Ehkä mun ei tartte tehdä yhtään mitään? Kauheaa pohtia tällaista. Mitäs jos hän ottaa yhteyttä, olenko se kurja tyyppi joka ei vastaa mitään? Silleen on minut itseni monesti "dumpattu". Että ei vain vastata mitään ja siitä pitäisi sitten ottaa onkeensa. En haluaisi olla sellainen. Mutta tämä niin riipii! Olenko ihme hiippari jos lähetän viestin, että ei enää pidetä yhteyttä? Mutta miksi niin tekisin, enhän edes tiedä aikooko hän pitää yhteyttä muutenkaan.
      Koen kauheaa omantunnontuskaa tästä. ;(

• räkäläkamu

Mitähän jos jättäisit ystävien etsintälistalta nuo räkälät pois. Kapakkakavereista saa juuri sitä mitä hakee ja yrität selittää meille että haet vain rehellistä kaveriseuraa.
      Mitä kerrot ja mitä kuitenkin teet, on täysin ristiriidassa.

Tekisit paljon älykkäämmin jos hakisit ystäviä harrastusten (muun kuin räkäloissä juoksemisen) parissa. Silloin olisi vain luonnollista että puolisosikin tutustuisi harrastelijapiiriisi ja voisitte yhdessä koko porukalla tavata sosiaalisesti harrastuksen yhteydessä tai sen ulkopuolella.

On täydellisen tarpeetonta rautalangasta vääntämällä yrittää kehittää draamaa. Kuule kyllä sinä sitä saa ajan mittaan sairaustapausten, kuoleman , tyopaikkamentyksen jne muodossa. Sitten on oikeutettua kärsiä.
      Mutta nyt kun kaikki on hyvin ja voit kehittää paremmaksi, miksi huolella ja harkiten käyttäytyä idioottimaisesti?

• aapeeee

Ei kun enhän mä mistään rehellisestä kaveriseurasta puhunut, vaan nimenomaan niin että ensin sitä ihastutaan ja sitten öö... ollaan vaan jotain tuttuja? Kavereita = ei romanttisia tapaamisia. Illanviettokamuja nimenomaan haenkin, en arkipäivänkavereita. Ei mulla ole aikaa sellaisille. Mutta sillon kun tekee mieli lähteä vaikka jollekin keikalle niin kivempi sinne on mennä jonkun jännän tuttavuuden kanssa kuin vaikkapa yksin... Mulla on rajallinen ystäväpiiri eikä niistä neljästä perheellisestä ystävästä välttämättä kukaan pääse joka kerta mukaan, kun itseä kiinnostaa tehdä jotain muuta kuin olla kotona nukkumassa.

Kiitos kommentista, en mitään päänsilittelyjä kaipaakaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 66
      1277
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1235
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      86
      878
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      861
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      602
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      576
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    Aihe