Kurkkasin ohikulkiessa Dressmannin ovesta

Siellä oli pelkkiä naisasiakkaita. Se on kuulkaa naiset miestenvaateliike!

12

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkolakki

Mutta miesten pukeminen on ihQu!

(sitä paitsi valmistujaiset ovat tulossa, ja vaateasioissa äidit ja tyttöystävät ovat suuri tuki miehille...)

• Varmasti, ja se varsinainen mies on paras jättää kotiin, kun se on vain tiellä kun sille valitaan vaatteita?

• Kkkkkj
        HC-ätmel kirjoitti:

Varmasti, ja se varsinainen mies on paras jättää kotiin, kun se on vain tiellä kun sille valitaan vaatteita?

Eiköhän mies ole siellä pukukopissa...

• transut-valtaa-dresmann

Ehkä ne oli vain transuja???

• vihatipunen

Ne miehet oli ehkä sovituskopeissa?

• kurpparaivohälytys

Panemassa nättiä myyjää?

• Naiset olivat siellä bongaamassa miehiä? :)

Muut hyvät ehdotukset meni jo mulle jäi tää ehdotus.

• atännä

Etkä uskaltanut sitten mennä sisälle saakka? Siellä ne naiset olivat miehiä katselemassa, ja ätmel luikkii karkuun. *hmph!*

• kurpparaivohälytys

Todennäköisesti persjalkaisia tallukoita ja rekkalesboja, parempi vaan oli jatkaa matkaa, olisi ollut ahdistavaa olla sellaisten katseiden alla.

• Ikis__M

Minä käväisin eilen yhdellä terdellä oluen nauttimassa, jakauma oli n. 30 miestä ja kaksi naista yhdessä pöydässä keskenään supattamassa. Jos olisin ollut sillä mielellä että naisia iskemään niin olisi voinut masentaa kun aika vaikeahan siellä varmaan olisi voinut olla päästä juttuihin.

• EiPinkkiäPaitaaIkinä

No jospa ne olivat ostamassa niille reppana miehilleen vaatteita jotka eivät itse osaa tai halua, valitettavasti nämä näyttävätkin siltä että ovat vaimon tai tyttöystävän valitsemissa kuteissa eli aivan nössöltä, mikä mies se sellainen on joka ei osaa edes vaatteita itselleen ostaa? Eiväthän naisetkaan suostu kulkemaan miehen valitsemissa vaatteissa. Itselläni on aina ollut selvää millaisissa vaatteissa viihdyn enkä ole koskaan antanut muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen, saati että ottaisin naisen mukaan vaateostoksille.

• Mä kävin sisällä yhdessä ja tosiaan naisia siellä pyöri yhtä paljon kuin miehiäkin. Ne oli varmaan niitä ei-hypergamisia miestään varakkaampia naisia, jotka olivat ostamassa miehilleen lahjaksi kivoja asuja.

Myyjä ei ollut kovin hyvä, mutta ei ihan surkeakaan. Se heti toisena vaihtoehtona tarjosi mulle sitä mitä fiksu myyjä olisi tarjonnut heti ensimmäiseksi, kun mielestäni varsin selvästi sanoin mitä olin hakemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      332
      664
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75