Onko kaikki Ouluun menevä liikenne siirretty raiteelta 2? Lehdessä joskus luki niin.
En löydä mistään. Menisin sellaisella joka lähtee 1:ltä. On tuota ikää ja on matkalaukku. Kerran tuli 2:lle, en meinannut millään jaksaa raahata laukkua taksiin.
Kemin juna-asema
10
235
Vastaukset
- Hankala.on
Olisiko iso remontti tehdä sinne kakkoselle suorempi yhteys asemalta?
- Asemalla.ei.laiturilla
Ei kai Kemin asemalla ole koskaan kahta eri suuntiin menevää junaa yhtä aikaa? Eivätkö junat voisi aina saapua raiteelle 1?
- vaikea.paikka
Kun olin vieras Kemissä ja myöhäinen juna pysähtyi pilkkopimeässä kovassa lumisateessa raiteelle 2, olikin paniikin paikka että mihin nyt tästä ja jäänkö jonkun junan alle. Kaikkialla umpihankea.
En vieläkään ole orientoitunut tuohon paikkaan, vaikka kuljen päivisin, menen sinnepäin mihin suurin osa muista menee, tosin hitaana jään kovasti jälkeen. - Diivatk
Riskiä
- sillä.-.lailla
Kemistä poismeno on tehty helpoksi (raide 1)
Kemiin tulo on tehty vaikeaksi (raide 2)
- Rataraili
Liikennevirasto omistaa Suomen rautatieasemat ja vastaa junaliikenteen ohjaamisesta radoille ja laitureille. Se siis "käskee" viranomaisena miten VR:n juna liikkuvat ja missä pysähtyvät.
Se millä raiteella junat pysähtyvät, näkyy täällä http://aikataulut.liikennevirasto.fi/junalahdot/web
Kirjoita hakukenttään Kemi, niin saat listan siellä pysähtyvistä junista lähtöraiteineen.- vaikeaajayhävaikeampaa
Olin hakenut monesta paikasta VR-sivuilta, ei missään löytynyt.
Kuka keksii hakea tuollaisesta osoitteesta. - KemissäOlen
vaikeaajayhävaikeampaa kirjoitti:
Olin hakenut monesta paikasta VR-sivuilta, ei missään löytynyt.
Kuka keksii hakea tuollaisesta osoitteesta.Jos on lähdössä Kemistä niin on tiedettävä, miltä raiteelta juna lähtee taikka jos ei tiedä on oltava asemalla varmuuen vuoksi 10 minuuttia aikasemmin.
- Ande53
Ei koske Kemiä. Samanlaista paskaa VitunRautateiden toiminta koko Suomessa. Ne vois kokeilla muuttaa nimen jotenki kansaisvälisemmäksi. Voihan sen muuttaa sitten vuoden päästä takasin.
- vrrr
Eiköhän tuo kohta korjaannu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903161- 313116
- 592864
- 572710
- 532360
- 381824