Kemin juna-asema

kemistäOuluunpäin

Onko kaikki Ouluun menevä liikenne siirretty raiteelta 2? Lehdessä joskus luki niin.
En löydä mistään. Menisin sellaisella joka lähtee 1:ltä. On tuota ikää ja on matkalaukku. Kerran tuli 2:lle, en meinannut millään jaksaa raahata laukkua taksiin.

10

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankala.on

      Olisiko iso remontti tehdä sinne kakkoselle suorempi yhteys asemalta?

    • Asemalla.ei.laiturilla

      Ei kai Kemin asemalla ole koskaan kahta eri suuntiin menevää junaa yhtä aikaa? Eivätkö junat voisi aina saapua raiteelle 1?

      • vaikea.paikka

        Kun olin vieras Kemissä ja myöhäinen juna pysähtyi pilkkopimeässä kovassa lumisateessa raiteelle 2, olikin paniikin paikka että mihin nyt tästä ja jäänkö jonkun junan alle. Kaikkialla umpihankea.
        En vieläkään ole orientoitunut tuohon paikkaan, vaikka kuljen päivisin, menen sinnepäin mihin suurin osa muista menee, tosin hitaana jään kovasti jälkeen.


      • Diivatk

        Riskiä


      • sillä.-.lailla

        Kemistä poismeno on tehty helpoksi (raide 1)
        Kemiin tulo on tehty vaikeaksi (raide 2)


    • Rataraili

      Liikennevirasto omistaa Suomen rautatieasemat ja vastaa junaliikenteen ohjaamisesta radoille ja laitureille. Se siis "käskee" viranomaisena miten VR:n juna liikkuvat ja missä pysähtyvät.

      Se millä raiteella junat pysähtyvät, näkyy täällä http://aikataulut.liikennevirasto.fi/junalahdot/web
      Kirjoita hakukenttään Kemi, niin saat listan siellä pysähtyvistä junista lähtöraiteineen.

      • vaikeaajayhävaikeampaa

        Olin hakenut monesta paikasta VR-sivuilta, ei missään löytynyt.
        Kuka keksii hakea tuollaisesta osoitteesta.


      • KemissäOlen
        vaikeaajayhävaikeampaa kirjoitti:

        Olin hakenut monesta paikasta VR-sivuilta, ei missään löytynyt.
        Kuka keksii hakea tuollaisesta osoitteesta.

        Jos on lähdössä Kemistä niin on tiedettävä, miltä raiteelta juna lähtee taikka jos ei tiedä on oltava asemalla varmuuen vuoksi 10 minuuttia aikasemmin.


    • Ande53

      Ei koske Kemiä. Samanlaista paskaa VitunRautateiden toiminta koko Suomessa. Ne vois kokeilla muuttaa nimen jotenki kansaisvälisemmäksi. Voihan sen muuttaa sitten vuoden päästä takasin.

      • vrrr

        Eiköhän tuo kohta korjaannu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe