Mistä asioista kannattaa ensitreffeillä keskustell

IWannaKnow

Eli mistä asioista kannattaa ensi treffeillä keskustella?

12

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävällinennn

olla oma itsensä

• esitä.olevasi.parempi

Sinun neuvo ei ole toimiva niille miehille jotka eivät ole omina itsenään naisten mieleen.
        Suurimman osan miehistä on pakko feikata että saa sen jalan oven väliin.

• areyoudum

Maailmanrauhan nykytilasta tietenkin.

• IWannaKnow

Heittäkää nyt jotain enemmän.... C'mon

• kokojanäkövarallisuus

Kullin koosta, vitun kosteudesta, rahavaroista, omaisuudesta, perinnöistä. yms....

• 611166616161

Ei ainakaan olla oma itsensä, vaan kaikki pelimiesmanööverit käyttöön. Muuten ei jatkoa heru.

• IWannaKnow

Eikö teillä oo yhtäään parempaa tekemistä kun perseillä täällä kasvottomana???

• IWannaKnow

Suomalainen on just teidänlainen. Maksaa 50 euroa, jotta naapuri ei saa satasta

• Naiselli

Ensitreffeillä ei kannata puhua ainakaan entisistä suhteista. Ei nimittäin tunnu kovin romanttiselta, jos mies on kiinnostunut puhumaan eksästään meidän treffeillämme.

• neuvori

Ei siihen ole mitään yhtä reseptiä. Yhdestä sun toisesta aiheesta voi kokeilla jutella, mutta olennaista on sitten kuulostella, kiinnostaako aihe toista. Esimerkiksi urheilu, elokuvat, musiikki, kirjat, taide, harrastukset, matkustaminen jne. ovat sopivia aiheita niille, joita ne kiinnostaa, mutta jos niistä puhuu sellaiselle, jota ei kiinnosta, tappaa toisen tylsyyteen. Hankalaksi asian tekee se, että jotkut kokevat kohteliaaksi esittää kuitenkin kiinnostunutta.

Esimerkki siitä, milloin fiksu vaihtaa aihetta ja pölvästi jatkaa.

A: Katsoitko jalkapallon Islanti-Englanti pelin?
      B: En
      A: Oli kyllä katsomisen arvoinen!
      B: Joo varmaan, mutta en seuraa urheilua.

Fiksu:

A: Niin no eihän se kaikkia tietenkään kiinnosta. Mikäs sinua kiinnostaa?

Pölvästi:

A: Minusta on kivan rentouttavaa katsoa. Jalkapalloa varsinkin, kun olen itse pelannut. Penskana aloitin Perärusilan palloseurassa ja sitten koko kouluajan pelasin. Kakkosdivisioonaan asti päästiin, mutta sitten.... plaa plaa... ja kerran pelimatkalla kälä kälä...

• rompsu

"Sinun neuvo ei ole toimiva niille miehille jotka eivät ole omina itsenään naisten mieleen."
      Tässä tuli jo neuvo jos haluaa olla jotain muuta itsensä hinnalla saavuttaakseen jotain, ja olla sitä muuta sen saavutuksen ajan...

Toinen vaihtoehto on olla oma itsensä ja löytää nainen joka sitä haluaa.

Perustreffeillä ei ole mitään mistä kannattaa keskustella- paitsi jos pelaa panos-hyöty peliä- kun ihminen haluaa oikeasti toisen ihmisen. Itse suosittelen keskutelemaan siitä mistä toinen on kiinnostunut tai haluaa puhua jos itsellä ei välähdä isompia....aivotonta on miettiä jokin käsikirjoitus ja edetä sen mukaan vaikka toinen jo eka repliikistä näyttäisi että wtf. Sitten väkisin vaan ne opetellut jutut ja repliikit :D

Itse sanon mieluummin että ompa hyvää jäätelöä tai näytät kivalta. Tai kävin viime kesänä/lapsena paikassa x ja haluaisin uusia kokemuksen sun kanssa. Tai tuntuu hyvältä ja hassulta olla sun kanssa tässä täällä tänään.

Ole ihminen ihmiselle. Jos haluat olla jotain muuta tai jollekin muulle niin sinulla on strateginen ongelma - jonka voi aina ratkaista , mutta joka ei kestä aikaa - ja tsemppiä oikean tiesi löytämiseen :)

• oikeavastaus

Helpompi on sanoa, mistä ei kannata keskustella. Eli ei kannata kertoa liian henkilökohtaisista asioista, kuten seksielämästä tai sen puutteesta. Ei myöskään mistään negatiivisista asioista. Jos sinulla on jotain sairauksia tai omituisia tapoja, pidä turpa kiinni sellaisista. Niitä ehtii tilittää myöhemmin, sitten kun nainen tuntee sinut paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe