Kaikki pääsee keväällä paneen ja saa naaraita. Tinttejä hautoo joka pöntössä ja välillä paneskelevat oksalla. Sama kirjosiepoilla ja parhailla uroksilla useampikin akka hautomassa eri pöntöissä. Telkkä urokset kävi polkemassa naaraat ja lähti sit eurooppaan takas. Heinäsorsat jokaiset kulkee pareina. Jänikset nussii ja kirmailee aamulla pelloilla kun meen töihin josta ei saa ees kunnon korvausta. Lokkipari tuli nussimaan mökkirantaan kun perkasin uistelu haukea. Kaikki kulkee pareittain mut mitä tekee ihmismaailman köyhämies. Yksin koko ikänsä eikä toivettakaan naaraista joita pääsis paneskelemaan tai tekeen lapsia. Kyllä köyhäks ja tuurittomaks ihmiseks syntyminen on pahin onnettomuus tässä maailmassa.
Olen luonnon eläimillekin kateellinen
23
253
Vastaukset
- Ätmi-
Antakaa rahaa
- PalstanRuminMies
En anna saatanan köyhä.
- PalstanLyhinMies
Mulla sama juttu mut se johtuu mun pituudesta oon pirun lyhyt, mutta mulla on paljon kyllä rahaa.
- NeOnLyhkäisiä
Tuohon vaivaan ei ole apua mutta aasiassa voisi olla parempi onni
- PalstanTuuritonMies
Mulla johtuu huonosta tuurista löydän aina vain jännäjennoja ja ne pettää tai eroaa aina kun löytyy joku pantava mies.
- LyckaTill-
Toivon sinulle parempaa tuuria
- Nussisitäperseeseen
Sun täytyy yrittää sitten vain löytää jonkun toisen lajin naaras jos omat ei suostu.
Ehkä joku ujo telkkä? - katoooey
Vain ihmisellä on tajunta.. eläin ei edes tajua n**ssivansa!
- SiksiNeEiVarmaanTajua
Joku tuolla alempana viittasi että moni nainen on eläin
- pää_irti
HAHHAHAH, oon oikeasti miettiny et vittu eläimilläki paremmat olot kun tääl. Oravilla,hiirillä,koirilla...
Ei se seksi vaan miten kohdellaan.- lklököklö
Näin se on köyhä mies on ihmis saastaa täysin tarpeeton moneen asiaan
- spot-a-shop
Jos haluat, että saat oikein kunnolla, niin suosittelen, että menet alastomana paikkaan, jossa on oikein paljon hyttysiä. Sillä vain naarashyttyset imevät.
- kjlljlkjjlk
Niin ne jotkut naaraat toimii kuivaksi ja kohteen vaihto tai sit yksikseen
- ilmaisialounaitaeiole
Seuraa tarkemmin niitä eläimiä.Huomaat että uros joutuu tekemään melkoisen työn hurmatakseen naaraan,ei ne tule kuin manulle illallinen.Seuraa niiden touhuja ja ota opiksesi äläkä odota valmista.
- EnOleEläimiinSekaantuja
Jos nainen on eläin ja kyseinen mies sielullinen ihminen, niin ei ole mitään tavoiteltavaa
- Luoladonna
Tuosta tuli mieleen, että pari päivää sitten Josafatinkadulla pulupari paneksi keskellä autotietä. Ei siinä mitään, mutta ohi kulkenut nuori heppu meni ja yritti potkaista lempijöitä. No minä siitä otin hieman kierroksia ja kävin haastattelemassa heppua. Hän ei osannut selittää reaktionsa syitä, joten minä selitin hänelle sen.
(Naurua ) - monkey-pv
Ihminenhän on apina saatana, helvetin karvanen apina.
- Ujoatm27v
Yks päivä näin tossa parvekkeellani kaljaa juodessani kun kärpäsetkin nussi. Olin kateellinen jopa kärpäsille. Kärpäsetkin saa pillua mutta minä en, niin saatana!!!!
- niinnonussiinekin
Joo sellasta se on kun kärpäset ei ole statuksen, resurssien ja rahan perään :D :D :D
Julkeaa rietastelua. Auttaisko, jos sää ne myrkyttäisit?
- luontoseuranta
Voi hyvää päivää, alkaako väki vieraantua luonnosta jo näinkin paljon. Siellä luonnossa panon eteen pitää todella tehdä töitä ja välillä ihan tosissaan tapellakin jossa voi vahingoittua jopa kuolettavasti että ei se eläimillä todellakaan ole helppoa. Ihmisillä paljon paljon helpompaa.
- SuomenRumin
Niin kauniilla ja komeilla ihmisillä. Älä puhu helppoudesta ainakaan rumalle miehelle.
- SuomenKöyhin
SuomenRumin kirjoitti:
Niin kauniilla ja komeilla ihmisillä. Älä puhu helppoudesta ainakaan rumalle miehelle.
Niin rikkailla ihmisillä. Älä puhu helppoudesta ainakaan köyhälle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635