Ikää n. 35v, paljon Kari Aallon näköinen,
ei omia lapsia / vaimoa, asun maalla kaukana asutuksesta syvällä korvessa, lemmikkieni ja vanhempieni kanssa.
Yhdyntä kokemukseni naisten kanssa puhdas 0%!!!
Mikä minä olen, kertokaapa te kiitos...
Kertokaapa minulle, että mikä oikeen olen
8
180
Vastaukset
- Häpeä
Olet puhdasverinen aateeäm eli atm eli ätmi sekä myöskin ruma pillua saamaton Neitsytsetä!!!
- erkki-täti
Piti googlata kuka on Kari Aalto.
Kari Aalto näyttää hyvin paljon Eppu Normaalin Martti Syrjältä.
Jos nyt jotain määrittelyä kaipaat, niin olet syrjäseutujen naiseton mies. Oletko koskaan poistunut sieltä korvesta vanhempiesi luota?
Harvemmin kotoa tullaan treffeille hakemaan. Ja silloinkin kun tullaan, niin jossain on täytynyt tavata sitä ennen (minua on tultu kotoa yllätyksellisesti hakemaan muutaman kerran, ja aina on ollut sellainen tilanne, että jossain on tavattu aiemmin muissa asioissa). - Luoladonna
Olen jutulla Karin kanssa, ja hän on mielestäni aika herttainen punkkari. Täällä Kalliossahan kaveri vaikuttaa.
Eli Kari on Aalto ja sinä joku muu.
( naurua)- Luolapönde
Siis jutellut.
(Reps ) Luolapönde kirjoitti:
Siis jutellut.
(Reps )Turha yrittää korjata lipsahdusta. Kalliolaisten jutut kyllä tiedetään.
- rutinatpois
Helvetin onnekas mies, sanon minä. Toki jos mietit vain mitä muut susta ajattelee, etkä itse haluaisi elää noin, asia on varmasti eri. Mutta minä olisin ikionnellinen jos saisin asua korvessa, eikä täällä masentavassa betonihelvetissä.
Ja mitä vikaa siinä on, että vanhempien kanssa asut, jos kerran tilaa on? Oo onnellinen kun sulla on heidät seuranasi. Joskus sekin päivä koittaa kun heitä ei enää ole. - pakkokysyä
Yhdyntä kokemukseni naisten kanssa puhdas 0%!!!
Entäs miesten?- ap-aloittaja--
No minä kun olenkin kiinnostunut vain persereijistä, ETTÄ TIETÄKÄÄ SE SAATANA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635