Mistä löytää tän näköisen 30-vuotiaan suomimimmin?

Älkääsurko

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001185244.html

Vastaus ei mistään.

Sieltä vastaukset löytyvät kuitenkin mistä artikkeli kertoo eli idästä.
Siellä on naisia useimpien tarpeisiin isolla N:llä.

Ei mitään feministikuraa, läskejä ämmejä jne. vaan laatunaisia jotka arvostavat perhe-elämää ja hyvää miestä.

Kaikki "ostohuorat" jutut voi jättää tästä ketjusta pois, venäläiset ja itäiset naiset ne vasta osaavatkin rakastaa.

Suominaiset ovat paljon enemmän rahan perään kuin parhaimmat statushorot kuin naiset idästä.

25

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko hait omasi?

• eimullamuuta

Liian pitkä tukka

• MietinVaanEttä

Onkohan pimp*ikarvat kans leikkaamatta?

• i.sure.hope.not

Repesin xD

• Tuolla on pikkusisko, jonka lempinimi on Tähkäalapää.

Täällä on ollut viimeaikoina muuten vähän jupinaa, että keskustellaan vain pilluista.

• On kyllä upean pitkät ja hyvin hoidetut hiukset naisella. Kerrassaan. Siinä saa jo hetken kasvatellakin noin pitkää hiuskuontaloa. Pitkä tukka olis kyllä kaunis, mutta kun ei semmosta kaunista kaikille kasva ja sitä pitäisi jaksaa hoitaakin.

Tarkoitit kyllä koko naista, mutta minä näin vaan ne hiukset. :)

• AutisminYlistystäTaas

Autismin ylistystä taas tuokin aloitus.
      Asioista tietävät kertovat, että venäläistä naista ei suomalaisen kannata ottaa, vaatii turkit ja timantit, ja suuttuessaan repii silmät päästä. Venäläinen mies sopii suominaiselle kuulemma paremmin, yhtäläisyyksiä juoppoudessa, mutta osaavat myös palvoa naisiaan, tulee niitä turkkeja ja timantteja.
      Aasialaiset naiset vasta rahan perään ovatkin. Katsovat, että asunto, auto, vaatteet, kaikki on oltava merkkitavaraa, kalsareita myöten, muuten ei kehtaa. Ja hekin oppivat täällä naisten asemasta, tullen vaativimmiksi.
      Monella kuulemma tullut suomalaista naista ikävä. Eiköhän jokaiselle ne oman maan mansikit sovi parhaiten..

• Opetteleitkemään

"Asioista tietävät kertovat, että venäläistä naista ei suomalaisen kannata ottaa, vaatii turkit ja timantit, ja suuttuessaan repii silmät päästä."

Nauran tällaiselle paskalle suoraan.

Päinvastoin idän naiset EI kysele rikkauksien perään jos mies tulee toimiin omillaan ellei kyse ole jostain todella nuorista huorista.

Olet itse vitun assburgeri vittureikä.

• Jotenkin hassu kommentti....Tulee mieleen "Perskules ne ei saa viedä MeidänMiehiä".... ;D

• 20424
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Jotenkin hassu kommentti....Tulee mieleen "Perskules ne ei saa viedä MeidänMiehiä".... ;D

Ihan saavat viedä mitä haluavat. Ei ole minulta pois, olen niin sanotusti markkinoiden ulkopuolella, eli oma lehmä laiduntaa kaikessa rauhassa pellolla, mutta näin ovat ukot itse kertoneet. Kysykää heiltä.

• 20424 kirjoitti:

Ihan saavat viedä mitä haluavat. Ei ole minulta pois, olen niin sanotusti markkinoiden ulkopuolella, eli oma lehmä laiduntaa kaikessa rauhassa pellolla, mutta näin ovat ukot itse kertoneet. Kysykää heiltä.

Varmaan moni pitää ensisijaisena vaihtoehtona kotimaista, jos on kumppania vailla....mutta jos ei löydä syystä tai toisesta sopivaa, niin ei se väärin ole, jos rakkautensa löytää sitten jostain muualta....

Ei saa olla liian naivi ja sinisilmäinen....sama pätee kaikkiin oli sitten kyseessä minkä maan kansalainen tahansa....

• Jopas oli vanhan näköinen 30-vuotias. Artikkelia en sitten jaksanutkaan lukea tippaakaan...

Tulee ekana mieleen että jos pienen lapsen äidillä olisi tuollainen letti niin päivökodista saattaisi lähteä joku muukin tukassa roikkuen himaan kuin oma vekara.

• Menesyömään

Kertoo läski ämmä 28v Suomesta.

• Menesyömään kirjoitti:

Kertoo läski ämmä 28v Suomesta.

Sulla tais jäädä iltapala väliin kun olet noin huonolla tuulella.

Ja se on muuten neiti 28 sulle.

• ihmettelijää

Vanhan näköinen? Minusta jopa ikäistään nuoremman näköinen.
        Mutta tuo tukka kyllä ei ole kaunis.

• ihmettelijää kirjoitti:

Vanhan näköinen? Minusta jopa ikäistään nuoremman näköinen.
        Mutta tuo tukka kyllä ei ole kaunis.

Perustan mielipiteeni muutaman 40 kaverin varaan jotka ei näytä paljoa yli 3kymppisiltä. :)

• EI noin pitkät hiukset näytä enää hyviltä.

• Ba-tu

Kiva käydä paskalla ton fledan kanssa.

• Diudiudiii

Eipä varmaan helpolla löydä.. Jos hiusten pituutta katsoo. Harvalla edes kasvaa pepun alapuolelle vaikka kuinka yrittäisi. Omatkin joskus pisimmillään ylsi pepun päälle. Epäkäytännölliset olivat joten puoleen selkään asti on näppärä pituus.

Kroppahan sitten on ok. Kyllä tuollaisia löytyy vanhemmistakin täällä :D Jostain syystä jotkut miehet eivät kuitenkaan osaa katsoa naisen ikää oikein vaan niputtavat kaikki pullukat vanhoiksi ja hoikat alle kolmekymppisiksi.

• PrinsessanHiukset sillä oli, mutta ei prinsessan käytöstä......Ihan perus HuomionHakuinen Naikkonen Vuan.... ;P

• Undisputed

Kyllä täyttä asiaa. Vähän harmittaa ettei tätä tajuta. Mutta toisaalta kun harva tajuaa ottaa naista idästä niin voihan sitä hieman herkutella ajatuksella että on ollut itse fiksu!

• Eräkettu

Suomen katukuvassa ei milffejä paljoa näy...

Kaikki on rupsahtanu jo kahenkympin puolella... Ja pahasti..

• ei-ongelma-miehillee

Mutta onko se miehille huolenaihe kun saatte aina niitä nuoria naisia ;)

• Eräkettu
        ei-ongelma-miehillee kirjoitti:

Mutta onko se miehille huolenaihe kun saatte aina niitä nuoria naisia ;)

Meinaan vaan että suomilahnoilla on elämäntavat kohillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1925
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1555
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      41
      1150
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1050
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      958
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      125
      933
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (72) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja