Tällekin palstalle kirjoittava Casey Ryback kirjoitti blogissaan yläastebändistä. http://rybackinblogi.blogspot.fi/2016/05/bandimuisto.html
Kirjoitus on hyvä esimerkki siitä miten ätmit aiheuttavat itse tilanteensa. Normaali ihminen olisi vetänyt johtopäätöksen ettei se pukeutuminen ja esiintyminen mennyt ihan nappiin ja olisi vain muuttanut tyyliä seuraavalle kerralle.
Ätmi sen sijaan heittäytyy loppuiäkseen katkeraksi marttyyriksi ja lyö hanskat tiskiin eikä suostu näkemään itsessään vikoja jotka kaikki muut kyllä näkee. Eipä tarvitse ihmetellä miksi ätmeistä ei koskaan tule mitään.
Ätmin ja normaalin ihmisen ero
28
380
Vastaukset
- esittäminen.ei.kannata
Meinaatko, että ätmin taso nousisi vain vetämällä rokkikuteet ylle? Todennäköisesti lopputulos olisi ollut vielä koomisempi, jos nössö rillipää olisi yrittänyt leikkiä hevisankaria. Ätmi ei joka tapauksessa voita, joten paras strategia on minimoida tappio. Se sujuu paremmin olemalla oma itsensä kuin esittämällä huonosti jotakin muuta kuin on.
- KaivauduVaan
Naiset joutuvat hyvinkin paljon kehitämään ja muokkaamaan itseään, varmasti promille, jolle aivan luonnonlapsi kelpaisi. Kilpailu on naisten kesken kovaa, ja jokapäiväistä.
KaivauduVaan kirjoitti:
Naiset joutuvat hyvinkin paljon kehitämään ja muokkaamaan itseään, varmasti promille, jolle aivan luonnonlapsi kelpaisi. Kilpailu on naisten kesken kovaa, ja jokapäiväistä.
Kukapa tuollaista neuroottista naista itselleen toivoisi.....paitsi ehkä miespuolinen neurootikko..... ;P
- HaistaKukkanen-
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kukapa tuollaista neuroottista naista itselleen toivoisi.....paitsi ehkä miespuolinen neurootikko..... ;P
Kun nimittelet täällä vieraita ihmisiä.
Huomaa ettet ymmärrä naisten maailmasta mitään. Kannattaisi vähän tutustua, niin ei tarvii olettaa. HaistaKukkanen- kirjoitti:
Kun nimittelet täällä vieraita ihmisiä.
Huomaa ettet ymmärrä naisten maailmasta mitään. Kannattaisi vähän tutustua, niin ei tarvii olettaa.Ymmärrän todella hyvin.....Ja neurootikko on VAIN NEUROOTIKKO.....eikä se seilittämällä muuksi muutu... ;P
NykyMaailma vain lisää kasvavalla tahdilla Neuroottisuutta, omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä..... ;P- MonetOvat
Ymmärrän todella hyvin.....Ja neurootikko on VAIN NEUROOTIKKO.....eikä se seilittämällä muuksi muutu... ;P
NykyMaailma vain lisää kasvavalla tahdilla Neuroottisuutta, omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä..... ;PMonet nuoremmista naisista _ovat_ neurootikkoja itsensä suhteen, eivät ikinä tunne olevansa tarpeeksi kauniita ja hyviä. Ja ihan eidän takianne. Vasta aikuisena oppii hyväksymään itsensä.
Alatko nyt sinäkin vuorostasi pilkkaamaan naisia miesten aiheuttamien paineiden takia? AiKa..IiKävä TyypPi olet..!! MonetOvat kirjoitti:
Monet nuoremmista naisista _ovat_ neurootikkoja itsensä suhteen, eivät ikinä tunne olevansa tarpeeksi kauniita ja hyviä. Ja ihan eidän takianne. Vasta aikuisena oppii hyväksymään itsensä.
Alatko nyt sinäkin vuorostasi pilkkaamaan naisia miesten aiheuttamien paineiden takia? AiKa..IiKävä TyypPi olet..!!Kenen hemmetin "Teidän"......haistanko omien toimien siirtämistä muiden vastuuksi ja muiden syyllistämistä omista toimista......ja kyllä ne naiset ihan itse itsestään tekevät Some&MediaZombieita.....se on oma valinta mihin lähtee mukaan ja mihin ei...
"Alatko nyt sinäkin vuorostasi pilkkaamaan naisia miesten aiheuttamien paineiden takia? AiKa..IiKävä TyypPi olet..!!"
Painu hemmettiin syylistämästä&Häpäisemästä siitä.....minä en ole aiheuttanut mitään paineita heille....Ja samat Neurootikot aiheuttavat itse miehille paineita omien neuroottisten mielikuvien takia........jotka he ihan itse aiheuttavat itselleen Somen&Median kautta........ovat itsekin osa suurta ManipulointiKoneistoa......Todella tyhmää on siirtää omia toimia muiden syyksi...varsinkaan niiden joilla ei ole osaa, eikä arpaa siihen touhuun...
Kommenttisi oli taas näitä Sarjassamme NaisetEnkeleitä&MiehetDemoneita.....joten RoskaLaari Kutsuu.... ;P
Ei ole nais ja mies persoonaa/luonnetta vaikka kuinka jotkut Idiootit, niin yrittäisivät manipuloida......jos toimii kuin kana/sopuli, niin on kana/sopuli....jokainen on sitä mitä on.... ;P
- OnceATM
Monen ätmin tilanne ei pidemmällä aikavälillä on täysin surkea, mutta he ovat yksinkertaisesti nyt niin alhaista tasoa, ettei naisystävää löydy helposti. Monet ätmit, eli tavalliset miehet, näyttävät pojilta vielä lähes kolmekymppisiksi. Pukeutuminen on huonoa ja käytös epävarmaa. Näissä kaikissa voi petrata omatoimisesti ja se tapahtuu ajan kanssa myös itsestään. Mies voi tietoisesti esim. käyttää rahaa vaatetukseet, urheilla ja hankkia itsetuntoa menemällä juttelemaan naisten kanssa.
Pahin kaikista on se, että naiset tunnistavat ätmin jo eleistä ja liikkeistä, kuten koulukiusaajat tulevan uhrin. Itsevarmat pelimiehet ja jännäjonnet taas myös tunnistaa helposti itsevarmuudesta.
Ei kenestäkään tule hetkessä suosittua naisten keskuudessa, vaan projekti on pitkä. Eikä se vaadi sitä naisten psyykkeeseen tutustumista, kunhan vain vähän kohentaa omaa olemusta ja itsetuntoa. Jos ajattelee vanhaa aikaa, niin silloin nuoret miehet kävivät huorissa oppimassa ja kasvoivat ja tekivät töitä saadakseen rahaa ja aseman, jolta naida se neitsytpimpero vaimoksi. Nykypäivänä samaa voi yrittää, mutta neitsytpimperon saaminen voi olla hankalaa, koska valtaosa on korkattuja jo alaikäisinä jännäjonnejen toimesta.- NaisetEivätOleMiehiä
Niin, naiset eivät ole miehiä, joille käy "mennääks panee". Itselleni tuli eräs kesäaamu sörnäisissä ätmi (näin palstaa lukiessani myöhemmin tunnistin) kysymään, "voitaisiinko harrastaa seksiä?" No ei. Kuka tahansa joka tulee noin suoraan kysymään, jolloin päätös pitää tehdä sekunnissa, ensimmäinen mahdollinen vastaus on ei. Tottakai.
Asioita voi, ja pitää opetella. NaisetEivätOleMiehiä kirjoitti:
Niin, naiset eivät ole miehiä, joille käy "mennääks panee". Itselleni tuli eräs kesäaamu sörnäisissä ätmi (näin palstaa lukiessani myöhemmin tunnistin) kysymään, "voitaisiinko harrastaa seksiä?" No ei. Kuka tahansa joka tulee noin suoraan kysymään, jolloin päätös pitää tehdä sekunnissa, ensimmäinen mahdollinen vastaus on ei. Tottakai.
Asioita voi, ja pitää opetella.Niin ja sinä olet tyhmä, kun luulet että on nais ja mies persoona/luonne.....jos annat näin yksinkertaisen ja tyhmän kuvan itsestäsi, niin OiVoi.... ;P
- ÄläViitsi-
Niin ja sinä olet tyhmä, kun luulet että on nais ja mies persoona/luonne.....jos annat näin yksinkertaisen ja tyhmän kuvan itsestäsi, niin OiVoi.... ;P
Lässyttää turHanPäivÄisyyksiä!!
Sinä olet juuri sellainen, jolle pitää kaikki vääntää rautalangasta, kun tuppaat käsittämään kaiken väärin! - HyväTietää-
Niin ja sinä olet tyhmä, kun luulet että on nais ja mies persoona/luonne.....jos annat näin yksinkertaisen ja tyhmän kuvan itsestäsi, niin OiVoi.... ;P
Että olet samanlainen kiusaaja kuin muutkin.
ÄläViitsi- kirjoitti:
Lässyttää turHanPäivÄisyyksiä!!
Sinä olet juuri sellainen, jolle pitää kaikki vääntää rautalangasta, kun tuppaat käsittämään kaiken väärin!Mitäs puhut SilkkaaSilkkoa......lopeta manipulointi ja vääristely, niin sut voi ottaa tosissaankin.... ;P
HyväTietää- kirjoitti:
Että olet samanlainen kiusaaja kuin muutkin.
Joo en taivu mihinkään feministi Jargoniin.....kuten en myöskään Soninisti Jargoniin... ;P
Ne ovat kuin Sisko&SenVeli.....molemmat yhtä Persiistä...... ;P
"Että olet samanlainen kiusaaja kuin muutkin."
Mielenkiintoista on muuten, että sekin on nykyään kiusaamista jos ei niele kaikkea Sylttyä varsinkaan pureskelematta....tai no ei se uutta ole, mutta siihen syyllistyy vain kaikkein Idiooteimmat tapaukset.....siis jos tuolllaisilla asioilla alkaa määrittelemään, että joku kiusaa....- että.silleen
Joo en taivu mihinkään feministi Jargoniin.....kuten en myöskään Soninisti Jargoniin... ;P
Ne ovat kuin Sisko&SenVeli.....molemmat yhtä Persiistä...... ;P
"Että olet samanlainen kiusaaja kuin muutkin."
Mielenkiintoista on muuten, että sekin on nykyään kiusaamista jos ei niele kaikkea Sylttyä varsinkaan pureskelematta....tai no ei se uutta ole, mutta siihen syyllistyy vain kaikkein Idiooteimmat tapaukset.....siis jos tuolllaisilla asioilla alkaa määrittelemään, että joku kiusaa....Tziisus miten äkäinen sä oletkaan tänään! Mitä kummallista "NaisetEivätOleMiehiä" sanoi sun mielestäsi? Noin niitä suoria ehdotuksia naisille töksäytetään, jos ett tiennyt? Arvaappa haluaako siihen edes vastata mitään... Jos olen hyvällä tuulella-> kävelen tieheni vain niskojani heittäen.
Mutt ei se mun päiväni huippu hetkiä ole, kun tuollain oon tullut huomioiduksi! Yhtä hyvin mies olis voinut asiaansa vielä korostaa vitosen seteli kädessä. Tollainen tuntuu kuin joku olis sylkäissyt päin silmiäni... ja mistä hyvästä sellaisen kohtelun olisin ansainnut, täysin tuntemattomalta henkilöltä? Siksi ett oon nainen, vai?
Antaa tulla lunta tupaan jos on tullakseen... mutt miehen pitää merkitä mulle muutakin kuin ett on vastakkaista sukupuolta!
Kaikkia ihmisiä pitää sen verran oletusarvoisesti kunnioittaa, ettei ensi kohtaamisessa kaada koko elämänsä likasankoa heidän niskaansa solvaten.
Hyvin pientä vielä on: Hei sisko!...
ja mun vastaus siihen: Mikä helvatin sisko mä sulle olen? -Olisin toki ystävällisemminkin silloin voinut vastata. Ei mulla ollut mitään syytä olla töykeä oletus pohjalta... koska en puhuttelijaa silloin mitenkään tuntenut. Luin ainoastaa nikken... ja se riitti ... negasin tyypin heti! Se on pienestä kiinni, se arvioiti joskus.
Lähden lenkille ulos juokseen itseni ihan maitohapoille asti. Vesipullo ja Amerikanpastilli aski mukana, frotee nauha otsalla... ja seuraa on mukana 6kpl.
Saatetaan nähdä illalla palstalla vielä, jos selviän hengissä takaisin. Moikka. että.silleen kirjoitti:
Tziisus miten äkäinen sä oletkaan tänään! Mitä kummallista "NaisetEivätOleMiehiä" sanoi sun mielestäsi? Noin niitä suoria ehdotuksia naisille töksäytetään, jos ett tiennyt? Arvaappa haluaako siihen edes vastata mitään... Jos olen hyvällä tuulella-> kävelen tieheni vain niskojani heittäen.
Mutt ei se mun päiväni huippu hetkiä ole, kun tuollain oon tullut huomioiduksi! Yhtä hyvin mies olis voinut asiaansa vielä korostaa vitosen seteli kädessä. Tollainen tuntuu kuin joku olis sylkäissyt päin silmiäni... ja mistä hyvästä sellaisen kohtelun olisin ansainnut, täysin tuntemattomalta henkilöltä? Siksi ett oon nainen, vai?
Antaa tulla lunta tupaan jos on tullakseen... mutt miehen pitää merkitä mulle muutakin kuin ett on vastakkaista sukupuolta!
Kaikkia ihmisiä pitää sen verran oletusarvoisesti kunnioittaa, ettei ensi kohtaamisessa kaada koko elämänsä likasankoa heidän niskaansa solvaten.
Hyvin pientä vielä on: Hei sisko!...
ja mun vastaus siihen: Mikä helvatin sisko mä sulle olen? -Olisin toki ystävällisemminkin silloin voinut vastata. Ei mulla ollut mitään syytä olla töykeä oletus pohjalta... koska en puhuttelijaa silloin mitenkään tuntenut. Luin ainoastaa nikken... ja se riitti ... negasin tyypin heti! Se on pienestä kiinni, se arvioiti joskus.
Lähden lenkille ulos juokseen itseni ihan maitohapoille asti. Vesipullo ja Amerikanpastilli aski mukana, frotee nauha otsalla... ja seuraa on mukana 6kpl.
Saatetaan nähdä illalla palstalla vielä, jos selviän hengissä takaisin. Moikka.Sanoi mitä sanoi....eli "Niin, naiset eivät ole miehiä, joille käy "mennääks panee"."...
Johon minä vastasin..."iin ja sinä olet tyhmä, kun luulet että on nais ja mies persoona/luonne.....jos annat näin yksinkertaisen ja tyhmän kuvan itsestäsi, niin OiVoi.... ;P"
Joka kerta, jos ja kun nainen tai mies syyllistyy näin persestelevään yleistykseen, niputukseen ja yksinkertaistukseen olen täsmälleen tuota mieltä mitä sanoin....eikä se siitä muuksi muutu, eikä tule muuttumaan...;P
Kyllä sä siitä selviät.....Hyviä lenkkeilyjä... =)- että.silleen
Sanoi mitä sanoi....eli "Niin, naiset eivät ole miehiä, joille käy "mennääks panee"."...
Johon minä vastasin..."iin ja sinä olet tyhmä, kun luulet että on nais ja mies persoona/luonne.....jos annat näin yksinkertaisen ja tyhmän kuvan itsestäsi, niin OiVoi.... ;P"
Joka kerta, jos ja kun nainen tai mies syyllistyy näin persestelevään yleistykseen, niputukseen ja yksinkertaistukseen olen täsmälleen tuota mieltä mitä sanoin....eikä se siitä muuksi muutu, eikä tule muuttumaan...;P
Kyllä sä siitä selviät.....Hyviä lenkkeilyjä... =)Moi, taas! 18 km tuli "juostua"...suurin osa siitä meni kyllä hölkäten. Olen puolikuollut mutt hengissä, ainakin uskottelen niin ittelleni.
Istuin taas suihkussa ainakin 5min ja paineella tuli haaleaa vettä päälleni. Pesin itseni ja suihkuttelin pesuainet luttiakaivosta alas.
Legginssit, T-paita ja villasukat, siinä mukava kotiasu nyt... hiukset kampasin ja öljysin; nyt ovat ponnarilla niskassa ja kosteat vielä.
Tein iltapalan itselleni; 2 dl venäläistä jugurttia 2 tl juoksevaa hunajaa sekoitetaan sauvasekoittamalla ja lisätään haarukalla murskattu 1 iso banaani joukkoon! Sekoitetaan ruokalusikalla ja nautitaan hitaasti,sillä samalla lusikalla lasista. Samaan aikaan kun kirjoittelen läppärillä sulle. Yleensä mun banaanijugurtissa on joukossa vielä muutama rouhittu mantelikin.
"eikä se siitä muuksi muutu, eikä tule muuttumaan...;P"
No pyysinkö muuttamaan jotain? Ihmettelin ainoastaan sun pahantuulisuuttas...
noita tahattomia kömmähdyksiä tulee; niin mulle ...kuin sulle itsellesikin.
Jos sä kiukuttelet siksi, ett jotkut yrittää vihjailemalla kertoa sunsta jotain täällä, niin ei anna olla... en minä niin tyhmä ole, kuin ylensä luullaan... oon tyhmempi!
"En ole oppinut edes parista kerrasta..."
Mulla on omat periaatteeni... ja niistä mä puolestani pidän kiinni. Jos mä teen tyhmyyksiä se on minun asiani.... aikoja sitten jo kerroin sen ett pärjään kyllä! =))
Olen väsynyt, "takki tyhjä"...nukuttaa
Illanjatkoja sulle... ja hyvää yötä! - 12121212
että.silleen kirjoitti:
Moi, taas! 18 km tuli "juostua"...suurin osa siitä meni kyllä hölkäten. Olen puolikuollut mutt hengissä, ainakin uskottelen niin ittelleni.
Istuin taas suihkussa ainakin 5min ja paineella tuli haaleaa vettä päälleni. Pesin itseni ja suihkuttelin pesuainet luttiakaivosta alas.
Legginssit, T-paita ja villasukat, siinä mukava kotiasu nyt... hiukset kampasin ja öljysin; nyt ovat ponnarilla niskassa ja kosteat vielä.
Tein iltapalan itselleni; 2 dl venäläistä jugurttia 2 tl juoksevaa hunajaa sekoitetaan sauvasekoittamalla ja lisätään haarukalla murskattu 1 iso banaani joukkoon! Sekoitetaan ruokalusikalla ja nautitaan hitaasti,sillä samalla lusikalla lasista. Samaan aikaan kun kirjoittelen läppärillä sulle. Yleensä mun banaanijugurtissa on joukossa vielä muutama rouhittu mantelikin.
Jos sä kiukuttelet siksi, ett jotkut yrittää vihjailemalla kertoa sunsta jotain täällä, niin ei anna olla... en minä niin tyhmä ole, kuin ylensä luullaan... oon tyhmempi!
Mulla on omat periaatteeni... ja niistä mä puolestani pidän kiinni. Jos mä teen tyhmyyksiä se on minun asiani.... aikoja sitten jo kerroin sen ett pärjään kyllä! =))
Illanjatkoja sulle... ja hyvää yötä!Niin sitä pitää, että.silleen.
Esimerkillistä toimintaa jota sopisi näkevänsä muiltakin naisilta, eikä vain ytmien vaimoilta. että.silleen kirjoitti:
Moi, taas! 18 km tuli "juostua"...suurin osa siitä meni kyllä hölkäten. Olen puolikuollut mutt hengissä, ainakin uskottelen niin ittelleni.
Illanjatkoja sulle... ja hyvää yötä!No Oli siinä lenkillä pituutta....sähän taidat olla AikastKovas kunnos....Minäpä kävin vain kiertelemässä metsässä fillarilla ja jonkin verran samoilin jalan suon laitoja pitkin....Aikast rauhallisesti ja rentoutuen..... ;P
En minä mitään kiukuttele....Näät harhoja....Ettäs Tiiät! ;D
Loppu meni kyllä multa ohi....toi vihjailu juttu ja sitten toi "oppiminen ja tyhmyyksien tekeminen" jne......Nyy Ei leikkaa.... ;P
Hyvää yötä & MakoisiaUnia.... =)
Parempi yksin kuin huonossa bändissä.
- flowersreally
Helppoahan se on, jos montaa instrumenttia soittaa osaa.
flowersreally kirjoitti:
Helppoahan se on, jos montaa instrumenttia soittaa osaa.
Casey Ryback -bändi kaipaisi mielestäni naislaulajan ja duoja. Jotenkin tyylillisesti sopisi katkerat lyriikat sillain vuoropuheluna laulettuna.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Casey Ryback -bändi kaipaisi mielestäni naislaulajan ja duoja. Jotenkin tyylillisesti sopisi katkerat lyriikat sillain vuoropuheluna laulettuna.
No sithän se ei olisi enää yksin niin.
- NaisGuy
scrg kirjoitti:
Sillähän on ollut himokkaita taustalaulajia joissakin kappaleissa. Vaan esittää ätmiä.
- ätmelssön
NaisGuy kirjoitti:
Sillähän on ollut himokkaita taustalaulajia joissakin kappaleissa. Vaan esittää ätmiä.
No voi helvetti :) Ätmi vs. normaali ihminen. Kiitos vaan aivottomasta syyllistämisestä.
Itse olen ruma mies ja millään pukeutumistyylillä tai hyvällä vartalolla ei ole ollut naismenestykseen mitään vaikutusta. Olen saanut joskus positiivista palautetta pukeutumisestani ja sosiaalisuudesta, mutta enpä pääsisi niistä kehuista huolimatta aloittajan mielestä päästä "normaaliksi", eli parisuhteeseen muille kuin yh-mammoille.
Parempi vienti naisten suhteen on yleensä ollut komeilla miehillä, joiden pukeutuminen on ollut vähän mitä sattuu ja sosiaalisuus tasoa asperger.
Trolli aloittaja on. Tai voi olla myös tosissaan kirjoittava feministi, joka syyllistää uhria.- 20plus2
Ätmi on maailmankaikkeuden iljettävin olento johon verrattuna hyttynenkin on kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635