Miksi te tieten tahtoen katsotte niitä nuorten naisten instagrameja joissa ne ovat aina kesäisesti bikineissään jollain sikakalliilla veneellä jonkun perijän kanssa. Vitutushan sitä vaan kasvaa kasvamistaan. Minua ainakin alkaa vituttaa kun tiedän etten sellaista venettä tule ikinä kustantamaan. Niin saatana!!
Miksi haluatte ärsyttää itseänne tahallaan
15
293
Vastaukset
=DDD....Tämäkin Flikka oli pahasti väärässä yli 50 vuotta sitten.... ;P
Ei ne Flikat ole enää Nuin arkoja.....ja tuokin luuli, ettei olisi MuKa enää paljon Tinkimisen varaa Bikineiden peittävyydessä....Muka PikkuBikinit... ;D
https://www.youtube.com/watch?v=lg-JWtmA0IwEipä tartte mitään instagrammeja, kun tuollahan ne kadulla kekkuloivat reidet paljaina.
Vaanko reidet?
Kannikatkin paistaa niin ettei tarvitse edes yrittää katsoa, kun ne hyppii silmille ihan itse.
Hirvittää, mitä joku raiskari ajattelee.
Mä olen liian vanha tajutakseni nykymuotia xD
Mikrosortsit toki löytyy täältäkin, mut ne kyllä peittää persuksen...Nainen_28v kirjoitti:
Vaanko reidet?
Kannikatkin paistaa niin ettei tarvitse edes yrittää katsoa, kun ne hyppii silmille ihan itse.
Hirvittää, mitä joku raiskari ajattelee.
Mä olen liian vanha tajutakseni nykymuotia xD
Mikrosortsit toki löytyy täältäkin, mut ne kyllä peittää persuksen...Vai muokkaa sen sopivasti näytille?... ;P
Häh. Olen hellekelissä uimarannan vieressä ja tuollakin osalla on joku tuulipuku päällä. Ei tosin kaikilla.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Vai muokkaa sen sopivasti näytille?... ;P
Riippuu sen kannalta kuka niitä haluaa kattoa! Mua lähinnä etoo nähdä muiden akkojen puolipaljaita hanureita xD omaani tietysti voin tuijotella kotona. :D
Nainen_28v kirjoitti:
Riippuu sen kannalta kuka niitä haluaa kattoa! Mua lähinnä etoo nähdä muiden akkojen puolipaljaita hanureita xD omaani tietysti voin tuijotella kotona. :D
No kyllähän ne tyköistyvät ja/tai muokkaavat vaatteet ovat juuri sellaisia, että niillä laitetaan itsensä näytille ja saadaan juuri sellaista huomiota mitä ollaan oikeasti hakemassakin.... ;P
En OstaSitä, eli en usko sitä, että monikaan nainen on oikeasti niin tyhmä ja yksinkertainen, että siihen on joku muu tarkoitus tai eivät tiedä millaista huomiota sillä saadaan....ja keneltä.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
No kyllähän ne tyköistyvät ja/tai muokkaavat vaatteet ovat juuri sellaisia, että niillä laitetaan itsensä näytille ja saadaan juuri sellaista huomiota mitä ollaan oikeasti hakemassakin.... ;P
En OstaSitä, eli en usko sitä, että monikaan nainen on oikeasti niin tyhmä ja yksinkertainen, että siihen on joku muu tarkoitus tai eivät tiedä millaista huomiota sillä saadaan....ja keneltä.... ;PEn tiedä mitä ajattelevat kun en harrasta tuollaista. :D
Tietty nuoret likat eivät välttämättä tajua että saattaa kerätä myös ongelmia ja saada huomiota sellaiselta jolta ei sitä halua, mutta koska ei ole mun lapsia eikä tuttuja niin voin vaan ihmetellä kukkahattu päässä.- Sentakiavihaatheitä
Nainen_28v kirjoitti:
En tiedä mitä ajattelevat kun en harrasta tuollaista. :D
Tietty nuoret likat eivät välttämättä tajua että saattaa kerätä myös ongelmia ja saada huomiota sellaiselta jolta ei sitä halua, mutta koska ei ole mun lapsia eikä tuttuja niin voin vaan ihmetellä kukkahattu päässä.Et sinä pelkästään liian vanhanaikainen ole.
Vaan myös liian LÄSKI. Sentakiavihaatheitä kirjoitti:
Et sinä pelkästään liian vanhanaikainen ole.
Vaan myös liian LÄSKI.Ei laihat naiset aina pukeudu kuin huorat :)
Eikä lihavat naiset säkkiin. :)
Mä meen siitä keskeltä ja näytän tissit mut en persettä.Nainen_28v kirjoitti:
Ei laihat naiset aina pukeudu kuin huorat :)
Eikä lihavat naiset säkkiin. :)
Mä meen siitä keskeltä ja näytän tissit mut en persettä.=DDD...jaa että kultainen keskitie tarkoittaa sitä, että osa laitetaan näytille......no jokainen tavallaan....mut... ;D
Eikös se ole sinun mukaasi sitten puoliksi pukeutunut kuin..... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
=DDD...jaa että kultainen keskitie tarkoittaa sitä, että osa laitetaan näytille......no jokainen tavallaan....mut... ;D
Eikös se ole sinun mukaasi sitten puoliksi pukeutunut kuin..... ;PEihän nyt molemmat voi näkyä, sehän ois liian selkeetä :D
Jos vakavissaan puhutaan niin ei mulla näy mikään sillä tavalla että lasten silmät pitää peittää, äiti kun olen itsekin :D
- Luoladonna
Mjaa
No en kyllä tule harrastaneeksi. Hyvän kuvan esiinselaamiseksi pitäisi tehdä niin paljon työtä, että se ei ole enää missään suhteessa saavutettuun hyötyyn.
( Naurua ) - 53seniori
Kannattaisi katsoa vanhempia naisia minimekossa. Rintojen välissä tietysti näkyvästi esillä mensan jäsenkortti..... voi p..ka nyt ku mä laitoin lasit mä huomasin laittaneeni esille museokortin!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635