Ravioli Bolognese -purkki (800 grammaa), alle euron!!! Hyvänmakuista ja purkista riittää itselleni ja kahdelle lapsellenikin. Löytyi läheisestä S-marketista.
Löytö!!!!!
5
119
Vastaukset
- kiva_kiva_
Jopas on halpuutettu hintaa.. oliko se tarjous vai nomihinta ?
Niin että lähenkö ajelemman kohti meidän Ässää ?
Oon joskus tätä ottanut töihin , jossa oli pelkkä jääkaappi ja mikro ja tosiaankin on hyvä maku. Paranee vielä jos ripottaa siihen parmesaania päälle. - ölsdcg
Eihän tuossa ole muuta kuin hiilareita, valkoista jauhoa...ravinnoltaan täyttä höttöä. Älä nyt hyvä ihminen lapsillesi tuollaista syötä :)
- yllätyin
Valkoisessa vehnäjauhoissa on hiilarien lisäksi yllättävän paljon proteiinia myös!
- ostan_kaupasta
Proteiini hypetystä taas, millon se loppuu.
Ravioli on helpoin ostaa valmiina, itse tehden menee paljon aikaa ja tupakkaa.
- Kastikem
https://www.foodie.fi/entry/ravioli-bolognese/7340011343653
Tämäkö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890