Tulisipa tänne oma keskusteluryhmä otsikossa mainitusta aiheesta. Eli "ituhipit" pääsisivät jakamaan kokemuksia ja reseptejä tuosta pikkuisen haasteellisesta yhtälöstä.
Kasvissyönti/ VHH
2
2994
Vastaukset
- lopultakin
Tulispa tänne palsta jossa kiellettäisiin kokonaan sanan proteiini käyttäminen ja keskityttäisiin kunnon tavalliseen ruoanlaittoon.
Minä alan tekemään lohisoppaa, on varmasti kaikki tarvittavat aineet enkä ala mittaamaan määriä. Tulee kermaa,voita sipulia tilliä, savulohta ja kesäkurpitsaa.
VHH ruokaa siis.
Kuka enää jaksaa jauhaa proteiinista, so LAST SEASON.
Naurettavaa kun ihmiset kävelee mainosmiesten markkinoimien proteiinirahkapurkkien kanssa ja ettei erottus massasta pitää toisessa kädessä olla joku latte tai nyhtökaura. Ja pitää olla kasissyöjä.. hoh hoh- maailanlopussakäynyt
Ennenvanhaan "kunnon tavallinen" maailma oli litteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146